نماد سایت ماه نیوز

بهترین سریال های کارآگاهی و قاتل های سریالی که شما را جذب خود خواهد کرد

اگر شما هم از آن دسته از مخاطبان هستید که دوست دارید موقع دیدن فیلم مغز خود را آنالیز کنید و فیلم شما را درگیر داستان خود کند پس قطعا انتخاب اول شما فیلم های کاراگاهی و قاتل های سریالی است که با داستان های رازآلود شما را مجذوب خود خواهد. به دلیل اینکه اکثر مخاطبین دوست ندارن زود همچین داستانی به انتها برسد و مدت زمان بیشتری به تماشای آن بپردازند ما در این پست به جای معرفی فیلم ، سعی کردیم سریال های پرطرفدار با امتیاز بالا این ژانر را برای شما لیست کنیم.

* کاراگاه حقیقی True Detective

سریالی به سبک آنتولوژی که به دلیل تحسین منتقدان و مورد توجه زیاد قرار گرفتن توسط مخاطبان به او لقب تحسین جهانی داده شد. داستان سه کاراگاه حرفه ای به نام های کالین فارل، وینس واین و ریچل مک آدامز را روایت میکند که برای هز کدام از آنها، در زندگی اتفاقات مختلف زیادی افتاده است که این امر موجب شده است تا با تمرکز کامل، به حل پرونده های جنایی نپردازند. ولی به تازگی که چندین قتل و همچنین اتفاقات غیرمنتظره ای رخ داده است، این سه تن با یکدیگر همکاری میکنند. سریال کاراگاه حقیقی توسط نیک پیزولاتو در 3 فصل با مجموع 24 قسمت ساخته شده است.

* بانشی Banshee

سریالی در ژانر اکشن و جنایی که توسط جاناتان تروپر و دیوید چیکلر ساخته شده است. فصل اول سریال از تاریخ 11 ژانویه 2013 از شبکه سین مکس شروع به پخش شد و سرانجام پس از 4 فصل در تاریخ 20 مه 2016 به پایان رسید. در این سریال آنتونی استار ، ایوانا میلیچویچ ، اولریش تامسن ، فرانکی فیزن ، هون لی ، راس بلکول ، مت سرویتو ، دمتریوس گروس ، تریسته کلی دون ، ریان شان ، هپی اندرسن ، لیلی سیمونز و … به ایفای نقش پرداخته اند. سریال بانشی داستان لوکاس هود، یک دزد حرفه ای را روایت میکنه که موفق میشود خودش رو به جای کلانتر جدیدی که به قتل رسیده است جا بزند و هویت واقعی خود را مخفی کند.

* دکستر Dexter

دکستر جز طولانی ترین سریال هایی جنایی می باشد و این طولانی بودن باعث می شود مخاطب مدت زمان بیشتری را صرف پیچیدگی های داستان کند. این سریال بین سال های 2006 تا 2013 از شبکه Showtime پخش شد و داستان یک قاتل سریالی به نام دکستر مورگان را روایت می کند. با اینکه میزان استقبال مخاطبان از هر فصل آن مختلف بود و بجز فصل های ششم و هشتم در مجموع با نقدهای خوبی مواجه شد و توانست تحسین منتقدان را به سمت خود سرازیر کند. سریال دکستر جز آن دسته از سریال ها می باشد که بعد از تماشای آن تا مدت ها لذت و هیجان آن همراه مخاطب می باشد.

* هانیبال Hannibal

هانیبال جز آن دسته از سریال هاست که هنوز طرفداران آن بعد از سال ها منتظر فصل چهارم آن هستند و سه فصل منتشر شده آن چنان در دل آن ها جا خوش کرده است که تا سال از میزان هیجان و بی نظیری آن با اطرافیان خود صحبت می کنند. داستان بی نظیر و خاص آن که مخاطب را مدام سورپرایز می کند و با شوک هایی که به مخاطب می دهد قلب آن ها را هدف قرار می دهد و این خاص بودن باعث شده سریال هانیبال را از تمام فیلم و سریال های ترسناکی و قاتل سریالی که تا الان ساخته شده است متمایز کند.

اگر این مقاله بتواند برای شما کاربر گرامی مفید باشد و باعث بشود به چیزی که مدنظرتون بوده دست پیدا کنید قطعا نسخه دوم و ادامه این مقاله را بزودی منتشر خواهیم کرد و تا جایی که حس کنیم این مقاله مفید است آن را ادامه خواهیم داد پس با به اشتراک گذاری آن ما را در این مسیر همراهی کنید.

خروج از نسخه موبایل