استانی

افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش پایگاه خبری آنلاین خبر از استان چهارمحال و بختیاری ، دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و علوم پزشکی شاهریکرد در 18 ژوئیه سال 1999 چهره های زیر راجع به بیماری بیماری عروق کرونا ویروس در استان ارائه کرده است:

در 24 ساعت گذشته ، 233 نفر با علائم بالینی مشکوک به بیماری عروق کرونا ویروس قلب به مراکز درمانی سرپایی مراجعه کرده اند و 35 بیمار با علائم مشکوک در مراکز درمانی بستری شده اند.

در 24 ساعت گذشته ، علاوه بر موارد سرپایی ، آزمایش 4 بیمار بیمارستان با علائم بالینی مشکوک کواد 19 بستری در بیمارستان تأیید شد.

در حال حاضر ، بیماران مبتلا به كرونر قلب قطعاً مثبت و مشكوك در مراكز درمانی استان تحت معالجه قرار می گیرند كه از این تعداد قطعاً مثبت هستند و بقیه منتظر نتایج آزمایش برای تأیید یا تأیید بیماری خود هستند.

متأسفانه در 24 ساعت گذشته و با یک مورد جدید مرگ و میر ناشی از ظهور بیماری جدید Covid 19 در استان ، تعداد کشته شدگان در اثر این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 59 نفر رسید.

در حال حاضر 15 بیمار با شرایط جدی و وضعیت عمومی نسبتاً نامناسب تحت مراقبت و مراقبت در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان قرار دارند.

اگرچه وضعیت فعلی ماسک ها حل نشده است و در تهیه مواد اولیه کارخانجات با کمبود و مشکل روبرو هستیم ، اما این موضوع مردم را از تعهد به استفاده از ماسک ها خلاص نمی کند.

همه ما سلامت خود و اطرافیان را تضمین می کنیم ، بنابراین اگر ماسکی استاندارد برای دسترسی نداریم ، باید ماسک خانگی را رعایت کنیم و توصیه های بهداشتی مهم و مؤثر در مورد استفاده عادی از ماسک را دنبال کنیم.

نحوه ساخت ماسک های خانگی از شبکه ها و رسانه های مجازی اغلب آموزش داده شده است و دولت در تلاش است تا ماسک های مورد نیاز خود را به مردم ارائه دهد.

دانشگاه علوم پزشکی بزرگترین مشتری ماسک است ، نه تهیه کننده آن و مسئولیت نظارت بر توزیع صحیح ماسک در زمینه های مختلف را بر عهده دارد.

امید است پس از راه‌اندازی دستگاههای تولید ماسک به همراه عرضه مواد اولیه آنها در کشور ، عرضه کافی ماسک به مردم ارائه شود.

مردم باید بدانند که نوع ماسک مورد استفاده از اهمیت ثانویه و مهمتر از نوع ماسک برخوردار است و نکته اصلی در این زمینه استفاده کلی از میکروفون است ، برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری.

48