استانی

برنامه‌های کنگره ملی هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از سبزوار ، نشستی با حضور مسئولین ، فرماندهان سپاه ، روسای ادارات و سازمان های شهرستان سبزوار ، 15 کمیته و دانشجو و معاونت فرهنگی و ستاد برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی Subzeur و برنامه ها کنگره ملی 1600 شهید دایر سربدران پیشنهاد و تصویب شد.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، آماده سازی دیدار جمعی از فرماندهان تجمع با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار ، برگزاری وبینار مجازی با حضور قصه گویان دفاع مقدس ، قبور شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار. تظاهرات فرماندهان سربدار ، انتشار تقویم مجازی فرزندان سردار ، برپایی مراسم یادبود مبتنی بر محله ، ملاقات با پرسنل پزشکی در بیمارستان های شهر ، برگزاری مسابقات فرهنگی در دانشگاه های شهر ، برپایی مراسم یادبود اربین حسین و بزرگداشت خانواده شهدا. کنگره ملی یاد 1600 شهید سربداران را گرامی داشت که پیشنهاد و تصویب شد.

در این جلسه ، استفاده از توانایی های فکری در کلاس نخبگان ، هیئت علمی و کمیته های دانشجویی ، شناسایی شهدای دانشجو ، اساتید و تلاش برای معرفی این شهدا به طبقه فرهیخته جامعه ، تهیه و تهیه برنامه های قشری مناسب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان. ، برنامه های تشویق اساتید و دانشجویان برای تهیه مقالات و مقالات درباره شهدای برجسته ، و نقش شهدا در قدرت ایران اسلامی مورد بحث قرار گرفت.

با توجه به اینکه مسئولیت هدایت کمیته دانشجویان و اساتید این کنگره به دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار سپرده شده است ، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در جلسه اخیر کنگره جهت ارائه گزارش کار معاون فرهنگی و توضیح برنامه های آینده حضور داشتند. به از این کمیته

انتهای پیام / 4121 /