عمومیمعرفی کسب و کار

آیا سایبان برقی برای بالکن مناسب است؟

برای بالکن ، یکی از زیرمجموعه های انواع سایبان برقی است که سایبان های برقی نیز مانند وسیله های دیگر نیاز به تعمیر دارند.تعمیر سایبان باید توسط تعمیر کار ماهر این کار انجام شود .سایبان بالکن متحرک با قابلیت باز و بسته شدن به شما این امکان را می دهد که فضای مورد نظر خود مانند پاسیو ،بالکن و… را پوشش دهید و از سایه ی ایجاد شده زیر آن استفاده نمایید .

یکی از دغدغه های همیشگی ساکنین آپارتمان ها مشرف بودن طبقات بالایی به بالکن واحدها است .با استفاده از سایبان بالکن این مشکل حل می شود و در زمانی که به وجود سایبان نیازی نیست میتوانید توسط ریموت را ببندید. با ما همراه باشید تا بیشتر راجع به این سایبان برقی بدانید.

سایبان برقی برای بالکن چه فایده ای دارد ؟

برای تراس کاربرد ویژه ای دارد. بالکن از جمله فضاهای غیر مسقف می باشد که به دلیل نداشتن سقف در آن محدودیت هایی برای اعضای آن خانه به وجود می آرود پس برای رفع این محدودیت ها میتوانید به نصب سایبان برقی فکر کنید.سایبان برقی برای تراس این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند از این فضای بالکن حتی در شرایط بد آب و هوایی نیز استفاده کنند. سایبان برقی می تواند یک فضای دلنشین برای شما در کنار خانواده ایجاد کند.

در هنگام انتخاب نوع سایبان تراس باید به میزان فضای بالکن توجه کنید. میزان فضای تراس نقش بسزایی در انتخاب اندازه ی سایبان برقی خواهد داشت.پس برای بالکن میتواند یک محیط دلچسب برای شما در کنار دوستان و خانواده ایجاد کند برای اینکه لحظات ناب را کنار آنها رقم بزنید و در ذهنشان باقی بماند کافیست سایبان برقی برای بالکن نصب کنید تا بتوانید خاطره ی خوش در ذهنشان ثبت کنید.

Is the electric awning suitable for the balcony?

سایبان برقی برای بالکن آپارتمان قابل نصب است؟

برای تراس آپارتمان از محصولات ویژه شرکت سایبان متین میباشد که باتوجه به فضاهای کوچک و یا بزرگ بالکن بسیاری از افراد تمایل دارند تا یک سایبان برای تراس نصب کنند و یک فضای دلنشین را برای خانه خود ایجاد نمایند.

همه ی کسانی که آپارتمان نشین هستند از ریختن آشغال همسایگان طبقه ی بالا شکایت می کنند و هر لحظه در حال تمیز کردن تراس منزل خود هستند ، و از دیگر مشکلات آنها این است که نمیتوانند در بالکن گل و گیاه قرار دهند از ترس اینکه در مقابل آفتاب تازگی و طراوت خود را از دست بدهند به هیچ وجه گل و گیاهی در بالکن نمیگذارند و ظاهر بالکنشان بسیار بی روح و ساده است.

اگر میخواهید یک تغییر اساسی در ظاهر بالکن خود بدهید کافیست را نصب کنید تا خودتان از تغییر ظاهر تراس منزلتان را شگفت زده شوید ، بعد از نصب سایبان برقی برای بالکن آپارتمانتان به راحتی میتوانید گل و گیاهی که دوست دارید داخل بالکن بگذارید و هر لحظه با خیال آسوده در بالکن بنشینید و به دیدن گل و گیاه و رسیدگی به آن ها مشغول شوید بدون اینکه دغدغه ای داشته باشید که خدایی نکرده به آن ها صدمه وارد شود و یک خبر خوش که دیگر از شر ریختن آشغال داخل بالکن خلاص می شوید.

سایبان برقی برای بالکن کوچک و بزرگ

فقط برای حیاط ها و محوطه های بزرگ نیستند. شما در یک بالکن کوچک می توانید از آن ها استفاده نمایید. این مدل سایبان در قسمت بالایی تراس نصب شده و در نتیجه شما می توانید میزان سایه اندازی آن را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید. کوچک و قابل جمع بودن باعث می شود که با فضای بالکن های کوچک سازگار شود و سایه مورد نیاز را ایجاد نماید.

حتی در فضای بزرگ بالکن ، تراس ویلا و هر جایی که بخواهید میتوانید سایبان برقی را نصب کنید ، اندازه ی تراس شما هیچ محدودیتی در نصب سایبان برقی ایجاد نمیکند ، سایبان برقی در هر اندازه ای که مد نظر شماست قابل نصب است پس نگران اندازه ی تراس منزل یا ویلای خود نباشید.

سایبان برقی برای تراس ویلا

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم برای تراس ویلا قابل نصب است ، یعنی بالکن شما در هر اندازه ای باشد سایبان برقی قابل نصب است ، سایبان برقی برای بالکن ویلا میتواند ضروری باشد ، چون بیشتر افراد در زمان تعطیلات طولانی به ویلای شخصی خود میروند ممکن است وسایلی که در بالکن قرار داده اند بر اثر تابش آفتاب و بارش برف و باران خراب شود برای جلوگیری از این موضوع کافیست از برای تراس ویلایتان استفاده کنید که با خیال راحت ویلا را ترک کنید.

برای انتخاب جنس پارچه سایبان ، سازه ی سایبان بهتر است از مشاوران سایبان متین کمک بگیرید که آن ها با توجه به شرایط آب و هوایی آنجا بتوانند یک سایبان برقی مناسب و با کیفیت خدمت شما عرضه کنند در زمانی که شما در ویلا حضور ندارید سایبان برقی در اثر تابش آفتاب ، و دیگر عوامل طبیعی خراب نشود.

آیا میخواهید سایبان برقی نصب کنید ؟

اگر به فکر هستید کافیست با بهترین شرکت عرضه کننده ی انواع سایبان برقی ، سایبان متین در ارتباط باشید تا یک سایبان با کیفیت بالا ، قیمت مناسب داشته باشید.درست در زمانی که تیغ سوزان آفتاب روی سرمان است و گرمای هوای حسابی کلافه مان کرده، میتوانیم اهمیت داشتن یک سایبان را بفهمیم. سایبان ها امروزه بخش مهمی از روند ساخت و ساز به حساب می آیند.

می توان این سایبان ها را در انواع و اقسام شکل و طرح ها پیدا کرد. کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده اند و در دکوراسیون ساختمان نیز نقش مهمی ایفاء می کنند.اما تا به حال در مورد نسل جدید سایبان ها، یعنی سایبان برقی چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید چه انواعی دارد؟ کاربردشان چیست و معمولا در کدام بخش از ساختمان استفاده می شوند؟ اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در مورد سایبان های برقی به دست آورید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله از وب سایت در ساخت، با ما همراه باشید.

سایبان برقی چیست؟

اولین چیزی که باید در مورد آن توضیح دهیم این است که اساسا سایبان برقی چیست؟ همانطور که میدانید بحث تکنولوژی در تمام صنایع پیشرفت های محسوسی داشته است. طبیعی است که جریان برق، به صنعت ساخت سایبان نیز وارد شود و سایبان های برقی ساخته شوند. معمولا از این سایبان ها در جاهایی استفاده می شود که گاهی لازم است نور و هوای تازه وارد محیط شود و گاهی هم ضروری است که سایبانی وجود داشته باشد.

مثلا در ساختمان های تجاری و رستوران های مجلل، معمولا از سایبان های برقی استفاده می کنند.در واقع سایبان های برقی از یک سری پوشش متحرک ساخته شده اند که به وسیله ی جریان برق قادر به حرکت می باشند. می توانید در زمان نیاز آن ها را جا به جا کنید. نوعی موتور محرک درون این سایبان ها تعبیه شده تا با استفاده از یک ریموت کنترل باز یا بسته شود.

انواع سایبان های برقی

به طور کلی اگر بخواهیم به انواع سایبان های برقی اشاره کنیم باید بگوییم دو نوع از آن ها در بازار وجود دارد:

سایبان های برقی اتوماتیک : این دسته از سایبان ها مجهز به سنسور هایی هستند که قادر به تشخیص نور است. به این ترتیب با تغییر زاویه و شدت نور باز و بسته می شوند و نیازی به کنترل دستی آنها وجود ندارد. در واقع با تاریک شدن هوا باز می شوند.

سایبان های برقی ریموت دار: نوع دیگری از سایبان های برقی آن دسته از سایبان هاست که به وسیله ی یک ریموت از راه دور کنترل می شوند و می توان بنا بر نیاز، آن ها را باز و بسته کرد.

اما خود این سایبان های برقی نیز دارای چندین نوع دیگر هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

سایبان سیم بکسلی: این نوع از سایبان های برقی دارای دو بازوی اصلی هستند که با استفاده از این بازوها و فنرهای مختلف، باز و بسته می شوند.

سایبان چتری : همان طور که از نامش نیز پیداست، این دسته از سایبان ها شکلی شبیه به چتر دارند. به این معنی که از یک ستون و پایه ی اصلی ساخته شده اند که چتری روی آن ها سوار شده است و با نیروی موتور برقی خود، باز و بسته می شوند.

سایبان باکسی: همان طور که مشخص است، این نوع از سایبان ها مجهز به نوعی باکس هستند که به دیوار متصل شده و زمانی که سایبان باز و بسته می شود، درون این باکس قرار می گیرد. اگر نمی خواهید که سایبان مورد نظر جای زیادی را اشغال کند، توصیه می کنیم از این نوع سایبان استفاده شود.

سایبان های دو طرفه: نوع دیگری از سایبان ها وجود دارد که از هر دو طرف باز می شوند. به این معنی که جهت باز شدن آن ها به شما و نیازتان بستگی دارد.

سایبان های زنجیری: این مدل سایبان های برقی در واقع مجهز به دو بازوی اصلی است. اما علاوه بر این بازوها، زنجیری هم دارند که جایگزین فنر شده است. بیشترین کاربرد سایبان های زنجیری در مناطقی است که آب و هوای طوفانی دارند.

سایبان های شید: در واقع این نوع از سایبان های برقی بیشتر شبیه به پرده است. با استفاده از یک ریموت کنترل می توان آن را باز و بسته کرد. به همین دلیل است که منازل مسکونی و ویترین مغازه ها، یکی از اصلی ترین جاهایی است که می توان از سایبان شید استفاده کرد. از سایبان های شید با نام های پرده برقی و اتوماتیک نیز نام می برند. نحوه ی باز و بسته شدن آن ها بسیار ساده و بی دردسر است و هر زمانی که تمایل داشته باشید می توانید آن ها را باز و بسته کنید.

سایبان های ثابت: از دیگر سایبان های موجود در بازار، سایبان های برقی ثابت است که روی یک قالب چوبی یا فلزی وصل می شوند. در واقع این نوع سایبان ها ثابت هستند و نمی توان آن ها را جا به جا کرد و در نقطه ی دیگری نصب نمود. قالب چوبی یا فلزی اینگونه سایبان ها به دیوار وصل شده است و این اتصال دائمی خواهد بود. یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از این نوع سایبان ها، جمع و جور بودنشان است. خیلی مقاوم و مستحکم هستند و به سادگی دچار آسیب نمی شوند. هم چنین اگر بخواهید از این نوع سایبان ها استفاده کنید، بهترین جا، کنار پنجره یا درب است.

سایبان های متحرک برقی: همان طور که از نامشان نیز پیداست و در این متن نیز به آن اشاره کردیم، این نوع سایبان ها توانایی حرکت دارند و میتوان آن ها را با استفاده از یک ریموت جا به جا کرد. بیشترین جایی که از سایبان های برقی متحرک استفاده می شود، حیاط و پارکینگ یا حتی استخر است. می توان بسته به نیاز خود، جهت باز و بسته شدن آن ها را نیز تغییر داد.

سایبان متحرک تاشو: نوع دیگری از سایبان های برقی در بازار وجود دارد که به هنگام جمع شدن، تا می شوند. به همین دلیل اگر جای کوچکی دارید که تصمیم به نصب سایبان برای آن گرفته اید، می توان از سایبان های متحرک تاشو استفاده کرد. این دسته از سایبان ها در بالکن ها کاربرد دارند و حتی گاهی مواقع برای پارکینگ ها و استخرهای کوچک نیز به کار گرفته می شوند.

سایبان های متحرک کشویی: اصلی ترین ویژگی این دسته از سایبان های برقی این است که می توان به میزان مورد نیاز آن ها را باز و بسته کرد. به این معنی که کنترل کاملی روی آن خواهید داشت. بیشتر این نوع از سایبان های برقی از نوع ریموت کنترل هستند و به همین دلیل محبوبیت زیادی میان خریداران و ساختمان سازان پیدا کرده اند. می توان این نوع سایبان های برقی را در محیط های مختلفی مثل دیوار یا سقف نصب کرد. اگر هوا نامساعد بود، می توان به سادگی آن ها را جمع کرد. هزینه ی نگهداری از آن ها مناسب است و جیبتان فشار زیادی وارد نمی شود.