نماد سایت ماه نیوز

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در کرج

آفتاب نیوز:

علی درویش پور ، معاون هماهنگی امور عمرانی البرز برای هماهنگی امور مدنی گفت: عصر امروز در جلسه ستاد استانی در مقابل کرونا که روز سه‌شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد ، اظهار داشت: در شهرهای دارای رتبه قرمز ، برخی مورد تایید ستاد ملی بودند.

وی در ادامه گفت: در موج اول شیوع تاج ، ما تجربه کنترل این بیماری در آلبرز را داشتیم: “امیدواریم با حمایت مردم و مسئولان بتوانیم با حداقل خسارت ، از قله تاج دیگر عبور کنیم.”

اجرای طرح زوج و فرد از طریق درب خانه به صورت بدهی

درویش پور با تأکید بر لزوم فعالیت اعضای هیئت مدیره در حال حاضر اقدام و اجرای قطعنامه ها علیه کرونا به عنوان اولویت ، گفت: ما نباید به صورت اداری و اجباری کار کنیم بلکه باید از اجرای قطعنامه ها اطمینان حاصل کنیم و همچنین جان خود را نجات خواهیم داد. یک فرد نیز با ارزش است.

وی افزود: جلسات باید تا حد امکان در قالب کنفرانس ویدئویی برگزار شود و در موارد ضروری لازم است از ماسک استفاده شود و از اصول بهداشتی رعایت شود.

معاون استاندار آلبرس افزود: اقدامات سختگیرانه ای علیه دستگاه هایی صورت می گیرد که مورد غفلت واقع شده و از اصول بهداشتی پیروی نمی کنند.

وی اظهار داشت: حمایت از سلامت مردم در صدر امور ما قرار دارد و اقدامات ویژه ای برای بررسی و بازرسی از این دستور طبق دستور استاندار هومبل صورت می گیرد.

درویش پور افزود: ضد عفونی سازی جاده ها در شهرها و روستاها توسط شهرداری ها و روستاها از فردا آغاز می شود و هیچ کس نادیده گرفته نمی شود.

وی اظهار داشت: در سیستم حمل و نقل بویژه در بدهی و سلب مالکیت باید از ماسک در سیستم حمل و نقل جلوگیری شود.

معاون استاندار آلبرز با اشاره به اینکه اصناف نقش مهمی در جلوگیری از شیوع تاج دارند ، اظهار داشت: سازمان آرام استان باید برای تشدید بازرسی ها در کلاس ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: کمبود ماسک و ضد عفونی کننده در استان به دلیل فراهم شدن امکانات زیربنایی لازم قابل قبول نیست و موانع این امر باید توسط یک کمیته پشتیبانی برطرف شود.

درویش پور اظهار داشت: محدودیت ها و اقدامات لازم برای جلوگیری از تجمع مردم در پارک ها و مراکز تفریحی باید در دستور کار شهرداری باشد.

وی افزود: مراکز توانبخشی در استان باید توسط سپاه و ادارات مربوطه راه اندازی شود زیرا روند شیوع کورو شدت یافته است.

معاون استاندار آلبرس افزود: رادیو و تلویزیون البرز به عنوان رئیس کمیته اطلاعات باید رسانه ها را گرد هم آورد ، زیرا مهمترین عامل موفقیت اولین پیک کورونا رسانه ها بود.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت بانک ها ، باید تصمیم بگیریم که چگونه خدمات و سلامت را به کارمندان بانک و مردم ارائه دهیم.

خروج از نسخه موبایل