بهترین منابع برای gre

منابع GRE می توانند تاثیر زیادی بر عملکرد شما در روز آزمون داشته باشند. بنابراین اکثر داوطلبان به دنبال بهترین کتاب برای GRE هستند تا بتوانند به اهداف خود برسند. در واقع سعی می کنند با حذف منابع بد از زمان محدود خود بهترین استفاده را ببرند.

آنچه شما باید در مورد آزمون GRE در سال 2020 بدانید این است که ETS (طراح تست) تغییراتی در آمادگی ایجاد کرده است. در حال حاضر علاوه بر دو آزمون تمرینی GRE مبتنی بر کامپیوتر به نام PowerPrep، دو آزمون تمرینی جدید GRE بر اساس تغییرات اخیر به نام PowerPrep Plus نیز در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

تمرین واقع بینانه مهم و ابزاری عالی برای آماده شدن برای امتیازات برتر است.

در این یادداشت مطالب GRE بررسی شده است که با توجه به نتایج شرکت کنندگان توانسته در این سال ها نتیجه مطلوبی از خود به جای بگذارد. در این مقاله سعی شده است تا جنبه های مثبت و منفی هر کتاب یا محتوایی توضیح داده شود.

بهترین منابع GRE

هنگام انتخاب منابع GRE باید هدف و رشته تحصیلی شما در نظر گرفته شود. همانطور که می دانید، امتیاز هر بخش برای هر رشته ارزش متفاوتی دارد. بنابراین با توجه به زمان محدودی که برای آمادگی آزمون GRE دارید، از منابع مربوط به بخش های مهم برای ورود به رشته تحصیلی مورد نظر خود استفاده کنید.

ضمناً هنگام خرید مواد آزمون GRE به این نکته توجه کنید که نیازی به تهیه آخرین ویرایش کتاب ندارید. در بیشتر موارد، ناشران کتاب را با تغییرات بسیار اندکی در محتوا چاپ می کنند. به همین دلیل برای صرفه جویی در هزینه می توانید به سراغ نسخه قدیمی کتاب بروید.

8 کتاب زیر به عنوان بهترین منابع برای آزمون GRAY با رتبه بندی بازخورد شرکت کنندگان و نظرات کارشناسان و معلمان در نظر گرفته شده است که بعداً به طور جداگانه مورد بحث قرار خواهد گرفت.


کتابهای الکترونیکی رایگان GRE

راهنمای رسمی ETS برای آزمون عمومی GRE بازبینی شده، ویرایش سوم

سؤالات تمرین استدلال کلامی GRE رسمی ETS و سؤالات تمرین استدلال کمی رسمی GRE

PowerPrep sy PowerPrep PLUS

6 آزمون GRE بارون

مجموعه استراتژی کلامی ریاضی منهتن

نگارش تحلیلی GRE ویبرانت: راه حل هایی برای کتاب های موضوع مقاله واقعی

Magoosh GRE یکی از بهترین منابع GRE است

به گفته بسیاری از دانشجویان، کتاب Magoosh GRE بهترین کتاب برای GRE هوم ادیشن است. این کتاب را باید یکی از منسجم ترین و جامع ترین منابع GRE در نظر گرفت. این کتاب در 468 صفحه شامل بیش از 100 نمونه سوال می باشد. علاوه بر این، در کنار هر سؤال، دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه پاسخ به سؤالات خواهید دید.

این کتاب نه تنها مملو از اطلاعات مفید فراوان است، بلکه کارشناسان GRE هر پرسش و پاسخی را بررسی کرده اند تا اشتباهات دانش آموزان را به حداقل برسانند. اگر به دنبال یک کتاب کامل برای آماده شدن برای آزمون GRE و رفع مشکلات و نقاط ضعف هستید این کتاب را از دست ندهید.

کتاب های الکترونیکی رایگان برخی از بهترین منابع GRE هستند.

اگرچه برخی از مردم فکر می‌کنند که کتاب‌های الکترونیکی کتاب‌های واقعی نیستند، زیرا نمی‌توانند آن‌ها را مرور کنند، اما این کتاب‌های الکترونیکی رایگان حاوی استراتژی‌های مفید بسیاری هستند.

این سه کتاب قابل دانلود بهترین راه برای شروع سفر GRE شما قبل از تصمیم گیری در مورد منابع GRE هستند. چنین کتاب الکترونیکی راهنمای کاملی برای شرکت در آزمون GRE است. دو کتاب دیگر به ترتیب راهنمای جامعی برای درک واژگان و محاسبات ریاضی هستند. هر سه کتاب الکترونیکی توسط Magosh تهیه شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

راهنمای رسمی ETS برای آزمون عمومی تجدید نظر شده GRE، ویرایش سوم

این کتاب را باید جام مقدس منابع آزمون GRE دانست. اگر فقط یک کتاب بخرید، می توانید آن را تهیه کنید. لحن مباحث ممکن است به اندازه سایر منابع آزمون JRA دوستانه نباشد، اما اگر بتوانید از پس این مطالب خشک برآیید، یاد خواهید گرفت که چگونه به سوالات پاسخ دهید.

ETS Official Quantitative Reasoning Practice GRE Quests و GRE Officiel Quantitative Reasoning Practice

ETS این دو کتاب را در سال 2014 منتشر کرد و در سال 2017 تغییراتی را ایجاد کرد.کتاب Word Comprehension حاوی سوالات جدید بسیاری است که توسط توسعه دهندگان آزمون GRE نوشته شده است. این کتاب مشکلات رایج و راه حل های عملی برای بهبود توانایی های زبان آموزان را پوشش می دهد.

اگرچه می توانید این استراتژی ها را از طریق گوگل بیابید، اما خرید این کتاب ها به دلیل کیفیت نمونه سوالات ارائه شده در آنها ضروری است. لازم به ذکر است که برای پاسخ به سوالات کتاب محاسبات ریاضی به زمان زیادی نیاز دارید. سوالات آنها برای کمک به دانش آموزان در حل مشکلاتشان بسیار چالش برانگیز است.

PowerPrep و PowerPrep Plus

منابع GRE منتشر شده توسط ETS معتبرترین منابع برای این آزمون محسوب می شوند که به خوبی شما را در مسیر آمادگی همراهی می کنند.

بالاتر از هر چیز دیگری همانطور که ذکر شد دو PowerPreps وجود دارد. فرقی نمی کند که کدام یک از تست های تمرینی JRA را انجام دهید، زیرا فقط باید یک یا دو PowerPreps را امتحان کنید. شما ساختار و قالب آزمون واقعی را یاد خواهید گرفت و به سوالات ایجاد شده توسط پرسشگران GRE پاسخ خواهید داد.

اگر وقت دارید، کتاب های PowerPrep Plus نیز یک فعالیت عالی برای تقویت مهارت های شما هستند. از آنجایی که تهیه آنها گران است، آنها را فقط زمانی که به آنها نیاز دارید تهیه کنید. در واقع، اگر یک ماه یا کمتر فرصت دارید، نیازی به خرید آنها ندارید.