نماد سایت ماه نیوز

انتقاد سخنگوی شورای شهر کرج از گودبرداری ۶/۸ هزار مترمربعی در منطقه ۵

به گزارش ماه نیوز البرز؛ علی قاسم پور سخنگوی شورای اسلامی شهر کراچی در پایان بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران درباره بارندگی ها و سیلاب اخیر در کرج اظهار داشت: به هیچ وجه.

وی با اشاره به علل وقوع سیل در شهرها افزود: در این راستا یا زیرساخت ها و بخش عمرانی موجود جوابگوی نیاز شهرها نیست و یا میزان بارندگی در برخی شهرها بسیار زیاد است و یا اقداماتی در حوزه مدیریت اضطراری انجام می شود. نامناسب.”

سخنگوی شورای شهر بدهی به بارندگی های اخیر در جهان نما نگر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در دومین بارندگی مشکلات جهان نما مدیریت شد و این امر باید با بررسی دقیق مشکلات الگویی برای موفقیت در بارندگی های بعدی باشد.

وی با تاکید بر پیشگیری از بروز مشکلات در زمان بارندگی در شهر، یادآور شد: مردم انتظار دارند در هنگام بارندگی نعمت باران را ببینند نه مشکلات ترافیکی و ….

با توجه به حفاری غیر مجاز در منطقه 5 شهرداری کرج جنب کاسم پور که در زمینی به مساحت 6800 متر مربع انجام شده است. وی گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط همکارانم، حفاری به شکل خطرناکی انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به کاوش های فوق باید بررسی شود که آیا شهرداری به تعهدات قانونی خود در این زمینه عمل کرده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تخریب انسانی انجام داده است یا خیر.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج گفت: موضع رسمی شورا را اعلام می کنم; هرکسی که به مردم آسیب می زند و حمایت مالی می کند باید پاسخگو باشد و این باید جدی گرفته شود.

48

خروج از نسخه موبایل