استانی

اختراع دستگاه هوشمند آماده‌سازی اسپرم

محمدجواد سروقدی در حاشیه نمایشگاه دانشگاه عصر امید که در این مراسم با تهیه دستگاه هوشمند اسپرم در غرفه خبری آنا شرکت کرده بود، گفت: هدف از این اختراع تهیه نمونه اسپرم در کوتاه ترین زمان است. زمان ممکن، بر خلاف روش های معمول.


بیشتر بخوانید:

آماده سازی خون برای آزمایش با نانوفیلتر

راحتی، سهولت استفاده و انرژی فوق العاده با فناوری خانه هوشمند

نی دستگاه ساز هوشمند به بازار عرضه شد

دستگاه روشنایی اضطراری برای روشنایی اضطراری


وی افزود: از جمله این دستگاه قابلیت جداسازی اسپرم با آسیب DNA را دارد که در روتین های روتین امکان پذیر نیست. جداسازی اسپرم با مورفولوژی خوب و با کمترین میزان آسیب DNA، شانس باروری موفق و همچنین رشد چشم را می توان یافت.

اختراع دستگاه هوشمند، تهیه اسپرم

مخترع جوان و مدیرعامل شرکت «نکزاد سرو گستر» اظهار داشت: دستگاه هوشمند تهیه اسپرم برای تهیه نمونه اسپرم به هیچ ماده شیمیایی و تجهیزاتی مانند سانتریفیوژ مربوط نمی شود، آن را بیش از حد افزایش دهید.

مهم ترین و اساسی ترین هدف این اختراع تلاش برای درمان بیماری های زوجین و کاهش عوارض آزمایش برای آزمایش و افزایش قیمت باروری است.

به گزارش آنا، دومین رویداد ملی دانشگاه آزاد با عنوان «عصر امید» با هدف معرفی تجهیزات، محصولات، دستورالعمل ها و فعالیت های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف بسترسازی برگزار شد. ویژه کارآفرینان و فارغ التحصیلان جدیدالورود این دانشگاه با شعار «گروه پژوهش و زیرساخت»، «ایده و استارتاپ» و «شرکت فناور و خلق» از هشتم تا هشتم خردادماه در تهران برگزار شد.

انتهای پیام / ۴۱۲۱/۴۰۶۲ /