نماد سایت ماه نیوز

یادواره سردار سلیمانی در یزد برگزار می شود

اخبار در یزد به گزارش خبرگزاری ماه نیوز؛ سردار رضا پورشمسی در جلسه استراتژیک سپاه الغدیر در استان یزد گفت: امسال استان یزد شاهد برگزاری دومین کنگره ملی 4000 شهید از دارالعباده و دارالعلم است و خاطرات این شهر در حال حاضر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: روز سه شنبه این هفته مراسم یادبود رهبر درخشان اسلام و انقلاب ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با این یادواره 4000 بسته معیشتی ، 110 سری جهیزیه ، 400 قربانی قربانیان و 1650 یتیم استان یزد حمل می شود.
پورشمسی گفت: “نگرانی در مورد شورش خانواده های شهدا ، چگونگی انجام این اقدام وجود داشت و قرار شد امسال مسئولان استان از همه این خانواده های شهدا دیدار و از آنها دلجویی کنند.
وی ادامه داد: هفته گذشته از خانواده های 750 شهید استان یزد دیدار و بازدید و دلجویی شد و جلسه ای با خانواده های معظم شهدا در این هفته برگزار می شود
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: 40 برنامه مهم و ویژه برای کنگره امسال در نظر گرفته شده است و خدا را شکر این برنامه ها یکی پس از دیگری و با کمک کمیته امداد ، فرمانداری و سایر سازمان ها در حال انجام است. در حال آمدن است

46

خروج از نسخه موبایل