تندرستی و نشاط

آشنایی با همسر خبرساز اسطوره لیگ برتری/عکس

برای اولین بار در تاریخ، “اورل”، “پاتریس اورا” در یک مبارزه نمایشی در جعبه حلقه ظاهر شد. منچستریونایتد و فرانسه افسانه ای 6 ساله تصمیم گرفته اند “آدام صالح” بوکسور را به یوتیوب در O2 لندن بیاورند. و احتمالاً نامزد، مارگو الکساندرا، زنگ می زند و او را تشویق می کند. بانوی مدل 6 ساله دانمارکی و اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی است. این زوج با وجود دو سال فاصله از آشنایی در سال، از سال جدا نشدند. او سال گذشته صاحب یک پسر شد که او را «لیلاس» نامیدند.

و موفق باشید

او قبل از اینکه عاشق ساندرا شود ازدواج کرده بود و مدت زیادی با او بود. اورا متهم به داشتن دو فرزند از یک دکتر در لاس وگاس به نام “گابریلا بریلی” بود که بر اساس گزارش ها، یک رابطه عاشقانه داشت. وقتی گفته می شود مارگو به ساندرا خیانت کرده است، ازدواج دوباره متزلزل می شود. اورا با همسر سابق و دو فرزندش، لنی و ماونا، از خانه خارج شد و به سرعت به عنوان یک تماس رسمی با مارگو نقل مکان کرد.

آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با افسانه های امروزی لیگ ملل

دنیا مال من است، همه چیز مال من است

این زوج عشق خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشتند و در حال رفتن به تعطیلات و جشن خصوصی مشاهده شدند.

او در 3 نوامبر نامزدی خود را اعلام کرد. او شادی خود را در شبکه اجتماعی نشان داد و تصویری از مارگو در حال علامت زدن انگشتر منتشر کرد و نوشت: بعد از بار دوم که این یکی را دیدم، به شما گفتم که تا آخر عمر همسرم را می خواهم. من نمی توانم بدون آن زندگی کنم، حتی وقتی هنوز آنجا هستم، قلبم خیلی روشن است! درست بعد از 6 ماه آشنایی به شما پیشنهاد ازدواج دادم، فکر کردم دیوانه شده ام. برای همه مردگان آرزو می کنم تا زمانی که شما را دوست دارم. با کمال تعجب نمی توانم آن را توصیف کنم، تو دنیای منی، روح من، آرامش منی که باعث شد مهربان باشم، قدرتش ضعف نیست. وقتی دست می دهم احساس امنیت بیشتری می کنم. خوشبختانه، یک انتخاب وجود دارد! من تا آخر عمرم تو را انتخاب خواهم کرد.

اورا همچنین در مورد گفتگوی خود با مجله GQ صحبت کرد: و من احساس نمی کنم که گریه نقطه ضعف است، بلکه نقطه قوت است.”

بیشتر بخوانید:

آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با افسانه های امروزی لیگ ملل

یک خانواده سه نفره

دو ماه پس از انتشار این خبر، مارگو و اورا به شبکه های اجتماعی گفتند که در انتظار اولین فرزندشان هستند. «لیلاس لاتیر» در اردیبهشت ماه به دنیا آمد و با خوشحالی ازدواج کرد تا اخبار دیگری را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد. و روی لبه تصویری که پسر را در آغوش گرفته است، نوشته است: من عاشق این بازی هستم. وی افزود: نمی توانم توصیف کنم که چقدر افتخار می کنم و چقدر خوشحالم. شما قدرتمند بودید، نه به این دلیل که می ترسیدید، بلکه به این دلیل که با ترس همچنان قوی بودید. تو صبر منی، دنیا مال من است، همه چیز مال من است.»

و همانطور که حلقه برای اولین بار می آید، هاله ای است که نیازی از ورود به آن ترسی ندارد.

آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با افسانه های امروزی لیگ ملل

۲۵۷