نماد سایت ماه نیوز

ارایه بسته پیشنهادی وزارت صمت برای تحقق شعار سال در سه محور مهم

وزیر صنعت ، معدن و تجارت از معرفی بسته پیشنهادی این وزارتخانه برای دستیابی به اهداف سال تولید ، پشتیبانی و توزیع در سه حوزه اصلی خبر داده است.

به گزارش ماه نیوز ، علیرضا رزم حسینی در کنفرانسی و ضمن ارائه بسته پیشنهادی وزارتخانه برای حمایت و ایجاد اختلال در بخش تولید ، گفت:

تأکید رهبر معظم انقلاب در حمایت از بخش تولید

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ، به ویژه در سال های اخیر ، گفت: حمایت و خلع نامگذاری شد.

پیشنهادات وزارت صمت برای افشای شعار سال را در جلسه آوریل ستاد اقتصادی دولت معرفی کرد

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: “وزارت برنامه های استراتژیک خود را برای تحقق شعار سال از ابتدای سال تدوین کرده است و از ابتدای آوریل ، دولت از بسته پیشنهادی خود در بخش اقتصادی

استفاده از نظرات بخش خصوصی در تدوین بسته پیشنهادی وزارت صمت

رزم حسینی با اشاره به استفاده از دیدگاه های بخش خصوصی در تدوین بسته پیشنهادی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: در این راستا بیش از 900 فعال اقتصادی مجازی برای تهیه بسته مورد بررسی قرار گرفتند.

وزارت صمت بسته پیشنهادی را برای تکمیل فرمول سال در سه حوزه مهم تهیه می کند

وی با بیان اینکه این بسته در سه محور تدوین شده است که محورهای آن مختص مصوبات نیست و در شرایط تأیید نشده ادامه دارد ، افزود: محور اول متعلق به خود وزارتخانه است و کاری است که این وزارتخانه می تواند برای حمایت و توقف تولید انجام دهد. “

وزیر قسمت دوم بسته پیشنهادی را مربوط به دولت ، وزارتخانه ها و انجمن های تجاری مربوط دانست و گفت: این قسمت توسط ستاد اقتصادی دولت تصویب می شود و مستقیماً به دولت ارسال می شود.

محاسبه قانون تولید قطع شده ؛ محور سوم بسته پیشنهادی وزارت صمت

به گفته شاتانا ، وزیر صمت بسته سوم را مربوط به قوانین تولیدی ، مازاد و برهم زننده تولید شده دانست و در این باره گفت: “بخشی از این قوانین در مجلس معرفی شد. بسته در روز انتخابات محاسبه شد و تصمیم بر این شد که ما پس از رأی گیری با بخش خصوصی این بسته را به کمیسیون مجلس بدهیم.

وی در پایان با اشاره به تحریم های سرکوبگرانه و شیوع ویروس کرونا گفت: ما در شرایط دشواری قرار داریم و با یاری خداوند و تلاش جهادی مدیران بخش های خصوصی و فعالان این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

با حضور معاونین وزارت ، نمایندگان سازمانها و انجمنهای بخش خصوصی و اعضای مجلس مشورتی اسلامی ، جلسه هم اندیشی و ارائه حمایت از بسته مقدمه اصلی وزارت و تولید ساخت و ساز برگزار شد.

در این جلسه جنبه های مختلف بسته پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل