عمومی

۵ ارمغان هدیه‌دادن به کارمندان

انتقال حس خوب در فضای کار می تواند در شکل گیری فرهنگ تعامل و همدلی در محیط کار بسیار تاثیرگذار باشد. بدون شک یکی از بهترین راه ها برای انتقال حس خوب، هدیه دادن و قدردانی این است که بتوانیم روی گروهی از کارمندان اثری چشم نواز داشته باشیم.

به گزارش ماه نیوز، روزنامه جام جم ادامه داد: اگرچه اکثر سازمان ها و شرکت ها در چارت اداری خود پایان سال را برای ثواب و عیدی کارکنان در نظر می گیرند، اما همچنان می توانند در موارد مختلف بهانه های مثبت بیاورند. مناسبت ها در طول سال کار فضایی می تواند بسیار موثر باشد.

با توجه به اکثریت قریب به اتفاق متخصصان تجارت، دادن هدایا به تیم باید همیشه در اولویت باشد. این موضوع در چند ماه اخیر بسیار مهم خواهد بود، زمانی که رویکرد هماهنگی -2، برخورد با محیط کار و کسب و کار را بسیار دشوار کرده است. اکثر افراد در دو سال اخیر بیشتر وقت خود را در خانه سپری کرده اند و اکثر افراد شرکت که راه زیادی در پیش دارند، در صفحه نمایش پیام رد و بدل کرده اند. این موضوع در مجموعه های تجاری قابل استفاده است. به همین دلیل این روزها بیش از هر زمان دیگری اجراهای خلاقانه و بی دغدغه مانند هدیه دادن به کارکنان در مناسبت های مختلف می تواند در ایجاد صمیمیت، همبستگی، تعامل و انگیزه در فضای کسب و کار موثر باشد. دادن هدایای متفکرانه به تیم روشی آسان و مؤثر برای ابراز قدردانی است.

ما پنج دلیل اصلی را بررسی کرده‌ایم که چرا از دیدگاه متخصصان کسب‌وکار، کارآفرینان و رهبران کسب‌وکار، هدایایی باید در برنامه‌هایشان در زمان‌های مختلف سال به کارمندان داده شود. برگرفته از: entrepreneur.com

هدیه دادن می تواند به بهبود روابط کمک کند

اعضای تیم در خانواده نوع دوم کار می کنند. ما روزانه به طور متوسط ​​هشت تا هشت ساعت را با این افراد سپری می کنیم و به همین دلیل آنها مهمترین بخش زندگی ما هستند. گاهی اوقات انجام کارهای ساده مانند میزبانی یک شیرینی، یک روز مدرن، ارسال یک مقاله جذاب، هدیه دادن یک کتاب الهام بخش و … می تواند برای بهبود روابط کاری موثر باشد و ارزش مستقیمی در پیگیری اهداف تجاری دارد. سعی کنید با تکنیک های امروزی که از Gifts آمده است آشنا شوید. برای شناسایی همکاران خود خود را به چالش بکشید گاهی ریزترین جزئیات مربوط به ظریفتر و کوچکترین جزییات مربوط به روحیه، سرعت و علاقه کارکنان در انتخاب هدایای مناسب را باید در اختیار مددکاران قرار داد.او محیط کاری می خواست.

هدایا تأثیر مثبتی بر دیگران دارد

صرف نظر کردن از برنامه روزانه خود، حتی برای چند دقیقه، نشان می دهد که این موضوعی است که همکاران شما به آن فکر می کنند. حتی حرکات کوچکی مانند دادن یک کارت هدیه به فروشگاه مورد علاقه، یک جعبه دستمال دست ساز به فردی که به غذا علاقه دارد یا یک راهنمای سفر برای یک فرد بینا، به کارکنان نشان می دهد که شما از کسانی که می پردازند بسیار عقب هستید. توجه دارد.

تقویت روحیه افراد از این طریق، آنها را قادر می سازد تا زندگی و حتی زندگی خود را بهبود بخشند. همه آنها دوستانی در اطراف خود دارند که احساس خوبی دارند و محبوب هستند. توجه به سختی‌ها و آرزوهای فرد و اهمیت دادن به علایق از ساده‌ترین راه برای مؤثر بودن و خوب دادن به اوضاع اطراف خواهد بود.

هدیه دادن یک هدیه فوق العاده است

تحقیقات دانشگاه آلون در کارولینای شمالی نشان می دهد که کار برای افزایش سطح ازدواج برای دیگران به صورت فردی انجام می شود. به همین دلیل هدیه دادن یک تیغ دولبه است. هم فردی که هدیه را کشف می کند و هم شخصی که به او اشاره می کنید و برند مهم است، احساس خوبی خواهند داشت.

مهم نیست که هدیه چه شکلی است، فقط به این دلیل که می توانید آن را با شوخ طبعی به کارمندان منتقل کنید و آن را به عنوان متفکر علامت گذاری کنید، می تواند کیفیت کار شما را افزایش دهد و آن را به نتیجه برساند. گهگاه بی ذوقی برای هدایای جذاب دیده می شود اما در عین حال قیمت قابل قبولی برای مناسبت های مختلف دارد. در هر صورت چیزی به نام هدیه عالی وجود ندارد و هرکسی سلیقه های متفاوتی دارد، اما با کمی جست و جو، نذری ها بسیار جذاب و کاربردی هستند و عروسی را وارد فضای کار می کنند.

گاهی حتی ارسال یک ویدیوی خنده دار یا جذاب برای گروهی از پیام رسان ها می تواند حال و هوای تیم را تغییر دهد، ازدواج و حس خوب را منتقل کند و روحیه افراد را بالا ببرد. مهم این است که بدانید اهدافتان چیست. حتی اگر بهترین هدیه را بیابید که حس خوبی را منتقل نمی کند، نمی توانید هدف خود را اجرا کنید.

روند افزایش خواهد یافت

در صورتی که تیم شما یک رابطه فردی قوی و شبکه حمایتی مبتنی بر اخلاق کاری شما داشته باشد، شما و همکارانتان ناگزیر موفق خواهید شد. عملکرد و تمرین در بیشتر موارد همکاری کارکنان گروه دخیل است و اختصاص زمان به روز برای قدردانی از فردی که با آنها کار می کند، مطمئنا باعث بهبود همکاری گروه می شود. وقتی احساس قدردانی می کنید، به احتمال زیاد خودانگیخته و موفق خواهید بود. همه اینها منجر به بهبود نهایی نتایج می شود. مهم نیست چه کاری انجام می دهید یا چه می کنید.

عزم شما در کار است

در حالی که قدردانی از همکاران و کارمندان نشان دهنده این واقعیت است که کاری که انجام می شود مهم است و نحوه انجام کارها و پیشرفتی که بریتانیا در حال انجام است. بخشش یک راه عالی برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با افرادی است که می شناسید و دوستشان دارید. این سرعت در نهایت می تواند تاثیر مثبتی بر موفقیت شرکت و کارمندان شما داشته باشد.

حتی اگر به این موضوع و اهمیت توجه نکنید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که زمان بیشتری را با کارمندان و همکاران خود در تجارت بگذرانید، اما واقعیت این است که مهمترین بخش زمان و زندگی شما کار در فضا است. .

بنابراین، اگر موفقیت تجاری برای بریتنی مهم است، ایجاد حس رفاه و ازدواج در بین کارمندان باید به همان اندازه مهم باشد. اجازه دادن به افراد برای کار با آنها بدون قدردانی از میزان قدردانی و قدردانی آنها در بریتانیا مهم است، حتی اگر این احساس را با ساده ترین چیزها بیان کنند. نکته مهم این است که نباید بین سرمایه انسانی و مهمترین ارکان موفقیت در کسب و کار و اشتغال تفاوتی وجود داشته باشد. آنها تأثیر مستقیمی بر تجارت و کارتون خواهند داشت.

انتهای پیام