نماد سایت ماه نیوز

بازدید رئیس هیئت اسکیت استان خوزستان از مراحل احداث و ساخت پیست چند منظوره شهر گتوند توسط شهرداری گتوند

آقای آقاجانی ریاست محترم شورای شهر گتوند در این بازدید گفت:این پیست به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های ورزشی شهر مورد بهره برداری قرار گرفته و به زودی شاهد احداث آن و انجام ورزش های اسکیت و دوچرخه سواری در این منطقه خواهیم بود.

در ادامه آقای پناهیان نائب رئیس شورای شهر گتوند از برنامه های این شهرداری و شورای شهر گتوند در زمینه ورزش های همگانی و عمومی صحبت کرد و همچنین از افزایش مکان های ورزشی و اجرای پروژه های مخصوص ورزش جوانان و بانوان در آینده خبر داد.

صادق ظهیری رئیس هیئت اسکیت استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های اعضای شورای شهر و شهرداری و توجه ویژه ای که به فعالیت های ورزشی دارند از همکاری ریاست اداره ورزش و جوانان و هیئت اسکیت شهرستان گتوند نیز تقدیر نمود و افزود پس از راه اندازی پیست اسکیت در شهر گتوند قطعا شاهد برگزاری مسابقات و دوره های مربی گری و داوری به میزبانی این شهر خواهیم بود.

در این بازدید اعضای شورای شهر گتوند ، آقای ظهیری رئیس هیئت اسکیت استان خوزستان ، آقای توانا ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند ، خانم عسکرزاده رئیس هیئت اسکیت شهرستان گتوند حضور داشتند.

46

خروج از نسخه موبایل