بهترین جک پارکینگی

بهترین جک پارکینگ چه مشخصاتی دارد؟ تجربه شخصی و راهنمای خرید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی به خانه برمی گردید درب پارکینگتان را باز کنید و متوجه شوید که جک پارکینگ به درستی کار نمی کند اگر در شهری شلوغ زندگی می کنید داشتن یک جک پارکینگ کارآمد و قابل اعتماد به اندازه داشتن قفل مناسب برای درب منزل اهمیت دارد در این مقاله قصد دارم به شما بگویم که چگونه بهترین جک پارکینگ را انتخاب کنید و از تجربه شخصی ام در این زمینه نیز صحبت کنم پس اگر در فکر خرید یا تعویض جک پارکینگ هستید این مطلب را از دست ندهید.

چرا انتخاب جک پارکینگ مناسب اهمیت دارد؟

جک پارکینگ یکی از اجزای حیاتی سیستم امنیتی خانه است وقتی صحبت از امنیت و راحتی می شود جک پارکینگ باید به گونه ای باشد که به سادگی و بدون دردسر کار کند اگر جک به درستی عمل نکند ممکن است حتی در مواقع ضروری هم نتوانید به راحتی از پارکینگ استفاده کنید.

تجربه شخصی من از خرید جک پارکینگ

چند ماه پیش تصمیم گرفتم جک پارکینگ خانه ام را تعویض کنم جک قبلی که داشتیم بعد از چند سال کار کردن شروع به نشان دادن علائم خرابی کرد؛ گاهی اوقات با فشار دادن دکمه ریموت درب باز نمی شد و نیاز بود که چند بار ریموت را فشار بدهم یک روز بالاخره تصمیم گرفتم که این وضعیت را بیشتر تحمل نکنم و یک جک جدید و با کیفیت بخرم.

از اونجایی که من تبریز زندگی میکنم خیلی جست و جو کردم تا بهترین فروشگاه جک پارکینگ در تبریز رو پیدا کنم . متوجه شدم شعبه نمایندگی تیک دور در تبریز از همه فروشگاه ها بهتر است.

ادرس نمایندگی جک پارکینگ در تبریز: تبریز، اخر خیابان منتظری نرسیده به اتوبان کسایی، خیابان اب ورودی شهرک شهریار

بهترین جک پارکینگی

ویژگی های یک جک پارکینگ خوب

  1. قدرت موتور: اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید قدرت موتور جک پارکینگ است اگر درب پارکینگ شما بزرگ و سنگین است باید موتوری با قدرت بالا انتخاب کنید.
  2. نوع جک: جک های پارکینگ به دو نوع بازویی و ریلی تقسیم می شوند جک های بازویی برای درب های لولایی مناسب هستند و جک های ریلی برای درب های کشویی کاربرد دارند باید با توجه به نوع درب پارکینگ جک مناسب را انتخاب کنید.
  3. سیستم خلاص کن دستی: یکی از نکات مهمی که در خرید جک باید به آن توجه کنید داشتن سیستم خلاص کن دستی است این ویژگی به شما امکان می دهد در مواقعی که برق قطع است بتوانید درب را به صورت دستی باز و بسته کنید.
  4. کنترل ریموت: قابلیت کنترل از راه دور جک پارکینگ بسیار مهم است باید اطمینان حاصل کنید که ریموت جک به درستی کار می کند و محدوده کنترل مناسبی دارد.
  5. ضمانت و خدمات پس از فروش: جک پارکینگ وسیله ای است که ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه داشته باشد بنابراین داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش از طرف شرکت سازنده اهمیت بالایی دارد.

مشکلات رایج و راه حل های آن ها

در ادامه به برخی از مشکلات رایجی که ممکن است با جک پارکینگ مواجه شوید و نحوه رفع آن ها می پردازم:

مشکل توضیح راه حل
جک کار نمی کند ریموت را فشار می دهید ولی هیچ واکنشی از طرف جک نمی بینید. ابتدا باتری ریموت را چک کنید اگر مشکل از باتری نبود ممکن است ایراد از مدار فرمان باشد که نیاز به بررسی توسط تکنسین دارد.
جک صدای غیرعادی می دهد هنگام باز و بسته شدن جک صدای بلندی تولید می کند. احتمالاً مشکل از یاتاقان ها یا بخش های مکانیکی جک است که باید توسط تکنسین روغن کاری یا تعویض شود.
درب به طور کامل بسته نمی شود جک درب را به طور کامل نمی بندد و درب کمی باز می ماند. مشکل می تواند از تنظیمات محدودکننده جک یا خرابی سنسورها باشد که نیاز به تنظیم یا تعویض دارند.

تجربه شخصی من از مشکلات جک پارکینگ

وقتی جک پارکینگ قبلی من شروع به مشکل زایی کرد اولین کاری که کردم این بود که ریموت را چک کردم با تعویض باتری مشکل حل نشد بعد از اینکه یک تکنسین را برای بررسی جک آوردم مشخص شد که مدار فرمان دچار مشکل شده است و باید تعویض شود این مشکل تقریباً پرهزینه بود و باعث شد تصمیم بگیرم جک جدیدی خریداری کنم.

بهترین جک پارکینگی ایرانی

چگونه یک جک پارکینگ جدید را نصب کنیم؟

اگر قصد دارید جک پارکینگ خود را تعویض کنید بهتر است از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید نصب جک پارکینگ نیاز به دقت و تخصص دارد به عنوان مثال اگر تنظیمات جک به درستی انجام نشود ممکن است درب به خوبی باز و بسته نشود یا حتی باعث آسیب به جک و درب شود.

نکات پایانی و جمع بندی

در نهایت باید بگویم که انتخاب و نصب یک جک پارکینگ مناسب علاوه بر افزایش امنیت خانه باعث راحتی بیشتر شما نیز می شود بهتر است قبل از خرید نیازها و شرایط پارکینگ خود را به دقت بررسی کنید و سپس جکی را انتخاب کنید که بهترین تطابق را با این نیازها دارد.

پرسش و پاسخ

۱ آیا جک های پارکینگ نیاز به سرویس دوره ای دارند؟ بله جک های پارکینگ نیاز به سرویس دوره ای دارند بهتر است هر چند ماه یک بار جک را بررسی کرده و بخش های مکانیکی آن را روغن کاری کنید.

۲ چگونه می توانم بفهمم که جک پارکینگ به تعمیر نیاز دارد؟ اگر جک صدای غیرعادی تولید می کند به درستی کار نمی کند یا ریموت واکنشی نشان نمی دهد احتمالاً نیاز به تعمیر دارد.

۳ آیا می توانم خودم جک پارکینگ را نصب کنم؟ اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید بهتر است نصب جک را به یک نصاب حرفه ای بسپارید نصب نادرست می تواند باعث خرابی جک یا درب پارکینگ شود.