اقتصادی

آغاز سرشماری آزمایشی در ۳ شهر استان تهران/ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها

مدیرعامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه ثبت نام آزمایشی سرشماری «مبنا» در سه شهرستان پیشوا، پردیس و پرند آغاز شده است، گفت: ساکنان این شهرستان ها تا پایان سال جاری فرصت دارند. ماهانه آدرس و کد پستی خود را اعلام و مشخصات خود را ثبت کنند.خود و اعضای خانوار از طریق پایگاه سازمان ثبت نام می کنند.

علاءالدین آزوجی در گفتگو با ماه نیوز، «مبنا» در تشریح روند اجرای سرشماری آزمایشی گفت: سرشماری آزمایشی با هدف بهره مندی از فناوری های نوین و دور زدن روش های سنتی جمع آوری اطلاعات در ماه جاری آغاز شد.

وی افزود: این سرشماری کاملا رایگان است و شهروندان شهرهای پیشوا، پردیس و پرند می توانند با مراجعه به سایت تغییر آدرس ثبت احوال سازمان به نشانی https:/ آدرس و کد پستی خود را اعلام کنند. /www.ncr.ir/changeAddress لطفا مشخصات خود و اعضای خانواده خود را در پایگاه مذکور ثبت نمایید. البته ساکنان این شهرها توجه داشته باشند که اطلاعات آنها فقط در سامانه ثبت نام سازمان ثبت می شود و هیچگونه مراجعه در منزل صورت نمی گیرد. به این ترتیب ثبت سرشماری فقط از طریق ثبت اطلاعات خانوار در سامانه اینترنتی انجام می شود.

وی تاکید کرد: در آینده سرشماری آزمایشی در سایر شهرستان های استان تهران نیز انجام خواهد شد. اجرای این سرشماری در استان تهران با راهنمایی مرکز آمار ایران و با هماهنگی و همکاری استان تهران، سازمان مدیریت و برنامه استان تهران، فرمانداری شهرستانها فردیس، رباط کریم و پیشوا و همچنین مشارکت شهرداری های پردیس، پرند و پیشوا و مشارکت پست استان نیز همکاری نزدیک و مشارکت جدی در اجرای این سرشماری دارد.

پایان پیام