نماد سایت ماه نیوز

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به ۲۰ میلیون و نیم نزدیک شد

از این نوشتار ، 20،403،255 نفر آلوده شده اند و 742،018 نفر بر اثر ویروس تاج کشته شده اند.

در مورد زمان نوشتن این گزارش می توانید آخرین تصاویر مربوط به بیماران کروناویروس را در تصاویر زیر مشاهده کنید. سایت WordMeter با کلیک روی اینجا آمار فوری تلفات و تلفات را به روز می کند.

جدول زیر آمار 30 کشور آلوده جهان را نشان می دهد:

اما در مهمترین اخبار ، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که اولین واکسن تاج در روسیه ثبت شده است. ولادیمیر پوتین به اعضای دولت امروز (سه شنبه) گفت: “تا آنجا که من می دانم ، واکسن تاج برای اولین بار در جهان ثبت شده است.” وی امیدوار است که با گذشت زمان ، واکسن های جدید تاج در سراسر جهان ساخته شود. پوتین همچنین گفت یکی از دخترانش از واکسن استفاده کرده است.وزیر بهداشت روسیه همچنین در این جلسه گفت كه واكسین كرونا در مركز گامالیا و بر روی سكوی مشخص ساخته شده است و قرار است شش واكسن دیگر نیز بر این اساس ساخته شود.

اما در ایالات متحده ، طبق یک بانک اطلاعاتی تعاملی توسط گاردین و KHN ، ایالات متحده در خط مقدم کرونا. بیش از 900 عضو کادر پزشکی بر اثر Covid-19 جان باختند. کمبود حاد ماسک N-mas ، لباس های محافظ و تجهیزات محافظتی مانند دستکش و دستکش ، ایالات متحده اعضای کادر پزشکی بار دیگر با شرایط خطرناک در ایالت های جنوبی و غربی روبرو هستند. گمشده خبرنگاران خط مقدم ، که ایالات متحده است. کارمندان پزشکی وظیفه شناسایی و شناسایی قربانیان کرونا را که تاکنون توانسته اند 922 قربانی آمریکایی در اثر مرگ Covid-19 را شناسایی کنند. اعضای کادر پزشکی شناسایی شده اند. قربانیان شامل پرسنل پشتیبانی بحرانی مانند پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان و همچنین کارکنان حساس بیمارستان ، مراقبین و کارکنان خانه سالمندان هستند که برای مراقبت از دیگران جان خود را در هنگام بیماری عروق کرونا قلب به خطر می اندازند.

به گفته گاردین ، ​​ایالات متحده آمار زیر در مورد قربانیان 167 تاج در بین کادر پزشکی ، که توسط تحریریه گاردین بررسی شده اند ، در دسترس است:

– حدود 62٪ از این قربانیان 103 پوست رنگی داشتند.

حداقل 52 نفر یا 31 درصد قربانیان به تجهیزات حفاظتی کافی دسترسی ندارند.

قربانیان با میانگین سنی 57 سال ، بین 20 تا 80 سال سن و 21 درصد یا 12 درصد یا کمتر از 40 سال سن داشتند.

حداقل 53 قربانی یا یک سوم آنها در خارج از آمریکا متولد شده اند که 25 نفر از آنها فیلیپین بودند.

حداکثر 103 نفر در ماه آوریل پس از موج اولیه تاج در ساحل شرقی ایالات متحده جان باختند.

حدود 38٪ قربانیان ، یا 64 نفر پرستار بودند ، اما در کل پزشکان ، داروسازان ، کارکنان خط مقدم و تکنسینهای بیمارستان بودند.

حداقل 68 نفر در نیویورک و نیوجرسی زندگی می کردند ، دو ایالتی که بیشترین تأثیر آن از ابتلا به بیماری همه گیر کرونا است. ایالت ایلینویز و کالیفرنیا نیز درگیری های زیادی با کورونا انجام داده اند.

لازم به ذکر است که طبق جدول وب سایت “World M F Meters” ، ایران از نظر پاهای تاجی در رتبه چهارم جهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار جهانی کورو؛ تعداد بیماران از 19 میلیون و 700 هزار نفر فراتر رفته است

آخرین ادعای ترامپ در مورد واکسن ها / آتش نشانی ، جان بیماران بیماران کرون در هند را ادعا می کند

آمار فعلی در مورد coronavirus / ایالات متحده هنوز هم پیشرو است

310311 است

خروج از نسخه موبایل