استانیمعرفی کسب و کار

بهترین رستوران کیش برای شام

رستوران‌های مدرن کیش برای شام

با رستوران های مدرن مقاله بهترین رستوران های کیش را شروع می‌کنم که جزو معروف‌ترین رستوران‌ها هستند؛ البته یادآوری می‌کنم معروف بودن یک رستوران، به معنای خوب بودن آن نیست. همه توضیحات را با دقت بخوانید تا از نظر علی بابا، مخاطب‌ها و منابع مختلف، هر رستوران را بررسی کنیم. بعد از رستوران های کیش و رستوران خرچنگ کیش برای تجربه یک فضای مدرن، سراغ رستوران‌های ستنی، کافه رستوران‌ها و در نهایت سراغ بهترین فست فود کیش می‌رویم. پس اگر دنبال مطالب این رستوران‌ها هستید کمی پایین‌تر بروید.

رستوران مجلل کوه نور کیش

تا حالا شده دلتان  بخواهد در فضای غار غذا بخورید؟ کوه نور یکی از بهترین رستوران های کیش است که تجربه غذاخوردن در فضای غار را به شما می‌دهد. البته فقط طراحی داخلی آن نیست که این رستوران را خاص می‌کند. غذاهای لذیذ و باکیفیت در منوی رستوران کوه نور شما را وسوسه می‌کند تا همه آن‌ها را امتحان کنید. البته این رستوران در کوهی با ارتفاع ۳۰ متر با آبشارهای بزرگ ساخته شده است که دسترسی به آن را فقط کمی سخت‌تر می‌کند؛ اما وقتی به کوه نور برسید، با دیدن فضای رستوران و چشم‌انداز آن، مطمئن می‌شوید که می‌ارزد برای این رستوران وقت بگذارید.

رستوران کوه نور از رستوران های کیش دو قسمت دارد، قسمتی از آن فضای داخلی غار است که قبل‌تر از آن صحبت کردم؛ قسمت دیگر هم فضای باز است. اگر دوست نداشتید داخل غذا بخورید، می‌توانید میزتان را بیرون رزرو کنید. از امکانات کوه نور می‌توانم به اجرای موسیقی زنده، امکان رزرو آنلاین و پارکینگ اشاره کنم.

این رستوران با اینکه از رستوران های معروف کیش است، عیب‌هایی هم دارد. از نظر کاربرای کیفیت غذا خوب یا حداقل متوسط است؛ اما رفتار پرسنل اصلا مناسب نیست و سرویس دهی این رستوران ضعیف است؛ همچنین جدیدا به مشتریان، صورتحساب و ریزهزینه‌های غذا را نمی‌دهند که این مسئله برای خیلی از گردشگران آزاردهنده است. بعضی از کاربران هم در اینترنت گفته‌اند که غذاها برایشان دیر آماده شد، مزه غذاها اصلا طعم خاصی نبود و گران بودن غذاها، فقط به‌خاطر فضای زیبای رستوران است. البته جا دارد بگویم از نظر بعضی‌ها هم، کوه نور از بهترین رستوران های کیش است.

رستوران میرمهنا کیش

میرمهنا در لیست بهترین رستوران های کیش یکی از معروف‌ترین‌ها است. این رستوران در کنار ساحل قرار دارد؛ پس شما می‌توانید هنگام غذا خوردن چشم‌اندازی زیبا به خلیج فارس داشته باشید و از فضا نهایت لذت را ببرید. غذاهای دریایی، خارجی، ایرانی و انواع کباب‌ها در این رستوران سرو می‌شود که به گفته بعضی‌ها، کیفیت بالایی دارند و همگی بسیار لذیذ و به‌یادماندنی هستند. تحویل در محل و اجرای موسیقی زنده، دو تا از محبوب‌ترین امکانات این رستوران است.

اگر بخواهم برایتان از فضای رستوران بگویم، اول از همه باید به دیوارهای شیشه‌ای این رستوران اشاره کنم که باعث شده است مشتریان به‌راحتی ساحل و فضای بیرون رستوران را ببینند. ورودی رستوران با گل‌ها و گیاهان مختلف تزیین شده است و همین نکته، زیبایی بیشتری را به فضا می‌دهد.

برویم سراغ نظر مخاطبان درباره اینجا از بهترین رستوران های کیش، نگاه کوتاهی که به نظرات گوگل مپ بیاندازید متوجه می‌شوید میرمهنا یک رستوران قدیمی است که ۴-۵ سال پیش هم مشتریان خود را داشته است. نظرات مخاطبان این روزها، بیشتر شکایت از گران بودن غذاهای این رستوران است.

رستوران دستپخت کیش

برایتان یکی از رستوران های معروف کیش را آورده‌ام. اگر دوست ندارید به رستوران بروید و ترجیح می‌دهید غذا را درب خانه تحویل بگیرید، دستپخت یکی از بهترین رستوران های کیش برای این کار است. درواقع دستپخت، آشپرخانه‌ای در فاز ۴ صدف است که منوی متنوع و جذابی دارد. اگر به خود آشپزخانه نگاه کنید، شاید کمی کوچک باشد؛ اما کیفیت غذاهایش هوش از سرتان می‌پراند. دستپخت، محبوب دل کاربران اینترنت هم است؛ کاربران از کیفیت خوب غذاها و پیک سریع این رستوران تعریف‌های زیادی کرده‌اند؛ در این حد که خیلی‌ها آن را بهترین رستوران کیش می‌دانند.

رستوران دارچین کیش

دارچین رستورانی است که اگر بهترین رستوران کیش نباشید، بی شک یکی از سه رستوران برتر کیش است. کیفیت بالای غذاها، حجم کافی غذاها، قیمت مناسب، فضای زیبای رستوران و برخورد پرسنل، همگی باعث شده است تا دارچین، یکی از بهترین رستوران های کیش باشد.

فضای این رستوران از بهترین رستوران های کیش کمی سنتی و بسیار شیک است؛ از دکوراسیون رستوران هم هرچه بگویم کم گفتم. کافی است نگاهی به یکی از عکس‌های رستوران بیاندازید تا مشتاق غذا خوردن در این رستوران باشید. درمورد نظرات کاربران باید بگویم که ایراد این رستوران از نظر کاربران، محبوبیتی بیش از اندازه آن است. رستوران دارچین به قدری محبوب و معروف است که گاهی، مخصوصا در ایام شلوغ سال، این رستوران پر از مشتری می‌شود و رزرو =میز در آن کار مشکلی است؛ در این حد که شاید مجبور باشید نیم ساعت الی یک ساعت یا حتی بیشتر، برای رزرو میز در نوبت بایستید.

فودکورت دامون

همه قبول دارید که یک وعده حسابی بعد از خرید می‌چسبد؟ خب حالا یکی از بهترین رستوران های کیش را می‌توانید در مرکز خرید دامون در کیش پیدا کنید. فودکورت دامون با ۱۲ غرفه فعال غذایی در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد.

تنوع غذایی دامون از بهترین رستوران های کیش با هیچ‌کدام از رستوران های معروف کیش قابل مقایسه نیست. انواع غذاهای ایرانی، هندی، مکزیکی، ترکی، چینی و ایتالیایی را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. از طرفی محیط رستوران بسیار بزرگ، تمیز و شیک است و هنگام غذا احساس خفگی و تنگ بودن فضا به شما دست نمی‌دهد.

رستوران بهشت شاندیز

بهشت شاندیز، از جدیدترین اعضای لیست بهترین رستوران های کیش است؛ با این حال بعضی کاربران لقب بهترین رستوران کیش را به این رستوران داده‌اند. این رستوران در سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرد. رستوران بهشت شاندیز، کافی شاپ هم دارد که مستقل از رستوران کار می‌کند.

از امکانات این رستوران می‌توانم به اجرای موسیقی زنده و امکان رزرو رستوران برای جشن اشاره کنم؛ بله درست است، اگر جشنی مانند تولد داشته باشید، می‌توانید با هماهنگی رستوران، تولدتان را در رستوران بهشت شاندیز بگیرید. بیشتر نظرات کاربران درباره این رستوران مثبت است؛ اما مثل خیلی از رستوران‌های دیگر، بهشت شاندیز هم مواردی دارد که باعث نارضایتی مشتری شده است. طبق گفته کاربران در اینترنت، تمیزی رستوران می‌تواند بهتر باشد و انتظار می‌رود کارکنان رستوران هم رفتار بهتری با مشتری داشته باشند.

رستوران عمارت کیش

متاسفانه نظرات زیادی درباره رستوران عمارت کیش در اینترنت وجود ندارد؛ اما همین تعداد کم نظرات نشان می‌دهد عمارت یکی از رستوران های معروف کیش است و غذاهای باکیفیت و پرسنل مودب و کارکشته‌ای دارد. اگر به این رستوران سری زدید، حتما نظر ارزشمند خودتان را زیر همین مقاله بهترین رستوران های کیش با ما علی بابایی‌ها به اشتراک بگذارید