استانی

بزرگداشت عید غدیر خم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار ورامین به نقل از آنا ، در آستانه عید قربان ، محققان دانشگاه آزاد اسلامی و عید اودویه از عید گدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی و جشن عید ولایت تجلیل کردند.


در آستانه عید سعید فطر و حمایت حراست و سرپرستی امیرعلی مأمون حضرت علی (ع) ، یک جشن بزرگداشت و افتخار با حضور اعضای هیئت مدیره و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و کارچاک برگزار شد.

علاوه بر ذکر فضایل امام علی (ع) ، فضایل ، اهمیت و جایگاه گادیر برای حضار توضیح داده شد و قرعه کشی به شرکت کنندگان داده شد و هدایای برکت به شرکت کنندگان اهدا شد.

کنفرانس پادشاه کینگ در شهر انار

به مناسبت عید سعید فطر و دهمین سالگرد استان ، همایشی برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه انار برای پیاده روی از ورودی دانشگاه به سمت صمدحی شهید گمنام در این شعبه دانشگاه برگزار شد. پس از آن ، کارکنان در صمدحی شهدای گمنام حضور یافتند و برای ادای احترام به یاد شهدا ، فاتحه تلاوت کردند.

از دیگر مراسم های موجود در این مراسم ، رونمایی از پرچم مقدس امیرالمؤمنین علی (ع) و گادیر بود.

جنبش کاروان پیام رسان گادیر

کاروان پیام رسانان گدیر امروز با حضور اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در شهر بروجن ترک شد.

کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بروجن که در واحد دانشگاه جمع شده بودند و پس از عبور از سفرهای اصلی شهر ، در جوار مزارهای مقدس شهدا حضور داشتند و آرزو کردند سادات عید گادیر.


به گزارش خبرنگار آنا از بروجن ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجن آرزوی عید سعید فطر را برای عموم مردم مسلمان آرزو کرد و گفت: “پیام گادیر این است که اختلافات را کنار گذاشته و تقویت وحدت و همبستگی برای امت اسلامی را رقم بزند.

سید محمد نوربخش رضایی با بیان اینکه گدیر عید امامت و ویله و بزرگترین عید مسلمانان و شیعیان است ، افزود: گدیر ادامه حکومت خدا به دست افراد شایسته است.

در پایان برنامه ، کارکنان واحد تبریک عید گدیر را به سادات تبریک گفتند و مزارهای مقدس شهدا پاشیده و با گلها پاشیده شدند.

مراسم ویژه گادیر در دانشگاه آزاد اسلامی زواره

به مناسبت “دهه ولایت استان” ، مراسم ویژه ای با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زاویه و با همکاری بسیج آژهاور از 72 زائر در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه ، حجت الاسلام علیرضا فخری در سخنرانی با آرزوی دهمین سالگرد استان حضور یافت. گفتگو در مورد این مسئله مهم ، مشابه رسالت پیامبر (ص) است و نفی سرپرستی علی (علیه السلام) موجب تشدید و تشدید اختلافات میان مسلمانان می شود.

وی عنوان کرد: برای این روز بسیاری از کارکردهای توصیه شده شخصی و اجتماعی شامل روزه گرفتن ، اعمال با فضیلت ، تزئین ، رفع نیازهای مؤمنان ، تغذیه ، دادن صدقه و هدیه دادن است. کردی

فخری اظهار داشت: وظیفه ما این است که گادیر را از تبعید خارج کنیم و به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مناسب تر از سایر جشنواره ها باشد و در این راستا فعالیت های مناسب انجام می شود و از همه توان و توانایی های ما استفاده می شود. س.) برای احیای و نمایندگی گادیر. ” به جهانیان متوسل شوید تا همه بتوانند از این چشمه حاصلخیز و حاصلخیز آبیاری شوند و از آن لذت ببرند.

انتهای پیام / 4062 /