سلامت و دانش

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفااف ، تاج مورد حمله قرار گرفته و هر روز رکورد جدید تاجی در کشور ثبت می شود ، رکوردی که فاجعه انسانی است زیرا ما با افزایش تعداد بیماران و مرگ و میرهای ناشی از تاج روبرو هستیم قربانیان بیشتری می گیرد ، چند هفته پیش ، ما تعداد کشته شدن کرونا را با یک سقوط هواپیما در روز برابر کردیم ، و اکنون به نظر می رسد که هر روز دو هواپیمای مسافربری سقوط می کنند ، و ایرانیان را در هراس و وحشت قرار می دهد.

ایرانیان تاریک ترین پاییز قرن را تجربه می کنند ، پاییزی که روزهای مهلکی را در دل خود جای داده است. در این میان ، شهر تهران با 140 میلیون نفر جمعیت مانند یک کشور اروپایی است و برای کنترل مدیریت شهر نیاز به توجه ویژه ای دارد.

تهران یک کلانشهر با ویژگی های خاص است و جمعیت روزانه اضافه شده در تهران از نظر تراکم و جمعیت شناور با بسیاری از شهرها متفاوت است ، جمعیت شبانه روزی تهران بسته به استان یا شهر از 800000 تا 10 میلیون نفر متغیر است. آنها نزدیکتر می شوند و می توانند باعث شیوع ویروس کرونا در کشور شوند ، از طرف دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و بسیاری از امور اداری در پایتخت انجام می شود و می تواند به پاشنه آشیل برای کنترل تاج تبدیل شود.

بیش از 6000 بیمار عروق ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند و بیش از 1200 بیمار مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب ، روزهای سختی را در بخش های مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریرچی ، وزیر بهداشت ، تهران یکی از مسیرهای تبادل تاج در کشور است ، زیرا ترافیک از سایر استانها به تهران زیاد است.

طبق کمیته اپیدمی بیماری عروق ویروس کرونا ، میزان شیوع و مرگ و میر بیماری عروق ویروس کرونا در کشور زیاد است و این بیماری رو به افزایش است و در 10 استان سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کارمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان مشاهده شده است. دو استان یجنا و خراسان جنوبی اخیراً اجلاس سران را پشت سر گذاشته اند.

 تهران و کرونا

محمدرضا ظفرخندی رئیس نظام پزشکی در مورد آمار مرگ کرو گفت: “تعداد مرگ های اعلام شده و ثبت شده رسمی هر روز بیش از 300 یا 400 نفر است و همه می دانند و مقامات وزارت بهداشت اعلام کرده اند که این ارقام فقط برای بیماران است. آمار و آمار وجود دارد. این بیش از این است. از طریق سازمان نظام پزشکی ، بررسی های میدانی در بیمارستان ها و مکان های دفن برای افراد مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا ، حداقل سه برابر تعداد مرگ های ناشی از Covid-19 محقق شده است. بنابراین ، این مسئله باید بسیار جدی مورد توجه قرار گیرد و ما باید جنگ را تنظیم کنیم.

پیش از این ، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، کسانی که آزمایش مثبت دارند اعلام می شود. در ایران ، مانند سایر کشورها ، ما آمار را منتشر می کنیم که تعداد مرگ های ناشی از .. می تواند رخ دهد. ” ارقام محاسبه شده 2.2 برابر است.

شکستن سوابق بستری در ویروس کرونا در تهران ؛ افزایش مرگ های تاج در طی 3 هفته آینده

علیرضا زالی ، فرمانده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا در تهران ، خواستار “سیستم جنگ” برای تمام مناطق کشور شد و گفت: انجام شد. ” بوده است.

زالی گفت: متأسفانه تعداد پذیرش بیمارستان های عروق ویروس کرونا در پایتخت نگران کننده است و پس از هشت ماه رکورد پذیرش بیمارستان های عروق ویروس کرونا در تهران شکسته شد. 108 بیمارستان در تهران بند عروق ویروس کرونا دارند و تعداد بیماران به شدت زیاد و مرگ عروق ویروس کرونا در تهران زیاد است. ” هفته آینده انتظار نداریم که پاهای Coro افت کند.

فرمانده کرونا تهران گفت: “متأسفانه ، ترافیک تهران تغییر چشمگیری نکرده و ترافیک درون شهری و مناطق پرخطر مانند معابر ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای شناسایی شده است. این مناطق بسیار شلوغ است که این مسئله باعث نگرانی و خطر می شود.” . .

شیوع و مرگ و میر کرونا در گزارش مستمر آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش شده است.

بیماران بستری در بیمارستان کرونر

دلیل درخواست دو هفته مرخصی در تهران

کوهپیه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: “مهمترین دلیل درخواست تعطیلی تهران کاهش شیوع ویروس در شهر و امکان جلوگیری از هر نوع تجمع است.” و ما نباید به اجتماعات عمومی در مراکز شهرها بیاییم و باید به دنبال فرصت هایی برای شکستن زنجیره انتقال بیماری و ادامه روند کنترل بیماری باشیم.

کوهپیه زاده گفت: “مدافعان بهداشت 8 ماه است که با بیماری ویروس کرونا قلب مبارزه می کنند و ویزیت تاج گذاری و مرگ و میر در حال افزایش است و درست است که تعطیلات به معیشت مردم آسیب می رساند اما این وقفه دو هفته ای به برقراری نظم کمک می کند.” بیمارستانها را مجدداً تأسیس کرده و خدمات بهتری ارائه دهیم. از طرف دیگر ، وقتی افراد در جامعه سفر کمتری دارند ، ویروس در جامعه کمتر گسترش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی پزشکی دانشگاه ایران گفت: این امکان وجود دارد که جلسه ستاد تاج ملی در روز چهارشنبه برگزار شود و روسای ستاد تاج و دانشگاه علوم پزشکی تهران درخواست مرخصی دو هفته ای در تهران را داشته باشند.

کدام سازمان ها درخواست بسته شدن به مدت 2 هفته در تهران را دارند؟

کمیته بهداشت و درمان تهران ، شامل شورای اسلامی شهر ، ستاد مدیریت بیماری کرونا تهران ، هزینه فرمانداری و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ، پیشنهاد ممنوعیت دو هفته کمیته امنیت ستاد ملی کورو را ارائه داد. با این تصویب ، تمام ارگان های کاری Tehri ، از جمله دولت ، در این مدت غیر از دستگاه های امدادی خاموش می شوند. طبق این طرح ، محدودیت هایی برای جابجایی مردم در شهر اعمال می شود تا افراد بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیته بهداشت و درمان مجمع نمایندگان استان تهران ، به نمایندگی از 40 نماینده استان تهران ، با ابراز تأکید بر حمایت کامل ستاد کورو تهران از اقتصاد و بهداشت ، از عدم استفاده از ظرفیت نمایندگان و مجلس در این جنگ تمام عیار شکایت کرد. با توجه به نگرانی های امنیتی ، تهران اصرار دارد که تصمیمات فوری مانند تعطیلات دو هفته ای در استان اتخاذ کند ، زیرا این تنها راه شکستن زنجیره ای و بازسازی مدافعان بهداشتی و مراکز درمانی تهران است.

علی آتا سخنگوی شورای شهر تهران در پی شیوع بیماری ویروس کرونا قلب در توئیتی نوشت: “متأسفانه این شورا در مرحله ابتلا به بیماری ویروس کرونا قلب است.” در میان همکاران من ، خانم شهبانو امانی ، عضو شورا و تعدادی از کارشناسان و کارمندان به این ویروس آلوده شده اند. در شهرداری و شورا محدودیت هایی را برای حضور در نظر گرفته ایم. پیشنهاد قطعی ما به ستاد ملی هنوز دو هفته در تهران تعطیل است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مورد وضعیت همه گیر کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: باید حداقل دو هفته تهران و کلانشهرها را تعطیل کنیم ، در غیر این صورت باید منتظر نتایج بد باشیم. تصمیمات ما در مورد کرونا باید به جلو باشد ، نه پشت کرونا.

رئیس شورای شهر تهران به دو برابر شدن تلفات کرونا اشاره کرد و گفت: موج جدید ویروس کرونا تعداد مرگ و میرها را دو برابر کرده و مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است ، اگر اقدامات موثری برای کنترل ویروس کرونا انجام نشود ، سونامی در آذر و منجر به نابودی انسان شود.

برج میلاد ماسک دار

بستن تهران چقدر در کنترل بیماری قلبی کهری موثر خواهد بود؟

مینو Mehrje ، عضو کمیته علمی ستاد ملی علیه کرونا ، گفت: “از این بدتر؟!” اعتصاب فاجعه خدا ما را بیامرزد. وضعیت فعلی وخیم است. ما تعداد زیادی بستری در بیمارستان عروق ویروس کرونا ، تعداد زیادی ویزیت و بیماری های جدی و مشکلات زیادی داریم. ما باید در اسرع وقت متوقف شویم.

یکی از اعضای ستاد ملی کرونا با اشاره به محدودیت های برنامه ریزی شده کرونا برای برخی از شهرها ، گفت: “روز دوشنبه اعلام شد که آنها همه جا را می بندند ، اما در عمل می بینیم که همه چیز باز است.” خاموش شدن در شرایط فعلی تنها راه است و باید در اسرع وقت انجام شود. اکنون اروپا و آمریکا نیز درگیر شده اند.

حمید ساوری ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و متخصص اپیدمیولوژیک ، گفت: “همه نگران شیوع بی وقفه اپیدمی تاج در کشور هستند. زمان ادامه خرید زمان ادامه روند پیشگیری و کنترل است و هیچ تأثیری پایدار ندارد. در عین حال ، هزینه و بار مالی آن بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این سال که چه برنامه شناخته شده و برنامه ریزی شده پیشگیری و کنترلی برای قفل شدن شهر در کنار خود نیاز دارد ، گفت: اگر چنین اقدامی فقط برای یک وقفه 2 هفته ای باشد ، قطعاً اثربخشی کوتاه مدت و مقرون به صرفه بودن آن تأثیرگذار است. درست نیست.

یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی پزشکی شهید بهشتی افزود: ما باید برنامه ای برای توقف فعالیت ها و کامل قرنطینه داشته باشیم. یعنی اهداف آن باید تعیین شود و نحوه اجرای آنها به صورت عملیاتی تعریف شود و آمادگی گسترده سازمان های ذینفع و آمادگی مردم فراهم شود.

سوری گفت: “سوال این است که آیا ممنوعیت تردد در شهر وجود دارد؟” اگر پاسخ منفی باشد ، قفل کردن شهر هیچ معنایی ندارد ، مگر اینکه تمام ورودی های شهر به مدت 14 روز از هم جدا شوند. اگر ترافیک رایگان باشد ، تأثیر بسیار کمی در شهر خواهد داشت.

وضعیت نگران کننده کرونا در تهران

کیانوش جهانپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه انسانی عدم رعایت حداکثر اقدامات بهداشتی و ایمنی غیر قابل تصور است. سفرهای غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، تعاملات غیرضروری و هزینه سفرها ، مشاهده اجتماعات کوچک و بزرگ و مسافت های جسمی و علاوه بر این ، استفاده عمومی از ماسک ها ، روحیه های مورد علاقه ای هستند که مانند برگ های پاییز ، هر روز می ریزند. ما و البته دهها میلیارد دلار به یک قانون اساسی اقتصادی که از فشار و ظلم تحریم های بین المللی رنج می برد ، تحمیل می کنیم.

آمارها نشان می دهد که وضعیت تاج در کلان شهر تهران بسیار نگران کننده است و اگر قرار است بسته شود ، باید با قفل دروازه های شهر و توقف مردم انجام شود و این باید با در نظر گرفتن تمام جوانب بسته شود. پذیرش در مراکز سرپایی و بستری کاهش می یابد.

انتهای پیام /