عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره

امروزه یکی از لوازم خانگی‌هایی که استفاده از آن متداول شده، ماشین ظرفشویی است. برندهای مختلفی دست به تولید این محصول زده‌اند که یکی از آن‌ها شرکت بوش است. همچنین می‌دانید که این دستگاه قیمت بالایی دارد که انتخاب و خرید آن اهمیت زیادی دارد. احتمالاً شما نیز برای خرید هر محصولی به گوگل مراجعه می‌کنید، اما می‌دانید که اطلاعات آن با نظرات واقعی مشتریان بسیار متفاوت است. پس استفاده از تجربیات خریداران می‌تواند بهترین خرید را برای شما رقم بزند. بنابراین لازم دانستیم در این مقاله بهترین ماشین ظرفشویی 14 نفره را از نگاه مشتریان بر اساس نقاط ضعف و قوت محصولات این برند بیان کنیم تا بتوانید با اطمینان کامل محصولی اصل بخرید.

بهترین مدل 14 نفره ماشین ظرفشویی بوش

انواع ماشین ظرفشویی

ماشین‌های ظرفشویی به‌طورکلی به دو دسته رومیزی و ایستاده تقسیم‌بندی می‌شوند. البته ماشین‌های ایستاده نیز در دو نوع مبله و توکار وجود دارند که تنها از نظر ظاهری با هم فرق دارند و دارای ظرفیت و کارایی برابر هستند. ماشین‌های ظرفشویی توکار برخلاف مبله، فاقد کاور روی درب هستند؛ پس نمی‌توانید چوب کابینت را بر روی آن قرار دهید. استفاده از ماشین توکار باعث می‌شود نمای آشپزخانه خیلی ساده و مدرن به نظر برسد؛ بنابراین انتخاب نوع ماشین ظرفشویی کاملاً به سلیقه و دیزاین آشپزخانه شما بستگی دارد. دقت کنید تنها در صورتی می‌توانید از ظرفشویی ایستاده استفاده کنید که فضای کافی در اختیار داشته باشید در غیر این صورت انتخاب ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند انتخاب بهتری باشد در ادامه بیش‌تر توضیح خواهیم داد.

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش

اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید خرید این محصول می‌تواند انتخاب خوبی باشد چرا که مقرون به صرفه است. این دستگاه را می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید. فقط دقت کنید که بهتر است در این نوع محصول بجای قرص ماشین، ژل ظرفشویی را به کار گیرید. احتمالاً می‌دانید که قرص ظرفشویی، مواد شوینده بیشتری دارد و برای ماشین‌های مبله به کار می‌رود؛ بنابراین استفاده از آن در ماشین‌های رومیزی ظرف‌های شما را لیز می‌کند و اصلاً به صرفه نیست. پس یکی از مزیت‌های ژل ظرفشویی را می‌توان در شستن حجم و تعداد ظروف مشخصی دانست. علاوه بر این ماشین رومیزی فضای خیلی کمی را اشغال می‌کند که می‌توانید آن را روی کابینت قرار دهید و یا فضایی را هنگام ساخت کابینت برای آن در نظر بگیرید.

ماشین ظرفشویی ایستاده بوش

همانطور که گفتیم این دست از ماشین‌های ظرفشویی دو مدل مبله و توکار دارد و انتخاب آن کاملاً به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه وابسته است. وسیله‌ای را بر اساس برنامه‌های شستشو، تعداد سبد، ظرفیت و امکانات دیگر آن انتخاب کنید که مطابق نیازهای شما باشد. پس توضیحاتی می‌دهیم که بتوانید بهترین ماشین ظرفشویی را با توجه به مزایا و معایب هرکدام تهیه کنید. بسیاری از فروشندگان روی اعداد ظرفیت ۱۲، ۱۳ و ۱۴ نفره ماشین‌های ظرفشویی مانور می‌دهند تا از لحاظ روانی تأثیر زیادی بر روی خریدار بگذارند تا فروش بیش‌تری داشته باشند. پس توصیه می‌کنیم خیلی به این مورد توجه نکنید چرا که تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا با بیشتر کردن یک قسمت کوچک در سبد، ظرفیت دستگاه را بیشتر جلوه دهند.

بهتر است بدانید فضای داخل همه ظرفشویی‌ها یک اندازه است. پس تعداد سبد مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن بیشتر توجه شود. مدل‌های ماشین‌ ظرفشویی فضای داخلی یکسانی دارند که با ۲ یا ۳ سبد تولید شده‌اند و هرکدام مزایا و معایبی دارند. با توجه به این در مدل دو طبقه سبد قاشق و چنگال در پایین دستگاه قرار دارد؛ بنابراین می‌توانید به راحتی و در زمان کم‌تری قاشق و چنگال‌ها را در این مکان بچینید. از دیگر مزیت‌های این مدل می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی اشاره کرد. یکی از معایب این مدل، اشغال شدن بخشی از فضای طبقه اول به دلیل سبد قاشق و چنگال است. در مدل‌های ۳ طبقه این ایراد رفع شده و سبد قاشق و چنگال در بالا ماشین قرار گرفته تا فضا بیشتر شود. یکی از معایب مدل‌های ۳ طبقه این است که باید قاشق و چنگال‌ها به صورت مرتب چیده شوند در غیر این صورت تمیز نمی‌شوند.

خرید لوازم خانگی بوش

احتمالاً این مقاله را خوانده‌اید و قصد خرید ماشین ظرفشویی و یا هر محصول از این برند را دارید و دنبال نمایندگی فروش آن هستید. اگر مدل ماشین ظرف‌شویی ۱۴ نفره بوش را انتخاب کرده‌اید، توجه داشته باشید که در حال حاضر نمایندگی بوش وجود ندارد و فروشگاه‌ها تنها عاملان فروش هستند. یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید به آن دقت کنید این است که باید گارانتی محصول اصل باشد تا از اصالت کالا مطمئن شوید.

روش های تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم خانگی بوش

یکی از نکات هنگام خرید محصولات بوش این است که استعلام تمامی آن‌ها یکسان‌اند‌. پس اگر با لوازم خانگی بدون کارتن مواجه شدید از خرید آن جلوگیری کنید چرا که ممکن است جنس تقلبی باشد. برخی اوقات شنیده‌ایم که فروشندگان علت نبود کارتن را پارگی آن ذکر می‌کنند. این در حالی است که یکی از شیوه‌های فروش جنس تقلبی همین راهکار هست‌. بنابراین یکی از را می‌توان در بدون کارتون بودن آن توصیف کرد‌. یکی دیگر از روش‌های تشخیص تقلبی بودن را می‌توان در چسباندن برچسب بر روی وسایل جعلی دانست. پس همیشه از خرید آن دست از محصولات خودداری کنید تا محصول باکیفیتی داشته باشید.

سخن پایانی

شما با مطالعه این مقاله قادر خواهید بود صاحب یکی از بهترین ماشین ظرفشویی 14 نفره خارجی شوید. مزایا و معایب این دستگاه‌ را بیان کردیم تا مطمئن‌تر و بر اساس نیاز خود خرید کنید. همچنین متوجه شدید که با دقچنانچه به دنبال انتخاب و خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش هستید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی مدل های پرفروش ماشین ظرفشویی تولید شده توسط این برند آلمانی بپردازیم. ماشین های ظرفشویی بوش از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این ظرفشویی بوش مصرف آب و برق بسیار پایین و بهینه‌ای دارد. استفاده از فناوری‌های نوین و قطعات بسیار باکیفیت باعث جلب نظر افراد بسیاری از سراسر دنیا برای خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش گردیده است.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

با قابلیت نیم ظرفیت نیازی به پرکردن ماشین ظرفشویی نیست و تنها با پرکردن یکی از سبد‌ها می‌توانید شستشو را شروع کنید. زمان شستشو، مصرف آب و انرژی در این حالت کاهش در آخرین مدل ظرفشویی بوش می‌یابد. این عملکرد با شست‌وشوی ظروف در دمای بالای ٧٠ درجه به مدت ١٠ دقیقه انجام می‌شود.

برنامه شستشوی شیشه با دمای ٤٠ درجه، ظروف شیشه‌ای و کریستالی را باکیفیت و درخشندگی بالایی شستشو می‌دهد. مکانیسم این برنامه کاهش دما و افزایش زمان خشک‌شدن است. میزان مصرف آب، دمای آب و زمان شستشو دقیقاً بر اساس میزان کثیف ظروف تنظیم می‌شود که علاوه بر نتایج شستشوی عالی باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی می‌شود.

برای شستشوی عالی، ماشین ظرفشویی باید ابتدا تمیز و عاری از آلودگی باشد. برنامه مراقبت از ماشین، جرم‌های داخل محفظه ماشین ظرفشویی را از بین می‌برد و باعث شستشوی بی‌نظیر ظروف می‌شود. با این فناوری آب به‌صورت هدفمند در تمام قسمت‌های دیگ به گردش در می‌آید و باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود.

همچنین باعث گرم‌شدن سریع آب و بهبود عملکرد پمپ می‌شود. با سنسور میزان ظروف داخل ماشین ظرفشویی ارزیابی می‌شود و آب متناسب با وزن ظروف مصرف می‌شود که از هدررفتن آب و انرژی جلوگیری می‌کند. در ابتدای دوره شستشو، قرص به‌صورت خودکار وارد محفظه می‌شود و به‌صورت کاملاً هوشمند و کنترل شده مصرف می‌شود تا بهترین نتیجه شستشو حاصل شود.

ظرفیت ۱۴ نفر
تعداد برنامه‌های شست‌وشو 4
نمودار مصرف انرژی ++A
سایر امکانات شست‌وشوی اقتصادی و سریع
شروع با تأخیر
شست‌وشو با نصف ظرفیت

بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67NW10Q

داخل این ماشین ظرفشویی ٣ سبد از استیل ضدزنگ برای قاشق و چنگال تعبیه شده است. این سبد‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. پنل جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی بوش لمسی است که قابلیت انتخاب آسان برنامه‌های شستشو را فراهم می‌کند.

برنامه‌های شستشو در بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره شامل شستشوی شدید، شستشوی اتوماتیک، شستشوی مقرون‌به‌صرفه، شستشوی ظروف شیشه‌ای، شستشوی یک ساعته، شستشوی بی‌صدا و پیش شستشو است. Hyegine plus قابلیت جدیدی است که در اکثر برنامه‌های شستشو قابل فعال‌شدن است و با ازبین‌بردن باکتری‌های ظروف شستشوی بهداشتی را تضمین می‌کند.

فناوری آب فعال به‌کاررفته در این ماشین ظرفشویی، علاوه بر مصرف آب و انرژی کمتر در هنگام شستشو، باعث گردش هدفمند آب و بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب می‌شود. سنسور بار وزن ظروف را اندازه‌گیری می‌کند و باتوجه‌به وزن آب مصرف می‌کند.

چراغ های ماشین ظرفشویی بوش سری 6 زمانی که نیاز به پر کردن مخزن نمک دارد روشن شده و شما را مطلع می‌کند. بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را می‌توان با تأخیر راه‌اندازی کرد که می‌تواند برنامه شستشو را بین ١ تا ٢٤ ساعت به تأخیر بیندازد.

با این قابلیت می‌توانید ماشین ظرفشویی را در هر زمانی روشن کنید حتی زمانی که در خانه نیستید. توسط سیستم ضد نشتی در صورت نشت آب از ماشین ظرفشویی آب به‌صورت خودکار قطع می‌شود. قفل کودک تعبیه شده بر روی این ماشین ظرفشویی از بازشدن درب حین کار جلوگیری می‌کند.

ظرفیت 13 نفر
نمودار مصرف انرژی ++A
سایر امکانات نشانگر زمان باقیمانده برنامه
تایمر الکترونیکی تأخیر ۱ تا ۲۴ ساعت
چراغ پر کردن نمک
نشانگر شارژ مجدد مایع آبکشی
سبد بالایی باقابلیت تنظیم ارتفاع
سبد کارد و چنگال متغیر در سبد پایین
قفل کنترلی ضد کودک

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS88TW02M

ویژگی این ظرفشویی وجود ماده معدنی زئولیت است که رطوبت روی ظروف را به گرما تبدیل می‌کند و علاوه بر خشک‌کردن، زمان شستشو را نیز کاهش می‌دهد. پنل پرفروش ترین ماشین ظرفشویی بوش به شکل لمسی بوده و در بخش داخلی درب گذاشته شده است.

ظرفیت ۱۴ نفر
تعداد برنامه‌های شست‌وشو 13
نمودار مصرف انرژی +++A
سایر امکانات شست‌وشوی اقتصادی
شست‌وشوی با دمای بالا
شست‌وشو با نصف ظرفیت
دارای قفل کودک
شستشوی سریع، براق، قوی و بهداشتی

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NI01B

ظرفیت ۱۴ نفر
تعداد برنامه‌های شست‌وشو 4
نمودار مصرف انرژی ++A
سایر امکانات شست‌وشوی اقتصادی
شست‌وشوی سریع
شروع با تأخیر

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TI02B

ماشین ظرف‌شویی SMS68TI02B دستگاهی بادوام و زیبا از شرکت بوش است. این از مدل بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6، با ظرفیت 14نفره از هشت برنامه شست‌وشو استفاده می‌کند تا بتوانید باتوجه‌به نوع ظروف برنامه مناسب را انتخاب نمایید.

برخورداری از سنسور تشخیص میزان آب و قابلیت تشخیص تعداد ظروف از دیگر مزایای بهترین ظرفشویی بوش است. به‌طورکلی استفاده از ماشین ظرف‌شویی در قیاس با شست‌وشوی دستی بهینه‌تر است و به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک قابل‌توجهی می‌نماید.

مقدار آب مصرفی آخرین مدل ماشین ظرفشویی بوش به طور متوسط 9.5 لیتر است. امکان به تعویق‌انداختن زمان آغاز شست‌وشو تا 24 ساعت در این ظرفشویی وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های این ظرفشویی می‌توان به سیستم آب هیدرولیک و فناوری زئولیت که مختص بوش است اشاره کرد.

ظرفیت ۱۴ نفر
تعداد برنامه‌های شست‌وشو 8
نمودار مصرف انرژی +++A
سایر امکانات شستشوی ظروف حساس
شست‌وشوی با دمای بالا و اقتصادی
دارای قفل کودک
تنظیم آسان ارتفاع سبدها
کشوی مجزا برای کارد و چنگال
قابلیت شست‌وشو با تاخیر
سیستم تشخیص تعداد ظروف
دارای فناوری ضد نشت آب و سنسور تشخیص میزان آب

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW27Q

ظرفیت ۱۴ نفر
نمودار مصرف انرژی ++A
سایر امکانات تنظیم اتوماتیک آب
تشخیص تعداد ظروف
سیستم ضد نشت آب
سنسور میزان آب مصرفی
قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
سیستم محافظت از ظروف شیشه‌ای

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67MW01B

ظروف 14 نفر در برنامه معمولی این دستگاه تنها با 6.5 لیتر آب شسته می‌شوند. شستشوی سریع 20 دقیقه‌ای از آب گرم استفاده می‌کند و تنها در 20 دقیقه نتایج عالی ایجاد می‌کند. بدنه استیل این ماشین ظرفشویی کاملاً ضد لک است و اثری از انگشت در آن باقی نمی‌ماند.

ظرفیت ۱۴ نفر
نمودار مصرف انرژی ++A
سایر امکانات قفل کودک
شستشوی خودکار
شست‌وشوی با دمای بالا
شستشوی ظروف حساس
شست‌وشوی اقتصادی

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TW01M

مدل 88TW01 با صرف مقدار کمی انرژی در هر چرخه شستشو، قادر به شستشوی بسیاری از ظروف است. این بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش ظاهری متمایز دارد و اگر در مقابل آن بایستید کنترل کاملی روی پنل و برنامه‌های آن دارید.

جدیدترین مدل ظرفشویی بوش شامل دو مانیتور است: یکی بالای در و در مرکز پنل نصب می‌شود که می‌توانید از آن برای انتخاب برنامه استفاده کنید و مانیتور دوم روی در نصب می‌شود تا زمان باقی مانده و سایر اطلاعات را هنگام شستشو نشان دهد.

با مصرف 9.5 لیتر آب در هر شستشو، ماشین ظرفشویی بوش سفید رنگ به عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل در سری 8 بوش ظاهرشده است. اگر پول برای شما مهم نیست، بدون شک بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8 می‌تواند توجه شما را جلب کند و از فناوری پیشرفته و ظاهری متمایز و به‌روز آن خوشتان بیاید.

ظرفیت ۱۴ نفر
نمودار مصرف انرژی ++A
سایر امکانات قفل کودک
سیستم آب هیدرولیک
مجهز به 3 سبد برای شستشو
نشانگر میزان نمک و جلا دهنده
قابلیت شستشوی نصف ظرفیت

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NB01B

ماشین ظرفشویی بوش مشکی مدل SMS46NB01B سری 4 با سه سبد دارای ظرفیت 13 نفر است که برای خانواده‌های بزرگ و حتی کوچک ایده آل است. ازآنجایی‌که این مدل دارای قابلیت نیم بار است، توسط این برنامه از اینکه مجبور نیستید منتظر بمانید تا ماشین ظرفشویی کاملاً پر شود، سود خواهید برد.

دلیل این امر این است که بوش در ساخت این ظرفشویی از موتور Eco Silence Drive و بدنه عایق فوق‌العاده بی صدا Super Silent استفاده کرده است. این نشان می‌دهد که در طول روز سر و صدا از جدیدترین ماشین ظرفشویی بوش نخواهید شنید.

ظرفیت ۱۳ نفر
نمودار مصرف انرژی ++A
سایر امکانات قفل کودک
دارای قابیلت نیم شور
مجهز به 3 سبد برای شستشو
نشانگر میزان نمک و جلا دهنده

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q

این ماشین ظرفشویی بوش به دلیل موتور قوی، راندمان بالا و مصرف کم‌انرژی، خواسته‌های مصرف‌کنندگان خود را با موفقیت برآورده می‌کند. یکی از جدیدترین و مؤثرترین سری ماشین‌های ظرفشویی بوش، ماشین ظرفشویی مدل SMS6HMW28Q با ظرفیت 14 نفر است.

این ظرفشویی خاص که جزء سری 6 شرکت بوش است دارای سه سبد مجزا به‌صورت جداگانه است. سری 6 با استفاده از امکانات استثنایی و بی‌نظیر ساخته شده است، هرچند  قیمت ماشین ظرفشویی مناسب است. کیفیت، کارایی و امکانات فوق‌العاده ماشین ظرفشویی 14 نفره به همراه قیمت مناسب آن، خریداران و کاربران را به‌راحتی به بازار کشانده است.

اگر به دنبال ماشین ظرفشویی با ویژگی‌های مدرن و سازگاری با تکنولوژی روز هستید، ما ماشین ظرفشویی سری 6 بوش مدل sms6hmw28q را پیشنهاد می‌کنیم. سه سبدی که در ذکر کردیم، هرکدام برای نگهداری نوع خاصی از ظروف استفاده می‌شوند.

قاشق و چنگال در یکی از این سبدها و بشقاب‌ها، کاسه‌ها و سایر ظروف سرو در دو سبد دیگر قرار می‌گیرند. ماشین ظرفشویی بوش با ظرفیت 14 نفر برای مجالس بزرگ و خانواده‌ها ایده‌آل است.

برای شستن همه ظروف فقط باید یک‌بار دستگاه را روشن کنید، بنابراین نیازی به چندین بار استفاده از آن نیست. هنگام استفاده از این ظرفشویی، نباید نگران صدایی که ایجاد می‌کند باشید، زیرا به‌گونه‌ای ساخته شده است که در سطح صدای بسیار کم 40 دسی‌بل کار می‌کند که شما را آزار نمی‌دهد.

به‌کرات می‌توان گفت که این دستگاه بی‌صدا است؛ زیرا سطح صدا بسیار پایین است. ماشین ظرفشویی بوش دارای دیوارها و بدنه عایق است. همچنین دارای موتورهای مدرن Eco Silence هستند که علاوه بر داشتن قدرت بالا و حداقل اصطکاک، بسیار بی‌صدا هستند.

ظرفیت 14 نفر
تعداد سبد سه عدد

نکات مهم در خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش

  • ابتدا باید نیازهای خود به ماشین ظرفشویی را بررسی کنید، مثلاً تعداد افراد خانواده، تعداد ظروف و سایر وسایل آشپزخانه که داخل ماشین ظرفشویی قرار می‌دهید.
  • برای خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش، بهتر است از مدل‌هایی با برچسب انرژی A+++ استفاده کنید که صرفه‌جویی در مصرف انرژی بالایی دارند.
  • باید به ظرفیت و حجم ماشین ظرفشویی توجه کنید و از مدلی با ظرفیت بالا برای خود استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که ماشین ظرفشویی باید دارای خشک کن باشد تا ظروف شما به خوبی خشک شوند و بوی نامطبوعی نداشتهآیا شما نیز به دنبال خرید ماشین ظرفشویی برند بوش هستید؟ آیا می‌دانید بهترین مدل های ظرفشویی بوش کدام‌اند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ بوش یکی از شرکت‌های تولیدی است که در زمینه طراحی، ساخت و عرضه انواع لوازم خانگی از جمله ظرفشویی فعالیت می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که ماشین ظرفشویی‌های برند بوش از جمله پرطرفدارترین و پرکاربردترین مدل‌های بازار به شمار می‌روند.

به همین دلیل این شرکت روزبه‌روز مدل‌های جدید‌تری را با امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر تولید می‌کند. به طوری که اگر برای خرید ظرفشویی‌های بوش به فروشگاه‌ها مراجعه کنید، با تنوع بسیاری مواجه خواهید شد و ممکن است سردرگم شوید. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم پیش از اقدام برای خرید با پنج مدل از بهترین ماشین ظرفشویی‌های این برند آشنا شوید و اطلاعات کافی را درباره کسب کنید. در این صورت گزینه‌های انتخاب شما محدودتر می‌شود و به‌راحتی محصولی را متناسب با سلیقه، نیاز و بودجه خود تهیه می‌کنید.

5 مورد از بهترین و پرطرفدارترین مدل های ظرفشویی بوش کدام‌اند؟

اگر بخواهیم از بین تنوع گسترده ماشین ظرفشویی‌های این شرکت تنها چند مورد را به شما معرفی کنیم، کار بسیار دشواری است. زیرا همه تولیدات این شرکت پیشرفته و بسیار کاربردی هستند. به طوری که هر یک از دستگاه‌های تولیدشده توسط برند بوش امکانات و ویژگی‌های مخصوص‌به‌خود را دارند.

اما برای کمک به شما و بر اساس جدید‌ترین محصولاتی که توسط این برند به بازار ارائه شده است، در ادامه پنج مورد از بهترین دستگاه‌های ظرفشویی برند بوش را به شما معرفی می‌کنیم. چنان که با یکایک ویژگی‌ها، امکانات، ظرفیت و تکنولوژی‌های هر یک از آن‌ها آشنا خواهید شد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NW01D

یکی از بهترین و جدیدترین مدل های ظرفشویی بوش مبله، مدل SMS46NW01D است. این دستگاه که از جمله تولیدات سری 4 برند بوش محسوب می‌شود که در کشور آلمان تولید شده است. این محصول یکی از ظرفشویی‌های 13 نفره بوش به شمار می‌رود و مجهز به پنل آنالوگ، یک سبد دستی و سه سبد کشویی است.

از دیگر ویژگی‌های این دسته از مدل های ظرفشویی بوش باید به برنامه‌های آن اشاره کنیم که 6 برنامه برای شستشوی ظروف و سه برنامه خاص دارد. برنامه‌های خاص این دستگاه شامل شستشو به صورت بهداشتی، شستشو با سرعت بسیار زیاد و خشک‌کن اضافی است.

علاوه بر موارد ذکر شده، باید بدانید این دستگاه تکنولوژی‌ها و امکانات ویژه‌ای از جمله موارد زیر را نیز دارد:

  • سیستم‌ مخصوص برای صرفه‌جویی مصرف آب
  • مجهز به سیستمی برای شروع با تاخیر و متناسب با زمان مورد نظر شما
  • دارای سنسور برای تشخیص مقدار آب
  • مجهز به سنسور برای جلوگیری از نشت آب
  • مجهز به سیستم شستشوی ظرف‌ها بر اساس حجم آن‌ها
  • دارای سیستمی برای حفاظت از ظرف‌هایی از جنس شیشه
  • مجهز به سیستم‌های شستشوی اولیه، سریع و شستشو با دمای زیاد
  • دارای برنامه مخصوص برای جرم‌گیری ظرفشویی
  • مجهز به قفل مخصوص کودک.

ماشین ظرفشویی توکار بوش سری 6 مدل SMV68MX07E

اگر قصد خرید ظرفشویی‌های توکار را دارید، باید بدانید مدل SMV68MX07E یکی از پرکاربردترین مدل های ظرفشویی بوش است. این دستگاه جز تولیدات کشور آلمان به شمار می‌رود و 13 نفره است. این ماشین ظرفشویی سری 6 برند بوش، سه عدد سبد به صورت کشویی و پنل توکار لمسی دارد.

ماشین ظرفشویی مدل SMV68MX07E بوش مجهز به موتوری است که تنها 42 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و جز موتورهای کم‌صدا محسوب می‌شود. از دیگر امکانات این دستگاه باید به قفل کودک و تکنولوژی‌های دیگر از جمله موارد زیر اشاره کنیم:

  • مجهز به سیستم‌های Active Water، Half Load، Aqua Sensor، Aqua Stop، Aqua Mix، Pre Wash، Load Sensor، Super Quick و Hygiene Plus است.
  • این مورد از مدل های ظرفشویی بوش برنامه‌ای مخصوص برای جرم‌گیری دستگاه دارد.
  • از دیگر تکنولوژی‌های این محصول باید به شستشوی ظروف در 20 دقیقه و با سرعت بالا، آغاز عملیات شستشو با تاخیر و سیستم تنظیم مقدار مواد شوینده مصرفی به صورت اتوماتیک اشاره کنیم.
  • همچنین این محصول مجهز به سیستم تنظیم‌کننده ارتفاع سبدها است.

برنامه های ظرفشویی مدل SMV68MX07E برند بوش

علاوه بر این‌ها این ظرفشویی برند بوش 8 برنامه برای شستشوی ظروف با دماها و روش‌های مختلف دارد. چنان که از جمله این برنامه‌ها باید به شستشو با سرعت بالا و دمای 65 درجه، شستشو با دمای 45 تا 65 درجه و به صورت خودکار، شستشو با دمای 70 درجه و قوی وغیره اشاره کنیم.

همچنین جالب است بدانید این مدل از جدیدترین مدل های ظرفشویی بوش چهار برنامه خاص نیز دارد که عبارت هستند از:

  • شستشوی انواع ظرف به صورت بهداشتی
  • شستشوی قوی ظروف
  • خشک‌کن اضافه
  • صرفه‌جویی در زمان شستشو

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46Ni01

سومین مورد از مدل های ظرفشویی بوش که جز تولیدات سری چهار این شرکت محسوب می‌شود، مدل SMS46Ni01 است. این دستگاه همانند مورد قبلی پنل توکار و لمسی و پنل آنالوگ دارد. همچنین باید بدانید این محصول تولید کشور ترکیه و به رنگ استیل است.

این محصول از نظر میزان مصرف انرژی و امکاناتی از جمله موارد زیر مشابه مدل SMV68MX07E است:

  • مجهز به قابلیت تنظیم میزان ارتفاع سبدها
  • مجهز به قابلیت تنظیم زمان شروع شستشوی ظروف
  • دارای قابلیت‌های شستشوی ظرف‌ها به اندازه نصف ظرفیت، متناسب با حجم ظرف‌ها و شستشو با دمای زیاد برای بهداشت بیشتر
  • مجهز به سنسورهای ضدنشت آب و تشخیص‌دهنده مقدار آب.
  • دارای قفل کودک.

علاوه بر این‌ها از جمله تفاوت‌های قابل توجه این محصول با دیگر مدل های ظرفشویی بوش می‌توان به ورودی آب گرم و سرد و زنگ هشداردهنده هنگام اتمام مراحل شستشو اشاره کرد. همچنین باید بدانید این ماشین ظرفشویی موتوری دارد که فقط 44 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند و مقدار مصرف آب آن در هر دور 9.3 لیتر است.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NW01

همچنین در هر دور شستشو این محصول حدودا 9.3 لیتر آب مصرف می‌کند. بنابراین اگر جز افراد حساس نسبت به مصرف انرژی و آب در محصولات و لوازم خانگی هستید، این ظرفشویی برای شما تولید شده است. علاوه بر این‌ها باید بدانید این نوع از مدل های ظرفشویی بوش دارای موتوری است که همچون مورد قبلی حدودا 44 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند و جز دستگاه‌های کم‌صدا است.

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این دستگاه باید به سه سبد کشویی، پنل آنالوگ، قفل کودک، زنگ هشداردهنده در زمان پایان دور شستشو و ورودی آب سرد و گرم اشاره کنیم. همچنین این ماشین ظرفشویی که تنها به رنگ سفید تولید می‌شود، تکنولوژی‌های مختلفی دارد.

چنان که سیستم ضدنشت آب، شروع شستشو با تاخیر، سیستم تغییردهنده ارتفاع سبدها، سیستم تشخیص‌دهنده میزان آب مصرفی و سیستم حفاظت از ظروف شیشه‌ای از جمله این تکنولوژی‌ها هستند. علاوه بر این‌ها باید توجه داشته باشید که این محصول مجهز به سیستمی است که امکان شستشوی نصف ظرفیت را فراهم می‌کند.

ضمن اینکه این دستگاه عملیات شستشوی انواع ظروف را با توجه به حجم آن‌ها انجام می‌دهد و با استفاده از سیستم شستشو با دمای بیشتر، شستشوی بهداشتی ظروف را شاهد خواهید بود.

برنامه های شستشوی انواع ظروف در ظرفشویی مدل SMS46NW01

علاوه بر آنچه تا به اینجا درباره این نوع از مدل های ظرفشویی بوش گفته شد، باید بدانید این محصول همانند دیگر ماشین ظرفشویی‌های این برند، برنامه‌های مختلفی برای شستشوی انواع ظروف دارد. به طوری که امکان شستشو ظرف‌ها با 5 برنامه در این دستگاه فراهم شده است.

این برنامه‌ها عبارت هستند از:

  • شستشوی اقتصادی ظروف با دمای 50 درجه سانتی‌گراد
  • شستشوی ظروف به صورت خودکار و با دمای 45 تا 65 درجه سانتی‌گراد
  • شستشوی شبانه با دمای 50 درجه سانتی‌گراد
  • شستشوی سریع ظروف با دمای 65 درجه سانتی‌گراد
  • شستشوی قوی با دمای 70 درجه سانتی‌گراد

شستشوی ظروف شیشه‌ای در ماشین ظرفشویی بوش

علاوه بر این‌ها ناگفته نماند که این مدل های ظرفشویی بوش سه برنامه خاص و ویژه برای شستشوی ظروف مختلف نیز دارند. به طوری که این برنامه‌ها شامل خشک‌کن به صورت حرفه‌ای، شستشو به صورت بهداشتی و شستشو در مدت زمان کوتاه هستند.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS67TW02B

یکی دیگر از بهترین ظرفشویی‌های سری 6 برند بوش مدل SMS67TW02B است که جز ماشین ظرفشویی‌هایی 14 نفره و مبله این شرکت دسته‌بندی می‌شود. این محصول تولید کشور آلمان است و تنها در رنگ سفید تولید می‌شود.

این محصول همچون برخی دیگر از تولیدات برند بوش دارای یک سبد دستی و سه سبد کشویی برای قرارگیری ظروف مختلف است که این سبدها قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارند. همچنین این دستگاه به لامپ داخلی، قفل کودک و خشک‌کن Zeolith با خاصیت جذب‌کنندگی رطوبت و تولید حرارت مجهز است.

از دیگر ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در این ظرفشویی که تاحدودی مشابه دیگر مدل های ظرفشویی بوش است، می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. سیستم‌های صرفه‌جویی در میزان مصرف آب و زمان ، سنسورهای ضدنشت و تشخیص مقدار آب و برنامه جرم‌گیری از دستگاه از جمله این تکنولوژی‌ها هستند.

علاوه بر این موارد، جالب است بدانید این مدل از ماشین ظرفشویی مارک بوش امکانات دیگری مانند موارد زیر را نیز دارد:

  • شستشوی ظروف مختلف با دما زیاد برای بهداشت بیشتر آن‌ها
  • شستشوی انواع ظروف با سرعت زیاد
  • شستشوی اولیه
  • شستشوی ظروف با سرعت بالا و تنها در 20 دقیقه
  • شستشوی ظروف بر اساس حجم موجود در ماشین ظرفشویی
  • شستشوی انواع ظرف به اندازه نصف ظرفیت
  • شستشوی ظروف مختلف با تاخیر در شروع دور از یک تا 24 ساعت

این مدل های ظرفشویی بوش سیستمی مخصوص محافظت از ظرف‌های شیشه‌ای نیز دارند. ضمن اینکه موتور این دستگاه به صورتی است که طول عمر زیادی دارد و 42 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به پنل روکار و لمسی آن اشاره کنیم که کار با این دستگاه را آسان می‌کند.

میزان مصرف و برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مدل SMS67TW02B

علاوه بر این باید بدانید این ظرفشویی در طول یک دور شستشو فقط 9.5 لیتر آب مصرف می‌کند. بنابراین تاحدودی مصرف آب آن نیز زیاد نیست.

نکته مهم دیگر در رابطه با این نوع این است که برخلاف دیگر مدل های ظرفشویی بوش، 7 برنامه برای شستشوی ظروف دارد. به طوری که این برنامه‌ها شامل شستشوی خودکار، اقتصادی، فوق‌بهداشتی، سریع، اولیه و مخصوص ظروف کریستال و شیشه‌ای هستند. البته توجه داشته باشید که هر یک از این برنامه‌ها دمای خاص خود را برای شستشو و تمیز کردن ظروف دارند.

علاوه بر این‌ها ماشین ظرفشویی مدل SMS67TW02B بوش مجهز به چهار نوع برنامه ویژه است که شامل شستشوی بهداشتی و نصف ظرفیت، خشک‌کن بسیار حرفه‌ای و کاهش‌دهنده مدت زمان شستشو می‌شوند.

قیمت ظرفشویی بوش چقدر است؟

تا به اینجا به‌خوبی با پنج مورد از بهترین مدل‌های مختلف ظرفشویی برند بوش از جمله SMS46NW01D، SMV68MX07E، SMS67TW02B، SMS46Ni01 و SMS46NW01 آشنا شدید. به طوری که هر آنچه باید درباره امکانات، ویژگی‌ها، کشور سازنده، تکنولوژی‌ها، طراحی ظاهری و برنامه‌های شستشوی آن‌ها بدانید، شرح داده شد.

حال اگر شما قصد خرید مدل های ظرفشویی بوش را داشته باشید، به احتمال زیاد نگران قیمت آن‌ها نیز هستید. در این رابطه باید بدانید به طور کلی شاید قیمت ظرفشویی بوش نسبت به برندهای دیگر بیشتر باشد اما این قیمت‌ها نسبت به کیفیت آن‌ها بسیار ناچیز است.

البته اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تر نسبت به دیگر فروشگاه‌ها و سایت‌ها تهیه کنید، پیشنهاد می‌دهیم در نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. زیرا این فروشگاه تنها مرجع خرید ماشین ظرفشویی‌ بوش اصل در تهران است و این محصولات را با قیمت بهتر به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین با خرید از این مرکز از گارانتی به مدت سه سال نیز بهره‌مند خواهید شد.

  •  باشند.
  • به وجود ویژگی‌هایی مانند قابلیت تنظیم دمای آب و زمان شستشوی ظروف توجه کنید.

سوالات متداول در خرید بهترین مدل ظرفشویی بوش

بیشتر بخوانید:

ت در برچسب‌ها و لوگوهای قرار گرفته روی محصولات از اصل بودن آن اطمینان یابید. علاوه بر این دقت کنید محصولی را بدون کارتن از فروشنده نخرید تا جنس باکیفیتی را داشته باشید. همیشه به یاد داشته باشید هیچ وقت جنس تقلبی برابر اصل نیست. بنابراین اگر می‌بینید محصولی را با قیمت بسیار ارزان می‌فروشند از خرید منصرف شوید.