بین المللی

اولین سخنرانی عمومی ترامپ پس از ابتلا به کرونا در بالکن کاخ سفید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از معامله ویروس کرونا ، اولین سخنرانی عمومی خود را در بالکن کاخ سفید ایراد کرد و طرفداران خود را خطاب قرار داد.

وی در سخنرانی مجدداً از اتهام “ویروس چینی” استفاده کرد و گفت: “علم و پزشکی ویروس چینی (کرونا) را یک بار برای همیشه ریشه کن خواهد کرد.” ویروس در حال از بین رفتن است.

ترامپ گفت حق با او است و اجازه نمی دهد ایالات متحده سوسیالیست شود.

جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده ، با انتقاد از جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ، گفت: “Dreamy B در ایالات متحده با سیاه پوستان و لاتین ها به بایدن خیانت کرده است.” اگر فکر می کنید او می تواند این کشور را اداره کند ، اشتباه می کنید. “

وی گفت که قبل از شیوع ویروس کرونا ، ایالات متحده در شرایط اقتصادی خوبی قرار داشت و این کشور بر ویروس کرونا غلبه خواهد کرد و ایالات متحده به وضعیت بهتری نسبت به گذشته برمی گردد.

ترامپ به هواداران خود گفت که لازم است در انتخابات شرکت کند و به دلیل ویروس کرونا هرگز اجازه نخواهد داد کشور تعطیل شود.

وی با اشاره به احتمال تقلب در انتخابات گفت: “ما در روند انتخابات با مشکل تقلب روبرو هستیم و از میزان تقلب در صندوق های رأی شگفت زده خواهید شد.”

هفته گذشته ترامپ اعلام کرد که آزمایش وی و همسرش از نظر ویروس کووید 19 مثبت است و روز شنبه در بیمارستان نظامی بستری شد. اما او تنها سه روز بعد آنجا را ترک کرد و به کاخ سفید بازگشت. اگرچه هنوز مشخص نیست که پزشکان ترامپ وی را ترخیص کرده یا بیمارستان را به تنهایی ترک کرده اند ، وی به محض بازگشت به کاخ سفید ماسک خود را مقابل دوربین برداشته است.

همزمان با آلوده شدن ترامپ ، بلندی های جولان کاخ سفید آغاز شد و حداقل 34 مقام ارشد دولت آمریکا به این بیماری آلوده شدند.

انتهای پیام / ص