استانی

امکان ایجاد بنکرینگ در دهانه ی اروند رود وجود دارد

سعید محمد ، گزارشگر ماه نیوز در آباد می گوید: “ما موضوع را از طریق استانداری خوزستان پیگیری کردیم.” لنگر انداختن کشتی ها می تواند کمک کند. در حال حاضر ، سطح آب کشتی ها در رودخانه ارویند به دلیل عدم لایروبی بسیار پایین است. در حال حاضر هیچ وعده قطعی در این زمینه وجود ندارد ، زیرا منطقه آزاد تنها تصمیم گیرنده در این زمینه نیست ، اما با کمک نمایندگان می توانیم فضایی را در پارلمان ایجاد کرده و به آنها در این امر کمک کنیم.

وی افزود: در حال پیگیری مسائل دیگری هستیم که از طریق منطقه آزاد به اقتصاد کشور کمک می کند. بانک های ارزی و آبشارها در منطقه آزاد در حال راه اندازی هستند و دولت در این مورد مثبت است و با برخی از مردم در حال مذاکره است. این مناطق و ارز خارجی کشور می تواند به اقتصاد کمک کند.

دبیر شورای عالی منطقه آزاد تجاری و اقتصادی با بیان اینکه قوانین و مقررات منطقه آزاد در موارد دیگر در حال اصلاح است ، تصریح کرد: اما دستگاه ها با این قانون مطابقت ندارند. در منطقه آزاد ، مدیر منطقه قادر مطلق منطقه است و دستگاه ها باید با آن ادغام شوند.

محمد ؛ وی یادآور شد: بسیاری از لوازم خانگی از آنها استفاده می کنند اما هزینه آنها را پوشش نمی دهند. منطقه آزاد دارای مشکلات آب ، فاضلاب و برق است ، به ویژه در ارویند ، و بسیاری از این مسائل به این دلیل است که بخش های مربوطه عوارض خود را دریافت می کنند و اما وقتی نوبت به ارائه خدمات به منطقه می رسد ، آنها عقب نشینی می کنند و می گویند که این زمینه باید کار کند. اگر آنها تمام کارها از جمله هزینه و درآمد را به ما بسپارند ، ما به عنوان متولی عمل خواهیم کرد. اما وضعیت فعلی خوب نیست و منطقه آزاد باید به مسیر خود بازگردد و مدیر منطقه باید از اختیارات کامل و کافی برای مدیریت صحیح برخوردار باشد. تصمیم گرفته شد که لایحه ای در پارلمان معرفی شود که پیش نویس آن را آغاز می کنیم. با همکاری و ما آن را برای تصویب در اسرع وقت به دولت ارسال می کنیم و سپس در پارلمان معرفی می شود.

وی گفت: امروز به دلیل عدم تمرکز ، مشکلات زیادی در مدیریت داریم که مالیات بر ارزش افزوده یا مالیات بر درآمد در منطقه آزاد با قانون یک ساعته لغو می شود. ما باید قوانین را رعایت کنیم و روزنه های قانون را ببندیم تا دستگاه ها نقض نشوند.

وی افزود: مهمترین دغدغه ما مسائل فرهنگی و اجتماعی در منطقه آزاد است ، هر منطقه ای که بخواهد در منطقه آزاد باشد باید دارای ارتباط فرهنگی و اجتماعی باشد و در عین حال مشکلی برای مردم محلی ایجاد نکند. مردم. باید شاهد تبلیغات و رفاه مردم بومی باشیم. همه موارد در دستور کار است و ما آنها را به طور جدی در مقر و مناطق شورای عالی پیگیری می کنیم.

وی افزود: “ما قول می دهیم آنچه را که می توانیم انجام دهیم و شرایط خوبی را برای مردم با استفاده از تمام توان خود و ایجاد هماهنگی بین مناطق ، به ویژه دستگاه های مربوط به اداره ارویند ایجاد کنیم. هیچ تفاوتی بین آباد و خرمشهر وجود ندارد. و به تلاشهای ما برای توسعه شهرها و روستاهای منطقه آزاد ارویند ادامه خواهد داد.

48