استانی

با توجه به عدم انجام الزامات مربوطه، طرح محدودیت ترافیکی منطقه ویژه صنایع پتروشیمی ملغی میگردد

به گزارش خبرگزاری ماه نیوز، جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست فریدون بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر در این جلسه اظهار داشت: اقدامات مؤثر در خیابان بانک ملی ناحیه صنعتی جهت رفاه و دسترسی مردم و کسبه به بازار و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه باید صورت گیرد و با برنامه ریزی دقیق بازگشایی شود.

وی در ادامه افزود: ایرادات و نواقص بوجود آمده در جاده کمربندی بندر امام خمینی (ره) که یکی از پروژه بزرگ درون شهری بشمار میرود، در کارگروه متشکل از نمایندگان فرمانداری، پلیس راهور، شهرداری بندر امام و اداره کل بنادر و دریانوردی بعنوان مجری پروژه بازدید و راهکارهای فنی جهت اصلاح و ترمیم ارایه شود.

ایشان گفتند؛ با توجه به افزایش غیر قابل قبول حوادث در جاده های ترانزیتی شهرستان، لازم است اداره راه و ترابری با هماهنگی پلیس راه نسبت به ایمن سازی نقاط حادثه‌خیز اقدام نمایند.

بندری در ادامه جلسه ابراز داشت : به علت عدم انجام الزامات ارائه شده در مصوبه شورای ترافیک، طرح محدودیت ترافیکی منطقه ویژه تا اطلاع ثانوی ملغی اعلام گردیده و با عنایت به تردد پرحجم سرویس های اتوبوسی صنایع پتروشیمی در معابر شهرستان و ایجاد خسارات جدی به زیر ساخت ها و افزایش حجم ترافیک شهری، منطقه ویژه اقتصادی موظف است در بازه زمانی شش ماهه نسبت به ارائه طرح ترافیکی خود و احداث پارکینگ در مبادی ورود و خروج شهر اقدام نماید.

نماینده عالی دولت و رئیس شورای ترافیک شهرستان در پایان بیان داشت: جهت رفاه حال مردم و کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر از ظرفیت پارکینگ مدارس موجود در آن مناطق با هماهنگی اداره آموزش و پرورش استفاده گردد.