استانی

اختصاص تسهیلات بانکی D به کلیه بازارهای کیش

ناصر اخندی ، عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: سقف این تسهیلات 500 میلیون ریال در قالب کارتهای اعتباری برای همه خواهد بود و بانک D این امکانات را با هدف حمایت از کارگران اقتصادی فراهم می کند. و بازاریان کیش پرداخت می کنند.

معاون توسعه مدیریت مدیریت منطقه آزاد کیش تأکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش با ایجاد یک ستاد اقتصادی برای مبارزه با کورونا و با همکاری نزدیک بخش خصوصی فعال در کیش ، در مورد آسیب های احتمالی ناشی از بحران کرونا تحقیق می کند. سالن چت عمومی حمایت معنوی و مادی از بخش خصوصی باید راهکارهای لازم را برای رونق اقتصادی دوره پس از کرونا که بانک D انجام می دهد ، فراهم کند.

مهدیان ، رئیس شعبه بانک دی کیش نیز تصریح کرد: این تسهیلات به افتخار توافق با جامعه بازار و برای هر شخص مطابق با قوانین فعلی بانک و در مدت 5 روز با نرخ 1 ٪٪ و 1 میلیون ریال ارائه می شود.

وی با بیان اینکه نقش اصلی بانک D در این زمینه وظیفه داخلی بانک از نظر مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی و افزودن به اعتماد جامعه به این بانک است گفت: مدیران عامل و بانکداران بانک D در سراسر کشور تنها در این شرایط خاص نگران خدمات رسانی به میهن پرستان عزیزمان هستند. و شعبه کیش این روزها خدمات خود را به ساکنان عزیز کیش ادامه می دهد.

مهدیان ضمن تمجید از سازمان منطقه آزاد کیش از حمایت از کارگران اقتصادی در قالب یک دفتر اقتصادی برای مبارزه با کورونا ، گفت: بانک D با سازمان منطقه آزاد کیش رابطه نزدیک و صحیحی دارد و برای همکاری بیشتر ، تفاهم نامه امضا شد. است فرآیند بهتری انجام دهید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر حدود 4000 بازاریاب فعال در جزیره کیش فعال هستند.

48