سلامت و دانش

آنچه باید درباره «کهیر» بدانید

شفافه به نقل از Step to Health گفت: آرتروز به معنای ایجاد نوارهای قرمز بر روی پوست است که معمولاً با خارش شدید همراه است. کندو در اندازه های مختلفی وجود دارد و می تواند ناگهان شکل گرفته و ناپدید شود و هر بار در مکان دیگری ظاهر شود.

از نظر بالینی ، بیمار باید بیش از شش هفته در سال از این وضعیت رنج ببرد ، که باید با کهیر مزمن تشخیص داده شود. در نظر گرفتن حتی وقتی ضایعات پوستی کم باشد.

منشا exact دقیق این بیماری ناشناخته است ، اما متخصصان تشخیص داده اند که این درمان با کنترل واکنش آلرژیک همراه است. به طور خاص ، آنتی هیستامین ها و تغییرات رژیم غذایی برای دستیابی به این هدف در نظر گرفته شده است.

علائم تصلب شرایین مزمن

بثورات قرمز روی پوست بدون تمایل به ظاهر شدن در قسمت خاصی از بدن ، نشانه بارزی از کهیر است. از طرف دیگر ، تغییر در شکل و اندازه های مختلف اتاق زیر شیروانی وجود دارد.

علائم تشخیص بالینی تصلب شرایین مزمن عبارتند از:

گیاهان مو قرمز در هر قسمت از بدن

– تغییر اشکال آریا آتیک در اندازه های مختلف با ظاهر و نحوه ناپدید شدن

در برخی از قسمت های پوست با ظاهر کهیر تورم ایجاد می شود

ظاهر کهیرهای مرتبط با التهاب مانند استرس یا قرار گرفتن در معرض گرما

– خارش شدید

فرسایش طولانی مدت و کیفیت زندگی

مطالعه ای از بیمارستان سنت توماس انگلیس نشان داد که زندگی اجتماعی بیش از نیمی از بیماران مبتلا به آرتروز مزمن تحت تأثیر قرار گرفته است. علاوه بر این ، بیش از نیمی از این افراد احساس می کنند که مشکلات زیبایی شناختی تأثیر منفی بر زندگی جنسی آنها دارد.

این در شرایطی است که تصلب شرایین مزمن بر زندگی کاری افراد نیز تأثیر می گذارد و باعث غیبت آنها در کار می شود.

حلقه نزدیک اجتماعی افراد مبتلا به تصلب شرایین مزمن نقش بسیار مهمی دارد. این افراد نباید با اظهاراتی روبرو شوند که اعتماد به نفس آنها را سست کند. افزایش بازخورد منفی همچنین ممکن است احتمال چسبیدن به درمان را کاهش دهد.

شرایط استرس زا می تواند حملات حاد را بدتر کند. اقداماتی مانند خارش و خارش ناشی از ناراحتی همچنین می تواند منجر به ضایعات پوستی شود که بعداً عفونی شوند.

درمان دارویی

عامل اصلی درمان کهیر مزمن ، تجویز داروهای ضد آلرژی است. از این میان آنتی هیستامین ها شایع ترین هستند.

از جمله آنتی هیستامین هایی که باعث خواب آلودگی می شوند عبارتند از:

– هیدروکسی زین

– داکسپین

– دیفن هیدرامین

در میان آنتی هیستامین های کمتر شناخته شده ، شاید مشهورترین آن لوراتادین باشد که در گروه فکسوفنادین و سیتریزین قرار دارد.

اگر کهیر مزمن شامل التهاب حاد باشد ، پزشک ممکن است داروهای کورتیکواستروئید و داروهای ضد التهابی برای شما تجویز کند. به دلیل عوارض جانبی ، آنها محدود به مصرف داروها و داروهای خاص هستند. توصیه شده ترین نمونه این امر معمولاً پیش بینی است.

درمان غیر دارویی

علاوه بر دارو ، اقدامات غذایی برای بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به آرتروز مزمن مهم است. این اقدامات در جهت مقابله با علائم طولانی مدت است.

اقدامات غیر دارویی برای مبارزه با تصلب شرایین مزمن عبارتند از:

از صابون هایی که طبیعی نیستند و باعث تحریک پوست می شوند خودداری کنید

– از کرم های مرطوب کننده برای آبرسانی به پوست استفاده کنید

– برای مالیدن پارچه روی پوست از لباس راحت استفاده کنید

هنگام بیرون بودن ، حتی در خارج از صفحه آفتاب گیر ، از ضد آفتاب استفاده کنید.

از محرک های شناخته شده خودداری کنید