نماد سایت ماه نیوز

انجام تست جدید کرونا از مسافران کشورهای پرخطر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آزمایش امدادگران ورودی از کشورهای پرخطر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

محمد مهدی کربلایی در مصاحبه با ماه نیوز ، با استناد به تصمیم ستاد ملی برای مبارزه با کورونا و دستورالعمل های وزارت بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی ، در مصاحبه با ماه نیوز اظهار داشت: “شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مسافران کشورهای اروپایی و آمریکایی را معاینه می کند.” کورونا به مدت دو هفته در خانه جدا خواهد بود.

وی افزود: تست مخاطی دقیق ترین آزمایش عروق بیماری کرونا است و طی 24 ساعت به مسافر اعلام می شود و این تست ها در فضاها و اتاق های ویژه دریافت و انجام می شود.

امام خمینی ، مدیرعامل شرکت فرودگاه شهر ، گفت: اقدامات انجام شده توسط دفتر مرکزی کرونا شامل استقرار یک پایگاه مراقبت های بهداشتی مرزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سالن های ورودی و خروجی ترمینال ، ضد عفونی مداوم مسافران ورودی ، هوایی ، ترمینال و تاکسی ها است. در قانون 19 شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای جلوگیری از شیوع بیماری پیش بینی شده است.

براساس آن ، پیش از این ، مسافران از کشورهای مختلف برای غربالگری کروناویروس در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفتند ، در ابتدا ، آنها به صورت دستی انجام می شدند و به زودی ، این کار به طور خودکار با همکاری دانشجویان و کارشناسان دانشگاه صنعتی شریف انجام می شد. و این با استفاده از دوربین حرارتی انجام شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل