استانی

ارتقای کیفیت آموزش در آموزش برخط اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودان ، حسن داوری در دیدار با مدیر گروه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی رودان گفت: سیستم جدید آموزشی امکان ارائه خدمات به دانشجویان در فضای مجازی و از راه دور را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق پروتکل بهداشتی ، کلاسهای عملی بسته به فضای آزمایشگاه و کارگاه باید در گروههای سه تا پنج نفره برگزار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودان با بیان اینکه سیستم آموزش عالی کشور باید با موقعیت کرون سازگار شود گفت: “انجام شد ، انجام شد.”

وظایف اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟

یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: اساتید گروه معارف اسلامی علاوه بر مسئولیت های علمی خود باید در زمینه فرهنگی نیز فعالیت مضاعف داشته باشند ، اگرچه اساتید باید درگیر مشکلات فرهنگی و آموزشی باشند.

داوری با تأکید بر لزوم ورود اساتید به حوزه تحقیق و فناوری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود را مسئول مشکلات مردم می داند و مقاله ها و پروژه های تحقیقاتی باید به حل مشکلات مردم منجر شود.

وی توضیح داد: در شهرستان رودان چالش های مختلفی در زمینه های کشاورزی ، آب و آسیب های اجتماعی داریم که می تواند دلیل خوبی برای فعالیت های پژوهشی اساتید باشد.

انتهای پیام / 4078 /