استانی

افتتاح نمایندگی تراکتورسازی ایران در شهرستان دورود

به گزارش ماه نیوز لرستان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مراسم افتتاح نمایندگی تراکتورسازی ایران در شهرستان دورود اظهار داشت: و مهمتر اینکه کشاورزان به راحتی به خدمات پس از فروش دسترسی دارند.

دکتر اسفندیار حسنی مقدم به ضریب مکانیزاسیون استان اشاره کرد و گفت: ضریب مکانیزاسیون استان 1.7 اسب بخار در هکتار و ضریب مکانیزاسیون کشور 1.8 اسب بخار در هکتار است ، استان لرستان نزدیک به میانگین کشوری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد ، بر اساس برنامه پیشنهادی شری ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ، ضریب مکانیزاسیون در کشور تا 4 سال آینده به 2.2 اسب بخار در هکتار می رسد.

D Es اسفندیار حسنی مقدم گفت: توزیع سالانه حدود 600 تراکتور در استان برای دستیابی به ضریب مکانیزاسیون متوسط ​​2.2 اسب بخار در هکتار در استان لرستان طی 4 سال آینده ضروری است و این میزان در استان سریعتر از گذشته است. این کار در حال انجام است و در نظر دارد تا 4 سال آینده به ضریب مکانیزاسیون 2.2 اسب بخار در هکتار برسد.

دکتر عبدالهی معاون استاندار لرستان ، دکتر اسفندیار حسنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ، مقدم ، مهندس دکتر دیکوند ، فرماندار دکتر دورود و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی.

48