استانی

امروز اوکراین قربانی سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکاست/ جنگ اوکراین ادعاهای دروغین حقوق بشری آمریکا و غرب را برملا کرد

به گزارش ماه نیوز خوزستان از شهر بندری، حجت الاسلام جاسم عبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان چمران اظهار داشت: از دیدگاه جمهوری اسلامی هرگونه تجاوز محکوم و ضد است. -جمهوری اسلامی همه جا مردم را می کشد.

وی افزود: اما جنگ در اوکراین دروغ های بزرگ آمریکا و غرب از جمله حقوق بشر را برملا کرده است، زیرا حقوق بشر یک کلمه دروغ است و در راستای اهداف خود از آن استفاده می شود و جلوه ای از شرارت رهبران غرب و آمریکا».

خطیب جمعه شهر چمران تصریح کرد: مردم مظلوم خاورمیانه سال ها شاهد ظلم و جنایت بوده اند که جنایتکاران مسلح غربی و آمریکایی هزاران کودک بی گناه را در این منطقه زیر بمباران کشته و کشته اند.

عبادی ادامه داد: اما هیچ کجا در این رابطه مدعی حقوق بشر شنیده نشد و سازمان ملل هرگز قطعنامه ای در حمایت از این مظلوم صادر نکرد، اما مردم یمن، عراق، فلسطین، افغانستان و سوریه چه تفاوتی با مردم اوکراین دارند؟

وی خاطرنشان کرد که جنگ در اوکراین ثابت کرده است که دلیلی برای باور به وعده های دروغین رهبران غربی و آمریکایی وجود ندارد و اعتماد به آنها چیزی جز حماقت نیست. امروز اوکراین قربانی سیاست های مداخله جویانه آمریکاست.

امام جمعه شهر چمران در درجه فراز از خطبه ای دیگر با تبریک حلول ماه شعبان المعظم.

عبادی در پایان خاطرنشان می کند: ماه شعبان ماه فضیلت است که فرصتی برای خدمت و آماده شدن برای فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است، بنابراین باید از این فرصت برای بهره مندی از غبار زندگی و دل بهره ببریم.

48