استانی

از تولید ماسک تا خدمات مشاوره در کارنامه ضدکرونایی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

در مراسم تقدیر از علمای مازندران ، از کادر درمانی تشریح شد؛

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، محمد احمدی رئیس شعبه نظریه دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در مراسم تقدیر از علمای دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور سخنرانی کرد. “طی چند ماه گذشته ، مدافعان بهداشت ، خود را به صورت شبانه روزی به آزادسازی و سلامت بیماران قلبی عروق کرون اختصاص داده اند.”

وی افزود: با توجه به امکانات و قابلیت های شعبه نور دانشگاه آزاد اسلامی ، خط تولید ماسک توسط سپاه با هماهنگی با ویروس کرونا ، تحرک دانشجویی و ذینفعان آغاز شده است. ویروس و مراقبت های بهداشتی از انسان گسترش یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران همچنین از مددکاران بهداشت و درمان بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر خود در مبارزه با ویروس تاج تشکر کرد. “موفقیت کارکنان بهداشت و درمان استان مازندران در مبارزه با این ویروس نشانه عملکرد خوب است. این دانشکده علوم پزشکی و پرسنل پزشکی آن استان است.”

حسین کرمانی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیش از 43 میلیون و 300 هزار دانشجو و یکهزار و 000 کارمند از ابتدای شیوع کورو ویروس در واحدهای دانشگاهی استان آماده به کار بوده است. “این دانشگاه فعالیت های مختلفی را انجام می دهد ، تجارت و هدف را انجام می دهد. این کار توانست اقدامات خوبی را نشان دهد.”

وی توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تمام تلاش خود را برای کنترل ویروس انجام داده است. کرونا انجام داده اند “اما مراقبت های بهداشتی به حمایت و تجهیزات بیشتری احتیاج دارد و ما تمام تلاش خود را برای ارائه پشتیبانی بیشتر برای کمک به مردم انجام داده ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران توضیح داد: “در روزهای مارس 2009 شیوع ویروس تاج ، بسیاری از بیماران عادی از ترس از ویروس به بیمارستان نرفتند. مقالات و پروژه ها باید برای رفع مشکل اقدامات اساسی انجام دهند.”

در ابتدا ، کشور آماده روبرو شدن با کورونا نبود

رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران نیز گفت: “در حوزه مسائل اجتماعی ، کشورهای خارجی به دنبال اسلحه برای محافظت از ثروت و امنیت هستند ؛ اما مردم ما به جای اسلحه دست به دست هم داده اند. نقش کلیدی در مبارزه دارند. “

حجت الاسلام والمسلمین احمد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با تولید ماسک ، تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده و تهیه تجهیزات و امکانات می تواند نقش مهمی در کمک به مدافعان سلامت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مددجویان مراقبت های بهداشتی مدت هاست که در صدر مبارزه با تاج و حمایت از سلامت عمومی قرار دارند ، افزود: بدون شک علاوه بر وظیفه فطری کارکنان بهداشت و درمان برای تأمین سلامت عمومی و بهزیستی ، ” تلاش های فداکارانه و احساس میهن پرستی جزئی از پاداش مادی نیستند. “

صدراعظم علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: از زمان معرفی ویروس کرونا در کشور ما ، امکانات و دستگاههای مناسبی در زمینه بهداشت و درمان وجود ندارد. “آنها عملکرد خوبی داشتند که قابل تحسین است.”

محمود گفت: “این روزها ، به عنوان کشور درگیر بحران کرونا است ، مدافعان بهداشت جان خود را فدا کردند تا جان مردم را نجات دهند ، و ما از تلاشهای این عزیزان سپاسگزار و سپاسگزار هستیم.”

وی با بیان اینکه سیستم بهداشت و درمان ایران یکی از مهمترین بخش های جامعه ایران است ، اظهار داشت: پرسنل بهداشتی و درمانی در مبارزه با coronavirus و دفاع از تمامیت سلامت کشور درخشش درخشانی داشته اند و سختی های بسیاری را متحمل شده اند. “

انتهای پیام / 4078/4062 /