بارقه‌های امید در تیراندازی؛ بازگشت هاشمی به تیم ملی؟/ کلاف سردرگم تیراندازی به کدام سمت می‌رود؟!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، هاشمی در مارس 1997 به عنوان رهبر تیم ملی تفنگ درآمد و همراه با لاسالو تیم ملی را به عنوان بازیکن ، مربی و دستیار تیم ملی و همچنین سرمربی تیم ملی سنگاپور بر عهده گرفت. در سال های منتهی به المپیک ، او با شاگردانش برای کسب چهار سهمیه المپیک تمرین می کند. اما دوران تیراندازی به اینجا ختم نمی شود ، این بازی سال هاست که با کمبود مهمات و گلوله با مشکل روبرو بوده و امروز و دیروز دیگر جای سوال نیست اما در تمام این سال ها هر رئیس فدراسیون سعی کرده به نوعی مشکلات را برطرف کند. .

در این دوره ، به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده برای همه ورزش ها ، کار سخت تا آغاز فصل جدید تیراندازی با پایان قرارداد هاشمی در آگوست سال جاری ادامه داشت. این کشمش و درگیری بین سرمربی تیم ملی تفنگ و رئیس اتحادیه است!

خانم با رئیس فدراسیون. مبارزه سرمربی!

هاشمی خواستار عدم پذیرش فدراسیون از پذیرش شد و سرانجام پس از تمدید قرارداد هاشمی و بالا گرفتن اختلافات ، کمانداران المپیکی تصمیم به ترک اردو گرفتند و از ماه ها قبل اوضاع در فدراسیون اینگونه است. هاشمی در این دوره با قاضی دست به گریبان بود ، از جمله کمبود مهمات و مهمات ، عدم پرداخت حقوق به شهروندان المپیکی ، کمبود برنامه برای مسابقات و لیگ های رایگان ، تشکیل اردوها با کیفیت پایین و سرانجام کاهش حقوق وی.

ورود افسران بازی برای تیراندازی با آتش نشانی!

با توجه به حواشی و شدت جنجال ها ، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای مداخله در این موضوع هدایت شدند تا با میانجیگری مسائل را حل کنند. چندین جلسه برگزار شد ، اما بحث و جدال و خانه سرمربی سابق تفنگهای المپیک و تیم ملی همچنان ادامه داشت. اگرچه به نظر می رسد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از حل و فصل جنجال تیراندازی ناامید شده اند ، اما انتقادات از جانب نایب رئیس کمیته ملی المپیک ، تهره طاهر ابراز امیدواری کرده است که به زودی جنجال پایان یابد و تیم ملی تیراندازی الهام بگیرد. هاشمی کار خود را آغاز می کند.

خوش بینی معاون رئیس جمهور کمیته ملی المپیک برای پایان دادن به جنجال ها!

طاهری گفت: وزارت ورزش متعهد به حل اختلافات بین سرمربی تیم ملی تیراندازی و رئیس فدراسیون است و تا جایی که شرایط فراهم شود ، نگرانی های وی اعلام شده و به زودی عملی خواهد شد تا اردوی ملی تیراندازی می تواند با مربی تیراندازی کند. البته او هنوز از تمدید نکردن قرارداد هاشمی صحبت می کند ، اما نسبت به حل مسائل این رشته المپیکی و پایان دادن به بحث و جدال خوش بین است.

باج خواهی در فضای مجازی!

با گذشت 9 ماه از بازی های المپیک ، و شیوع ویروس کرونا تا وضعیت آموزش در همه کشورها را به چالش می کشد ، مخالفان تیرانداز در کشورهای دیگر کار خود را آغاز کرده اند و در شرایط فعلی تیراندازان ایرانی از برنامه عقب مانده اند. به نظر می رسد طرفین باید طبق توافق نامه مسائل را حل کنند و وقت بیشتری را تلف نکنند. زیرا در چنین شرایطی ، دود همه این اختلافات توسط ورزشکاران مشاهده خواهد شد و تیراندازانی که در یک سال چهار سهمیه را تا المپیک بازیهای سال کسب کرده اند با چنین چالشهایی از هدف خود دور می مانند.البته ترک اردو توسط تیم ملی المپیک تصمیم درستی نبوده است. هر یک از آنها با چند اظهار نظر بر اختلافات فضای مجازی می افزایند. مشکلات تیراندازی در خانه رشته های المپیک باید حل شود و قطعاً فضای مجازی نمی تواند به حل اختلافات کمک کند و حتی در برخی موارد شدت اختلافات را بالا می برد.

سکوت سکوت فدراسیون در برابر حواشی!

اما در این بین ، سکوت مسئولان فدراسیون تیراندازی شرایط را دشوار کرده است. در حالی که نائب رئیس کمیته ملی المپیک امیدوار است که اختلافات حل شود ، فدراسیون تیراندازی در حاشیه فعلی به کسی پاسخ نمی دهد و به هیچ وجه تیم ملی تفنگ یا تیم ملی المپیک وجود ندارد. بدون شک نادیده گرفتن حاشیه ها و تلاش برای حل اختلافات توسط مسئولان فدراسیون توجیهی ندارد و باید دید که این سیم پیچ درهم به کدام سمت کشیده می شود اما موضوع جدی دیگری در جایی که سرمربی تیم ملی تفنگ با رئیس جمهور مخالف است شنیده شده است. فدراسیون در حال بحث درباره اعزام افراد به المپیک است.

بازیکنان سهمیه یا تیراندازهای ذخیره را به المپیک بفرستید!

از سرمربی سابق تیم ملی تفنگ خواسته شده تیراندازانی را که سهمیه المپیک را کسب کرده اند به مسابقات بفرستد اما رئیس فدراسیون معتقد است تیراندازانی که از نظر روحی و روانی خوب هستند باید به المپیک اعزام شوند. در چنین شرایطی باید دید که در نهایت چه کسی در این نبرد پیروز خواهد شد ، اگرچه زمان زیادی از دست رفته است.

انتهای پیام / 4057 /