آب سد کوچری دو سال دیگر به ساوه می‌رسد

ماه نیوز / مرکزی نماینده مردم هفت و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هیچ مانعی در تخصیص منابع مالی برای تخصیص آب سد کوچاری وجود نداشته باشد ، این پروژه ملی طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد. ”

حجت الاسلام محمد سبزی روز پنجشنبه ، نهم بهمن ماه ، هنگام بازدید از کارگاه عملیاتی صرفه جویی در مصرف آب از سد کوجاری ، اظهار داشت: تزریق اعتبارات این پروژه ملی باعث کند شدن روند اجرا شد که به دنبال آن انجام شد و 20 کیلومتر دیگر لوله نیز خریداری شد. نیاز به لوله گذاری آغاز شده است.

وی به سرعت اجرای پروژه با هویت پیمانکار اشاره کرد و گفت: «کیلومتر باقی مانده. با تخصیص اعتبار ، که توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو مورد توافق قرار گرفت ، این پروژه به مراحل بعدی تسریع می شود. برای دو سال آینده ، مردم Saiha از نعمت سالم و تازه برخوردار می شوند آب آشامیدنی.

نماینده ای از Seve و Zarandih به کار سخت لوله کشی و لوله گذاری در امتداد خط انتقال آب بخش Savena از سد کوچری توجه کرد و گفت: “علی رغم اجرای دشوار این پروژه ، ما تلاش خواهیم کرد تا رویای بیش از 300000 نفر در هفت. “سالها بعد این نعمت احساس می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مارکز نیز گفت: 1 کیلومتر 0 کیلومتر از سد کوچاری. پروژه آبرسانی قادر به انتقال 44040 لیتر در ثانیه از خط انتقال آب از سد کوچاری به کمه ساوه به شهرها و روستاهای Saih با خطوط انتقال است. شهر

عزت الله امره ای افزود: خوشبختانه تاکنون 14 کیلومتر از این خط اجرا شده و 20 کیلومتر دیگر که قسمت دوم پروژه است هم اکنون در حال انجام است و امیدواریم این 20 کیلومتر در سال آینده به پایان برسد و قطعات باقیمانده این پروژه تقریباً 96 کیلومتر طول دارد. »این پروژه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تسریع در اجرا و تأمین زمین برای تسریع عملیات اجرا خواهد شد.

وی افزود: برای کیلومتر باقیمانده این پروژه در مرحله دعوت و دعوت از سرمایه گذاران هستیم و ممکن است بانک های مقرون به صرفه اقتصادی یا حتی پیمانکاران در این پروژه شرکت کنند. این مکالمه با قیمت پایه 350 میلیارد نفر برآورد شده است ، اما طبیعتاً هزینه این پروژه 96 کیلومتر کیلومتر حدود 70 تا 80 هزار میلیارد نفر برای انسان است که پروژه ای بسیار مهم و حساس خواهد بود و بر اشتغال و سرمایه گذاری در شهر تأثیر می گذارد. .

به گزارش ماه نیوز ، استان مارکز سالانه 27 میلیون متر مکعب از سد کوچری تخصیص دارد که 14 میلیون متر مکعب در سال مربوط به خود است و به آب صنعتی شهری ، روستایی و صنعتی اختصاص می یابد. به عبارت دیگر ، سهم آب تخصیص یافته برای ذخیره شهر 4 لیتر 4 لیتر در ثانیه است که 555 لیتر در ثانیه ، لیتر 65 لیتر در ثانیه سهم روستا و 44 لیتر در ثانیه به صنعت اختصاص می یابد. .

طراحی خط انتقال برای اوج انتقال آب 630 لیتر در ثانیه و پیک انتقال 710 لیتر در ثانیه با احتساب شهرهای جفاریا و داستجرد است.

نحوه انتقال آب از کارخانه تصفیه آب لبنیات در شهرستان دلیجان ، به صورت جاذبه ، به صورت جاذبه ، به صورت جاذبه ، به صورت جاذبه ، به صورت جاذبه ، به صورت جاذبه ، به شکل جاذبه ، به شکل جاذبه.

پروژه انتقال آب در دو قسمت انجام می شود که قسمت اول 60 کیلومتر و قسمت دوم 71 کیلومتر طول دارد که این کار با ایجاد مخزن متعادل کننده دو هزار متر مکعب و مشخصات فنی روستا انجام می شود. خط انتقال متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام