اقتصادی

آغاز واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها از هفته آینده 

وزیر بهداشت مجوز واکسیناسیون کارکنان سیستم بانکی کشور را صادر کرده بود.

به گزارش ماه نیوز ، شورای هماهنگی بانک ها پیش از این نامه ای به معاون امور اقتصادی رئیس جمهور نوشته بود که از وزیر بهداشت خواسته است واکسیناسیون کارکنان بانک را در اولویت قرار دهد.

در همین راستا ، علیرضا گیتاسی ، دبیر شورای هماهنگی بانکی به ماه نیوز گفت که مکاتبات اخیر با واکسن کرونا مربوط به ارسال نامه ای به معاون اقتصادی رئیس جمهور پس از طی مراحل اداری در وزارت بهداشت است. . ما هنوز در حال پیگیری نتیجه این موضوع هستیم.

وی به دنبال نامه شورای هماهنگی بانک به معاون امور اقتصادی رئیس جمهور ، وی نامه ای را در مورد واکسیناسیون کارکنان بانک به وزیر بهداشت ارسال کرد.

هنگامی که مقامات بانک های دولتی و خصوصی از عدم پاسخ به نامه های ارسالی برای اولویت بندی واکسیناسیون کارکنان بانکی شکایت داشتند ، شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد: وزیر بهداشت نامه ای را برای معاون واکسیناسیون توسط کارمندان اداره ارسال کرد سیستم بانکی.

در این نامه آمده است: “به دنبال مکاتبات قبلی و در نظر گرفتن ظرفیت فعلی واکسیناسیون کشور و ضعف کارکنان بانکها ، به ویژه افرادی که در تماس مستقیم با مشتری هستند ، لازم است آموزش هایی برای آغاز این گروه از گروه بعدی انجام شود. گروه ”

در این نامه آمده است: “هماهنگی با سرپرستان بانک های دولتی و خصوصی ، ثبت نام در آن مجموعه و استفاده از فضاهای مناسب به طوری که بر سرعت واکسیناسیون سایر گروه های هدف در عین حفظ نظم تأثیری نگذارد ، بسیار مهم است.”

در همین رابطه ، بانک مرکزی اعلام کرد: نامه اخیر رئیس کل بانک مرکزی به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر نمکی ، درود بر تلاش ها و ضعف های بانک از زمان واکسیناسیون. کارکنان سیستم بانکی ، به ویژه کسانی که با مشتری در تماس مستقیم هستند ، از ابتدای هفته آینده واکسیناسیون کارکنان بانک را صادر کردند.

بانک همچنین اعلام کرد که در طی شیوع ویروس کرونا ، علی رغم شرایط سخت و دشواری های تحمیل شده ، برای رفاه و سلامتی هموطنان عزیزمان هزینه ای برای دارو ، دستگاه های پزشکی و به خصوص واکسیناسیون فراهم کرده است. در نامه وزیر رئیس کل بانک مرکزی برای آموزش بهداشت و پزشکی تمجید و تشکر شده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ، 35000 کارمند شبکه بانکی به ویروس آلوده شده اند و متأسفانه در مدت زمان مورد بررسی ، 260 نفر به دلیل ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام