استانی

آموزش مهارت‌های زندگی در دستور کار مدارس سما قرار گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد ، پس از به صدا در آمدن زنگ آنلاین توسط محسن مرادی ، وی در جمع مدیران و معلمان مدارس سما در استان های مشهد و خراسان رضوی شرکت کرد و گفت:

وی افزود: نسل جوان امروز ما باید نحوه تعامل در زندگی واقعی و مجازی را بداند ؛ اگر این مهارت ها را با هم ترکیب کنیم می توانیم م beثر باشیم. نکته ای که من بر آن تأکید دارم این است که در سال های اخیر از آموزش و پرورش و فرزندپروری استقبال می شود ، تمرکز بر فعالیت های فرهنگی با آموزش دانشگاهی و تکیه و نقل قول از آموزه های قرآنی که می تواند دانش آموزان را توانمند سازد.

خراسان رضوی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر آموزش قرآنی و ادبی تأکید می کند مدارس سما وی گفت: توجه ویژه ای لازم است ، وی گفت: اگر این آموزش ها در تربیت نسل جوان مورد توجه قرار گیرد ، نتیجه دیگری را در جامعه به همراه خواهد داشت. یکی از این مهارتها مهارتهای ارتباطی موثر است. در محیط تجاری ، جوانان باید نحوه برقراری ارتباط را بیاموزند.

مرادی افزود: اگر معلم به فرزندان ما بیاموزد که در کلاس درس غیبت نکنند ، به دیگران شک نکنند و از زندگی مردم جاسوسی نکنند ، این یک مهارت است و علاوه بر دوره های دانشگاهی ، اگر به این مهارت توجه کنیم ، مدرسه ، دانشگاه ، جامعه و خود ما. “کسی از آن سود خواهد برد. بنابراین ، نقش معلم و نقش مجموعه مدرسه در تربیت نسل آینده حقوق ، نقشی بی بدیل و بی نظیر است که آموزه های دینی و ادبی ما می تواند بسیار آموزنده باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم بیشتر کارهایی را که در این مدت انجام نشده است انجام دهیم و بتوانیم مجموعه مدرسه سما در خراسان رضوی را به یک مجتمع عالی ، کارآمد و پیشرفته تبدیل کنیم.

انتهای پیام / 4121/4062 /