نماد سایت ماه نیوز

اعزام تیم پارادوومیدانی به مسابقات بین المللی فزاغ امارات در هاله‌ای از ابهام

به گزارش شفاف، بهمن رضایی در مورد وضعیت مسابقات پارادوکسیکال این تیم در رقابت های بین المللی امارات گفت: دارد. البته اگر بخواهیم در ورزش و همچنین در این مسابقات شرکت کنیم، کسانی که شرایط و شانس کسب مدال طلا را دارند اعدام می شوند.

وی درباره وضعیت دو میدانی حاضر در تیم ملی ارتش گفت: برای آماده سازی دو میدانی در مسیر تیم چین در بازی های پاراآسیایی، مرحله چهارم اردو تا پایان پیش بینی شد. سال «زنان و مردان» از دوم اسفندماه در اهواز آغاز شده و تا دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کارنامه دو کارگر صحرایی در مرحله سوم آمادگی ارتش، گفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان هستیم تمرینات این دو کارگر صحرایی بیشتر به صورت قصور بوده و ضبط انجام نمی شود. ”

رضایی همچنین تعداد دو ملیتی‌های حاضر در بازی‌های پاراآسیایی چین را به‌طور ویژه توصیف کرد و گفت: انتخابات دوجانبه برگزار می‌شود و نفرت نهایی در بازی‌های پارالمپیک چین مشخص می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه منتظر رویکرد دو جانبه در بازی های پاراآسیایی چین هستیم، افزود: از افرادی دعوت می کنیم که شانس کسب مدال را داشته باشند به تیم ملی بپیوندند.

خروج از نسخه موبایل