نماد سایت ماه نیوز

اظهارات کاگیلو و بویراحمد در مورد قوانین و زمان بازگشایی کلاس



براساس اخبار آنلاین کاجیلو و بویراحمد ، متن کامل بیانیه ششم مجلس اتحادیه های استان کاگیلو و استان بویراحمد به شرح زیر است:
اصناف افتخار و نمایشگاه
سلام و برکات الهی
با احترام و قدردانی و تشکر از شما برای حمایت و همکاری شما ، بازارهای عزیز و اصنافی که از مارس سال گذشته برای جنگ با تاج از بازسازی واحدهای صنفی خود امتناع ورزیده اند و با آنها در بستن واحدهای صنفی خود در این مسیر همراهی می کنند ، می خواهند به شما اطلاع دهند که تجارت بخش و مزرعه شما بدون هیچ مشکلی از صنفی و نمایشگاه بازدید خواهد کرد و دولت را ترغیب خواهد کرد همزمان با تعطیلات و اتحادیه خانه ها به شما عزیزان پرداخت و جبران کند.
بنابراین ، در جریان اجرای مرحله دوم مبارزه با کورو ویروس و فاصله اجتماعی ، مقرر شد کلیه واحدهای کارگاهی در سایت مرکز محیط کار به مرجع بارگیری شده markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.
اصنافی که ثبت نام نکرده اند و مایل به بازگشایی واحدهای صنفی خود هستند باید روز جمعه 12 فروردین ماه در هفته برای ثبت نام و اعلام آمادگی خود برای بازسازی واحد صنفی خود به نشانی salamat.gov.ir مراجعه کنند. .
شایان ذکر است که دستورالعملهای مربوط به سلامتی هر یک از واحدهای صنفی در وب سایت مرکز شرایط کار ارائه شده است و پس از از سرگیری فعالیت واحدهای صنفی ، بازار با گشت مشترک بازرسانی که به بازرسی و کنترل اصناف ، بازرسان بهداشت ، اعدام های دولتی و سازمان های اجرای قانون فعال می شوند. اگر وزارت بهداشت در وب سایت ثبت نام نکند ، فعالیت و محل کار واحد صنفی متوقف و بسته خواهد شد.
به امید رونق و شکوفایی ایران آباد در سال 1399
ستاد ضد تاجگذاری در اتاق اصناف استان های کالیلو و بویراحمد

48


نوشته های سایت طبق استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، لذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و ماه نیوز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

خروج از نسخه موبایل