تندرستی و نشاط

استقلال به بازیکنان مطرح نیاز دارد/ این تیم با تیم فرهاد مجیدی متفاوت است

مسعود معینی: استقلال به بازیکنان مطرح نیاز دارد/ این تیم با تیم فرهاد مجیدی متفاوت است

پیشکسوت استقلال نظرات خود را در خصوص شرایط این تیم بیان کرد.

مسعود معینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ماه نیوز در خصوص شرایط استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: به نظر من تیم استقلال امسال با دوره‌های قبلی لیگ خصوصا دوران مجیدی تفاوت بسیاری کرده است. ساپینتو با شیوه مربیگری خاصی در استقلال حضور دارد و متدش متفاوت است.

وی افزود: اینکه در تمرینات چه می‌گذرد جای خود اما نقش اصلی مربی در روز بازی مشخص می‌شود. فشار زیادی هم روی او وجود دارد زیرا استقلال قهرمان شده و همه می خواهند کسب جام تکرار شود. در دورانی که او در تیم حضور داشته نتوانسته هماهنگی ایجاد کند. بازیکنان تیم هماهنگ نیستند. برخی از بازیکنان هم در حد استقلال نیستند و استقلال نیاز به یکپارچگی دارد. این عدم وجود یکپارچگی به استقلا در مواقع مهم ضربه زده است.

معینی با انتقاد از شرایط فعلی لیگ عنوان کرد: لیگ ما انصافا از لحاظ کیفی فاصله زیادی با لیگ‌های درجه یک دارد. علت آن هم نتیجه است. چه پایین جدولی‌ها و چه بالایی جدولی‌ها همه در فکر برد هستند و نتیجه. این می شود که بازیکنان انگیزه ندارند. اصلا نمایش های جذابی را شاهد نیستیم. استقلال را هم هنوز آن تیم کوبنده و مقتدر ندیده‌ام. هر تیمی افتی دارد. نگاه کنید به لیورپول که قهرمان لیگ برتر انگلیس و اروپا شد اما ناگهان شیبی عجیب پیدا کرد. آبی‌ها هم افت داشته‌اند. حالا االبته چند برد پیاپی کسب کرده‌اند.

پیشکسوت آبی‌ها چندان به قهرمانی استقلال امیدوار نیست و می‌گوید: به شخصه خیلی به آینده خوشبین نیستم. استقلال با سپاهان تفاوت دارد. آبی پوشان آن بازیکنان که لازم دارند را در اختیار ندارند. به دیگر مربی پرتغالی لیگ یعنی مورایس دقت کنید که تیمش چه نمایشی ارائه می‌دهد. ساپینتو هنوز انتظارات را برآورده نکرده. بردهای استقلال با مشکلات بوده و با برنامه ایجاد نشده. سپاهان و پرسپولیس را ببینید. پرسپولیس برنامه داشت اما در استقلال این مساله را ندیده‌ایم و اصلا حس نمی‌کنم سرمربی برای تک تک دقایق برنامه ندارد.

معینی در پایان گفت: استقلال باید همواره بالای جدول باشد. همین‌طور پرسپولیس. اگر یک تیم افت کند و دیگری قوی باشد به خوبی دورانی که هر دو در اوج هستند، نیست. این مساله به فوتبال کمک می‌کند. همه ما انتظار نمایش‌هایی مقتدرانه داریم و حس می‌کنم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به مشکل می‌خورد. استقلال به بازیکنانی مطرح نیاز دارد هرچند که می دانیم مشکلات مالی وجود دارد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف