استانی

باید در چارچوب نیازها و دغدغه‌های اولیای دانش‌آموزان گام برداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر ، اسماعیل عبدالله هنگام بازدید از کلاس های آنلاین در مجتمع آموزشی پسران سما بوشهر گفت: نیازها و نگرانی های والدین را تقویت و قدم بردارید تا بتوانیم به بهترین وجه به دانش آموزان و والدین خدمت کنیم.

وی که از سیستم جدید دانشجویی آنلاین دانشجویی (SINAD) و ویژگی های نرم افزاری ، نرم افزاری و سخت افزاری موجود در مدارس سما رضایت دارد ، افزود: “ساما مجموعه ای است و باید مدارس سما کل استان را توسعه دهید و معلمان باید از تلاش خود برای بهبود کیفیت آموزش استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آموزش مهمترین چالش در دوران کرونا است و پتانسیل بسیار خوبی برای آموزش فضای مجازی و نظارت کامل بر دانشجویان بر خانواده ها وجود دارد.

عبدالله تأکید کرد: برای شناسایی بهتر امکانات مدارس سماع باید از مسئولان اداره آموزش و پرورش استان و نمایندگان استان در مجلس مشورتی اسلامی دعوت شود تا از مدارس سماع استان بازدید کنند.

افزایش تعداد دانشجویان سما بوشر

بیکر کریمی ، دبیر شورای سیاستگذاری استان بوشهر ، همچنین نحوه تدریس معلمان در سیستم جدید یکپارچه دانش آموزان آنلاین (SINAD) را توضیح داد.

عبدالخالق باردوکینی ، مدیر مجتمع آموزشی پسران سما بوشهر نیز با ارائه ارقام دانش آموزان گفت: “امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، هیچ سطح پیش دبستانی نداریم. در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری مشاهده نشده است.

انتهای پیام / 4121/4062 /