بین المللی

برگزاری نشست‌ کارگروه‌های ترتیبات اجرایی و اقدامات هسته‌ای در وین

به گزارش گروه سیاست خارجی، هشتمین دور مذاکرات در وین با هیئت های جمهوری اسلامی ایران و گروه 5+1 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) امروز (جمعه) در جریان است. نشست تخصصی کارگروه اقدامات هسته ای با حضور کارشناسان جمهوری اسلامی ایران و گروه 5+1 در هتل کوبورگ وین برگزار شد.

همچنین سومین جلسه کارگروه (تدارکات اجرایی) با کارشناسان فوق الذکر در هتل کوبورگ حضور دارد.

به گزارش فارس، هشتمین دور مذاکرات پس از وقفه دو روزه سه شنبه 11 بهمن ماه در وین برگزار شد. دیدارهای روز گذشته (پنجشنبه) 11 بهمن ماه در وین پایتخت اتریش برگزار شد و در چارچوب نشست هیات های ایرانی و اتحادیه اروپا، علی باقری رئیس جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون وزیر امور خارجه برگزار شد. گفتگوهای اتحادیه اروپا در هتل Kuberg در وین برگزار شد. در ادامه علی باقری و میخائیل اولیانوف مذاکره کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به گفت وگوهای دوجانبه پرداختند. در این دیدار باقری و سه مذاکره کننده اروپایی به نام انریکه مورا نیز حضور داشتند. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسات متعددی در وین برگزار شد.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) گفت: در حال مذاکره هستیم و مصمم به توافق هستیم.

پایان پیام/




این مقاله را در صفحه اول پیشنهاد دهید