استانی

از جشنواره هزار ایده تا رقابت ۲۰۰ تیم در کرسی‌های آزاداندیشی

گروه خبرگزاری آنا دانشگاه آزاد اسلامی، استان خراسان رضوی برگزیده جشنواره ملی شعر کعبه مرکز فعالیت های واکسیناسیون در دانشگاه آزاد مشهدانتخاب جشنواره، ایده، مرکز اسناد، افتخار، کتابخانه ها و موزه های دانشگاه اسلامی خراسان رضوی نیز از اقدامات مهمی بود که واحد مشهد در سال انجام داد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی با 1 واحد، 1 مرکز دانشگاهی، 8 هیئت علمی و مهارتی، 8 هزار دانشجوی فعال، 4 هزار دانشجوی فعال، 2 هزار و 2 دانشجوی خارجی، دو بیمارستان آموزشی، تحقیقات پزشکی، بیش از 1 مرکز آزمایشگاهی، 3 تحقیق و پژوهش، «مرکز رشد و فناوری و … به عنوان قطب آموزش عالی شرق شناخته می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز یکی از اولین و تنها دانشگاه های جهان است که آذر در سه رشته با سه دانشجو حرکت علمی خود را آغاز کرده و در گذشته به دانشگاه جامع ارتقا یافته است. این دانشگاه به عنوان عضو مجمع عمومی اتحادیه بین المللی دانشگاه های بین المللی جهان اسلام (2 آوریل، کوالالامپور) شناخته شده است.

واحد مشهد متشکل از هفت دانشکده، یک گروه مستقل و یک مجتمع آموزشی بین المللی است و 5000 دانشجو در چهار رشته در رشته های شغلی، حرفه ای، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه و تخصص در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


بیشتر بخوانید:

ایده این است که “هر استاد هسته ای از فناوری است” در اخلاق کاری / محصولات روشنفکران و ایده های تجاری، اولویت های فناوری.

دبیرستان تغذیه در صدور مجوز / مهارت های موبایل و ساختمان های دیجیتال تایید شده است


خبرنگار آنا همچنین در گفتگو با محسن مرادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، درباره آغاز سال در خصوص مهمترین فعالیت ها و موفقیت های این دانشگاه در یک سال اخیر و مهمترین برنامه های اساسنامه این دانشگاه صحبت می کند.

درصد دانش آموزان را افزایش دهید

آنا: دانشگاه اسلامی خراسان رضوی و واحد مشهد در سال گذشته چگونه بوده و چه فعالیت هایی در حوزه پزشکی در منطقه کارونا انجام شده است؟

معنی: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در یک سال گذشته با توسعه موضوع آموزشی و پژوهشی، ارتقاء و معرفی امکانات و خدمات موثر خود واگذار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به عنوان واحد و مرکز استان خراسان رضوی در ارزیابی رتبه بندی 3 دانشگاه رتبه اول را کسب کرده است.

یکی از ارزنده ترین فعالیت های دانشگاه آزاد مشهد در سال گذشته هدایت توسعه کشور و تسریع در روند جهادی و مدیریت سازماندهی شده حرکت جهادی بود که تشکل های دیگری نیز وجود داشت و علاوه بر آن به جامعه هدف در مرکز، علاوه بر افزایش سهمیه واکسیناسیون، بخش عمده ای از واکسیناسیون عمومی نیز انجام شد.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون سطح و بزرگترین مراکز واکسیناسیون جزء در شهر مشهد از مرداد تا پایان آذر.

راه اندازی استادکارونا از سوم اسفندماه، جداسازی گروه های پرستاری و مادری از گروه پزشکی در قالب دانشگاه مستقل، برنامه ریزی برای اخذ مجوز و جذب دانشجو برای تکمیل آموزش های تکمیلی و مادری، موافقت نامه همکاری با بیماران موفق بهمن و ابن. سینا در قالب مکان های آموزشی برای انتخاب دوره های آموزشی هنرجویان اعم از خانه داری گروهی و مامایی در سال گذشته.

از جشنواره هزاره ایده تا مسابقه؛ تیم بر کرسی های آزادی

همچنین دانشکده پیراپزشکی با گروه باستان شناسی، علوم اجتماعی و بیمارستان ها برای گروه روانپزشکی و عمل قرارداد دارد.

بیمارستان آرین دانشگاه مشهد نیز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خرید تجهیزات سرمایه ای، اجرای برنامه های عملیاتی مانند پروژه ساخت اکسیژن، پروژه ساخت و ساز نوآورانه و پروژه LDR و بازسازی، رتبه CCU و پروژه را دریافت کرد. برای توسعه واحد CSR و نصب دستگاه پلاسما در زمینه درمان ارزشمند است.

بیمارستان های دانشگاه آزاد بهمن مشهد نیز خدمات ارزنده ای از جمله همکاری با درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ارائه خدمات به بیماران با عنوان بیمارستان تراز و پذیرش در بخش های خود ارائه می کنند. ارزیابی اعتبار بیمارستان ها و نحوه اجرا. برنامه های آموزشی با آموزش مناسب.

انتخاب گام دوم رویداد ملی در حوزه پژوهش

آنا: فعالیت ها و شاخص های حوزه پژوهشی واحد مشهد را توضیح دهید.

معنی: انتخاب گام دوم رویداد کشوری مهمترین فعالیت دانشگاه در این حوزه انتخابیه در سال گذشته بود که با عنوان جشنواره هزار ایده در مشهد برگزار شد. در مجموع «ایده تدفین ایده» در جشنواره ثبت شد و از «ایده تدفین ایده» تقدیر شد و زمینه ساز برگزاری دومین رویداد کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرداد شد.

واحد پیراپزشکی دانشگاه مشهد برای آموزش عملی دانشجویان در رشته پزشکی با آرشیو بیمارستان ها، تامین اجتماعی و موسسات پزشکی قرارداد منعقد کرده است.انتشار مقاله بین المللی یکی از اساتید مشهد، سطح تکاملی مرکز تحقیقات بیولوژیکی تا سطح یک کشور و مرکز تحقیقاتی رشد فکری در قالب سرمایه گذاری مشترک با شرکت برق و کتابخانه ملی اسناد و توسعه علمی. اعتبار دو مجله دانشگاهی 2 هزار طرح تحقیقاتی در قالب طراحی صنعتی و حاشیه نشینی، انجام قراردادهای مختلف جهت تست خدمات از طریق آزمایشگاه و انتخاب فرهنگستان جهت انتشار در ویرایش هشتم این پژوهشکده. 5 سال.

انعقاد تفاهم نامه با اتاق بازرگانی و صنایع سیرجان و سنگان خواف و شاهگردی و خالنگیران و خالدیران و قراردادهای دانشگاه بوروندی در رشته های مهندسی و علوم پایه و … تخصصی و “کرسی ارتقاء” بیش از 1 ISI پایان نامه و ۲ اعتبارنامه توسط وزارتخانه ها با اعضای هیئت علمی و دانشجویان کمیته علمی دانشگاه فناوری در استان ایده در قالب گام دوم رویداد و معرفی دانشگاه؛ ایده منتخب از مشهد به مرحله استانی و کشوری، انتخاب عددی پژوهشگران واحد منحصر به فرد مشهد در فهرست دانش پژوهان؛ رتبه دوم و معیارهای رتبه بندی بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور برای دومین سال متوالی است.

پرداخت 1 میلیارد تومان است

آنا: آیا توسعه منابع و رفاهی و همچنین فعالیت های شاخصی در سال گذشته انجام شده است؟

معنی: ضمناً پرداختی تا سقف 5 میلیارد تومان به پایان خدمت پرداخت می شود که تا پایان بهمن ماه تکمیل می شود.تعداد 5 نفر از کارکنان قراردادی با تایید اداره مرکزی مرکز آزمون رسمی می شوند. سازمان برای تعیین سختی و تغییر وضعیت کارکنان ساعتی و غیرمجاز برای استخدام شرکت، تغییر ساختار فوق العاده کار کارکنان، تسهیل در بانک هزاران و هزاران کارگر فعال و مرفه در گلبهار در حال حاضر در حال کار بر روی طرح مسکن سه روزه و آماده سازی تسهیلات مسکن از جمله تعدادی از فعالیت های رفاهی برای همکاران در سال گذشته با کمک توسعه منابع مستقل و مدیریت دانشگاه است.

دستورالعمل های موضوعی را دنبال کنید

آنا: در مورد تکمیل آموزش و پرورش در فعالیت های شاخص چه می گویید؟

معنی: شروع رشته های تحصیلی در کلیه رشته های دانشگاهی بر اساس گواهینامه امتحان، اجرای حروف الفبایی الف و ب اعضای هیأت علمی پس از سه مرحله ارتباط هماهنگی هیأت علمی دانشگاه در اجرای هیأت علمی عمومی. و انجام مصاحبه های علمی در گروه های آموزشی مرتبط، طراحی اعضای هیات علمی هیات علمی و هیات علمی در قالب تفاهم نامه تحول سند و بررسی با همکاری دفتر پیشرو دانشگاه آزاد اسلامی مشهد.


بیشتر بخوانید:

دستاوردها – دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در یک نگاه

گسترش طرح های کشاورزی با اجرای دانشگاه آزاد اسلامی


بررسی زمینه های مشترک در استان با رعایت اصول تدریس در استان انجام خواهد شد.جستجو برای تحقق نیات و مشکلاتی که به ویژه در بین دانشجویان غیرایرانی وجود داشت و همچنین بر اساس درک ایجاد رشته های علم و صنعت، چاپ و تحول پایان نامه دکتری از دیگر فعالیت های حوزه معارف و معارف اسلامی است.

جشن عید بزرگ و شعر ملی ولادت کعبه

آنا: چه فعالیت های ویژه ای در حوزه فرهنگی و دانشگاهی انجام شد؟

معنی: با توجه به اینکه این فعالیت در حوزه فرهنگی به عنوان یک دانشگاه مهم محسوب می شود، فعالیت در این حوزه بسیار خوب انجام می شود. انتخاب جشنواره بزرگ و ملی شعر کعبه مهمترین اتفاقی بود که در حوزه فرهنگی رخ داد. شبکه های دانشجویی در فضای مجازی، انتخاب بیش از 4 رویداد و کرسی آزاد در قالب مسابقه چهار تیمی برای کرسی های آزاد، شبکه سازی رایزنان فرهنگی و جهادگران فرهنگی در دانشگاه های خارج از کشور که برای اولین بار فعالیت های مهمی در این زمینه انجام می شود. دانشگاه در حوزه فرهنگ

از دیگر اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در زمینه فعالیت های فرهنگی می توان به فعالیت های کتابخانه مهدویت و بزرگسالان در قالب سخنرانی، مسابقه، مسابقه، تولید محتوا و … مشهد، انتخاب رشته های مختلف اشاره کرد. جشنواره‌هایی با بیشترین تعداد شرکت‌کننده در بین استان‌ها، کارگاه‌های مهارت‌آموزی، اجرای طرح‌های بزرگ یاری مؤمنان و فعالیت‌های جهادی، اجرای بصیرت ناب و طرح تمدن اسلامی.

در زمینه امور دانشگاهی و همچنین آماده سازی و توسعه رسانه ها برای حضور دانشجویان، تفکیک معاونت علمی واحد مشهد از واحد علوم پزشکی، انتخاب جلسات شورای تعامل دانشکده و تصمیم گیری دانشگاه از جمله اقدامات عمده بود.

انتهای پیام / ۴۱۰۳/۴۰۶۲ /