بین المللی

بایدن به طور رسمی وزیر دفاع آمریکا را معرفی کرد

پیش از این ، ایالات متحده رسانه ها گزارش دادند که بایدن وزیر دفاع بازنشسته ایالات متحده بوده است. ارتش ژنرال را انتخاب می کند.

گرچه میشل فلورونوی در ابتدا کاندیدای اصلی بایدن برای تصدی پست بود ، اما بایدن فشارها را برای تعیین یک سیاه پوست برای هدایت پنتاگون افزایش می داد.

آستین استین 67 ساله است و از 31 ژانویه 2012 تا 8 مارس 2013 به عنوان معاون رئیس ستاد مشترک ارتش کار می کند ، پس از آن به ایالات متحده منتقل می شود. به عنوان فرمانده نیروهای تروریستی منصوب شد و تا سال 2016 در سمت خود باقی ماند.

دوره آستین استین در دولت باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا با ظهور داعش در سوریه و عراق مرتبط بود.

وی در جلسه استماع کنگره در سال 2015 اعتراف کرد که ایالات متحده در پنج ماهه تنها پنج سرباز را به عنوان بخشی از برنامه ادعایی خود برای آموزش و تجهیز این گروه برای مبارزه با داعش آموزش داده است.

بایدن در مراسم افتتاح اینستین گفت: “من در ذهنم شک ندارم که او به اصل کنترل غیرنظامی بر امور نظامی کشورمان احترام می گذارد و روز به روز زندگی را تزریق می کند.” “من این مرد را می شناسم.”

آستین استین در آوریل 2016 وارد ایالات متحده شد. بازنشسته ارتش و با کمتر از هفت سال خدمت در ارتش ، هر دو مجلس کنگره ابتدا باید به لغو تحریم ریاست جمهوری پنتاگون رأی مثبت دهند.

ایالات متحده طبق این قانون ، ژنرال های بازنشسته ارتش باید حداقل هفت سال در ارتش خدمت کرده باشند تا در پنتاگون خدمت کنند. اگر In Stein تصویب کند ، او اولین وزیر دفاع سیاه پوست خواهد بود.

311311