نماد سایت ماه نیوز

آموزش رمز گذاشتن روی ایکس باکس وان اس

یکی از کنسول‌های محبوب شرکت مایکروسافت، کنسول ایکس باکس وان اس است که با تغییرات جزئی نسبت به کنسول‌های دیگر این کمپانی، تولید و روانه بازار شده است. برای این که بتوانید از کنسول مایکروسافت با تمام امکانات ارائه شده استفاده کنید بهتر است نحوه کار کردن با آن را یاد بگیرید. ما در این مقاله آموزشی قصد آموزش رمز گذاشتن برای ایکس باکس وان اس را داریم.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با قرار دادن کد امنیتی بر روی کنسول خود، دسترسی افراد دیگر را در هنگام استفاده از کنسول کنترل کنند. بسیار از خانواده‌ها با خرید یک کنسول مناسب برای فرزندان خود علاقه‌مند هستند تا کنترل بهتری بر روی فعالیت فرزند خود داشته باشند. ما در این مقاله آموزشی از می‌خواهیم در مورد شیوه رمز گذاشتن بر روی کنسول ایکس باکس وان اس مطالب جالبی را برای شما قرار دهیم. صفحه  خرید fc24 برای xbox  در سایت ایگارا .

نحوه رمز گذاشتن برای ایکس باکس وان اس

همان‌طور که می دانید کنسول ایکس باکس وان اس یک کنسول قدرتمند برای اجرا بازی‌های ویدیویی روز است که افراد در رده‌های سنی مختلف می‌توانند از این کنسول برای اجرای بازی‌های ویدیویی استفاده کنند. اگر می‌خواهید امنیت کنسول خود را افزایش دهید و کنترل بهتری بر روی آن داشته باشید بهتر است با آموزش رمز گذاشتن برای کنسول ایکس باکس وان اس همراه سایت ایموجو باشید. روش انجام کار بسیار ساده است و با چند دقیقه زمان، می‌توانید به راحتی امنیت کنسول خود را تأمین کنید.

مزایای گذاشتن برای ایکس باکس وان اس اگر از کنسول به صورت خانوادگی استفاده می‌کنید، می‌توانید برای حفظ امنیت بیشتر اکانت خود تنظیمات بالا را اعمال کنید. رمز گذاشتن برای Xbox One S بسیار ساده است و شما با ایجاد یک امنیت کامل قادر خواهید بود تا شارژ ایکس باکس لایو و استفاده از برنامه‌ها را برای افراد دیگر محدود کنید. اگر به عنوان پدر خانواده می‌خواهید کنترل بهتری بر محتوای بازی‌های ویدیویی داشته باشید، به کمک امکانات قرار داده شده در کنسول مایکروسافت می‌توانید دسترسی اکانت به بخش‌های مختلف را محدود کنید.

ما پیش تر در سایت ایموجو را قرار داده‌ایم. وجود پسورد مناسب برای دسترسی به اکانت شخصی‌تان، باعث می‌شود تا با خیال راحت از اکانت خود استفاده کنید. اگر بخواهید امنیت کنسول ایکس باکس وان اس را تأمین کنید بهتر است مراحل بالا را به دقت دنبال کنید. در بخش تنظیمات اکانت می‌توانید گزینه‌های بیشتر را مشاهده کنید و شخصی سازی‌های مناسب را بر روی اکانت خود پیاده سازی کنید تا امنیت کنسول شما حفظ شود.

جمع بندی

بسیاری از افراد برای استفاده از اکانت مایکروسافت، ترجیح می‌دهند تا دسترسی افراد دیگر را به کنسول محدود کنند. با آموزش رمز گذاشتن برای ایکس باکس وان اس می‌توانید دسترسی دیگر افراد را به کنسول محدود کنید. حفظ امنیت کنسول به شما کمک خواهد کرد تا با خیال راحت بتوانید از شارژ ناخواسته اکانت خود جلوگیری کرده و دسترسی افراد مزاحم را از کنسول قطع کنید.

کنسول ایکس باکس وان اس به عنوان یک کنسول قدرتمند از سوی شرکت مایکروسافت روانه بازار شده است که دارای سرویس‌های بی نظیر است. وجود خدمات مقرون به صرفه در این کنسول باعث شده است تا افراد زیادی تمایل به خرید آن داشته باشند. علاوه بر کنسول فوق، شرکت مایکروسافت کنسول سری ایکس نیز دارد که در سایت ایموجو قرار داده شده است. امیدواریم که با آموزش بالا بتوانید به راحتی پسورد مناسب بر روی کنسول خود قرار دهید و از انجام بازی های ویدیویی لذت ببرید.

ترفندهای ایکس‌باکس وان بسیاری از صاحبان ایکس‌باکس وان از قابلیت‌های متنوع این کنسول خبر ندارند و عمدتا فقط برای بازی کردن از آن استفاده می‌کنند. اما این کنسول از تعداد زیادی قابلیت جالب توجه بهره می‌برد. در ادامه به تعدادی از این قابلیت‌ها و مشخصه‌های جذاب می‌پردازیم. با ما همراه باشید. گرفتن اسکرین‌شات و ضبط ویدیو بسیاری از صاحبان ایکس‌باکس وان از قابلیت‌های متنوع این کنسول خبر ندارند

پین کردن بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها صحبت با کورتانا همانند ویندوز ۱۰، در ایکس‌باکس وان هم می‌توانید از دستیار مجازی کورتانا استفاده کنید. برای ارتباط شفاهی با کورتانا، ابتدا باید هدست یا کینکت را به این کنسول وصل کنید. از میان قابلیت‌های این دستیار مجازی، می‌توان به امکان باز کردن بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، گرفتن اسکرین‌شات و جستجو در وب اشاره کرد. قابلیت‌های ایکس‌باکس وان آنلاین شدن مخفیانه استفاده از پس‌زمینه‌ی سفارشی

استفاده از پس‌زمینه‌ی سفارشی در ایکس باکس وان تغییر تصویر پروفایل شخصی‌سازی آواتار آواتار نماد دیجیتالی کاربر محسوب می‌شود و می‌توان آن‌ها را تا حد ممکن شخصی‌سازی کرد در آنجا می‌توانید تغییرات زیادی را بر آواتار خود اعمال کنید. اگر هم به دنبال تغییرات جذاب‌تری هستید، باید به فروشگاه آواتار مراجعه کنید و با صرف هزینه، اقلام موردنظر خود را بخرید. تغییر کارکرد دکمه‌ها مشخصات ایکس باکس وان افزایش حافظه‌ی داخلی

اگر نگران کمبود حافظه‌ی داخلی هستید، می‌توانید با استفاده از هاردهای اکسترنال حافظه‌ی کنسول را افزایش دهید. همه‌ی هاردهای اکسترنالی که حداقل از ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و پورت USB 3.0 بهره می‌برند، با این کنسول سازگار هستند. استریم بازی‌ها به ویندوز ۱۰ کنسول ایکس‌باکس وان از قابلیت استریم بازی‌ها به کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های مجهز به ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند. برای این کار باید برنامه‌ی Windows Xbox را در گجت موردنظر نصب کنید. البته توجه داشته باشید که انجام چنین کاری تنها در شبکه‌ی داخلی امکان‌پذیر است.

انتخاب حالت برق‌رسانی اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ ایکس‌باکس وان از بیش از ۳۰۰ عنوان بازی ایکس‌باکس ۳۶۰ پشتیبانی می‌کند. برای اجرای این بازی‌ها، کافی است دیسک اصل بازی موردنظر را وارد کنسول کنید. این کنسول تنها به بررسی دیسک و تایید محتوای آن می‌پردازد. ترفندهای ایکس‌باکس وان پخش موسیقی در پس‌زمینه سپس آهنگ‌های موردعلاقه‌ی خود را انتخاب کنید و درنهایت روانه‌ی بازی موردنظر شوید. با این کار در هنگام انجام بازی، آهنگ‌های موردعلاقه‌ی شما در پس‌زمینه‌ی بازی پخش می‌شوند. مشخص کردن دوستان موردعلاقه

استفاده از اپلیکیشن موبایل ایکس‌باکس اپلیکیشن موبایل ایکس‌باکس یک اپلیکیشن بسیار مفید محسوب می‌شود که در پلتفرم‌های اندروید و iOS به‌صورت رایگان عرضه شده است. استفاده از اپلیکیشن موبایل ایکس‌باکس از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان ارسال پیام به دوستان، مشاهده‌ی دستاوردها و استفاده به‌عنوان ریموت‌کنترل کنسول اشاره کرد. کاربران برای تایپ در کنسول می‌توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند و همچنین برای خرید بازی‌ها هم می‌شود از آن استفاده کرد.

وان اس بنویسید رمز گذاشتن برای ایکس باکس وان اس را در این مطلب از سایت ایموجو مورد بررسی قرار دادیم. می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. از شما ممنونیم که پست رمز گذاشتن برای ایکس باکس وان اس را مطالعه کردید و اگر دوست داشتید می توانید نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید.

کنسول‌های بازی یکی از بهترین ابزارها برای سرگرمی هستند و می‌توانند اوقات خوشی را برای‌تان به وجود آورند. ایکس باکس هم یکی از شناخته‌ترین برندهای دنیای گیم است که کنسول‌هایش محبوبیت زیادی دارند. ما در این مقاله به سراغ آموزش راه اندازی ایکس باکس رفته‌ایم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید. ما در ادامه نحوه راه اندازی کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس را به شما آموزش خواهیم داد. این دو کنسول شاید از نظر قدرت با هم تفاوت‌هایی داشته باشند، اما سیستم‌عامل‌شان یکسان است، بازی‌های مشابهی برای‌شان عرضه می‌شود و نحوه راه اندازی یکسانی دارند.

خروج از نسخه موبایل