استانی

آمار جدیدبیماران مبتلا به کرونا دراستان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری ماه نیوز استان چهارمحال و باختری ، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و باختری ، دکتر شیرانی ارقام جدید بیماری عروق کرونا قلب در استان را در تاریخ 15 نوامبر 1999 به شرح زیر شرح داد:

طی 24 ساعت گذشته ، 344 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا قلب به مراکز بهداشتی سرپایی ارجاع شده اند ، 58 بیمار با علائم مشکوک بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

در 24 ساعت گذشته ، علاوه بر موارد سرپایی ، معاینه 33 بیمار بستری در بیمارستان با مشکوک به علائم بالینی بیماری کوید 19 ، که در مراکز درمانی بستری شدند ، مثبت اعلام شد.

در حال حاضر ، 276 بیمار مثبت خاص مشکوک به بیماری کرونا قلب تحت مراقبت و درمان در مراکز درمانی استان هستند که 222 نفر آنها مثبت هستند و بقیه منتظر نتیجه آزمایش هستند تا بیماری خود را تأیید یا تأیید کنند.

متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، 5 مورد مرگ و میر جدید در استان به علت بیماری Covid 19 گزارش شده است و تعداد کل مرگ های ناشی از بیماری در چهارمحال و باختری 456 مورد است.

در حال حاضر در بخشهای مراقبت ویژه مراکز درمانی استان ، بیماران با شرایط بحرانی و وضعیت عمومی نسبتاً ضعیف تحت مراقبت و درمان هستند.

نکته مهم استفاده از ماسک استفاده صحیح و رعایت اصول استفاده از آن است که بارها در کلیپ های آموزشی به آن اشاره شده است.

یکی از ساده ترین ، کاربردی ترین و م waysثرترین راه های مبارزه با بیماری عروق کرونا استفاده از ماسک است و نوع آن در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

همچنین توجه به 3 نکته رعایت بهداشت دست ، تنفس و رعایت فاصله اجتماعی موثرترین راه مبارزه با بیماری کووید 19 است.

به دلیل نیاز به استفاده از ماسک ، پوشیدن ماسک نشانه شخصیت ، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری است و عدم استفاده از آن نشانه عدم رعایت مسئولیت های اجتماعی است.

48