استانی

بومی سازی اعلامیه مرحله دوم انقلاب در شهر و محل کار ما

عضو شورای سیاست گذاری مبانی استان اصفهان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در دولت‌آباد ، حسین ماتیح ظهر امروز در سلسله نشستهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد که برگزار شد ، اظهار داشت: “مرحله دوم انقلاب و خط طولانی پیشرفت که توسط رهبر معظم انقلاب پیشنهاد شده است پیشرفت ما است. “”

وی افزود: باید نگاهی به هر دو موضوع به صورت متمدن داشته باشیم. ابتدا باید خودمان را شناسایی کنیم و بعد بیانیه را با دقت بخوانیم و اجرا کنیم. شیعیان می گویند این شناسایی از طریق مطالعه ایران باستان ، صدر اسلام ، جهان غرب و e افق های آینده فرهنگ استخدام را تشریح کنید. بررسی همه اینها هویت ما می شود. “اگر هویت خود را پرورش دهیم ، می توانیم گذشته خود را نقد کنیم و به آینده ملت متمرکز شویم.”

عضو شورای سیاستگذاری بسیج معلمان استان اصفهان گفت: “به جوانان این فرصت داده می شود که در ساخت هویت شرکت کنند. ابتدا باید بفهمیم که این بیانیه چه می گوید و چه می خواهد. سپس آن را به یک گفتمان تبدیل کنید. معنی گفتمان ایده عمومی و غالب است که اکثر افراد جامعه به آن اعتقاد دارند و زندگی می کنند. “سه مرحله ایمان ، انگیزه و محدودیت برای بحث در مورد هر موضوع وجود دارد.”

    خاک حسین

موتی با بیان اینکه مسئولان باید مطالبه کنند گفت: “با توجه به اعلام مرحله دوم انقلاب ، باید از مسئولان مطالبه کنیم و به عموم مردم اعتماد داشته باشیم. باید محتوای بیانیه را در شهر و محل کار خود بومی سازی کنیم. مسئولان باید در این زمینه برنامه های کاملاً مکتوبی داشته باشند.” “اگر مقامات در این امر ناکام باشند ، وظیفه ما این است که از آنها بخواهیم توضیح دهند.”

کلیدهای بیانیه مرحله دوم چیست؟

وی با اشاره به کلاهبرداری در بیانیه گام دوم ، افزود: همچنین در این بیانیه می توان کلاهبرداری کرد. اولین مزاحمت این است که اظهارات را مطابق علایق شخصی خود تهیه کنید. قرائت های مختلف باید مجاز باشد. “قدم دوم این است که بیانیه را آزادانه و با سلیقه های مختلف تهیه کنیم.”

عضو شورای سیاستگذاری بسیج اساتید استان اصفهان گفت: “نفرین دوم تحریف بیانیه است. ما باید مراقب باشیم که هیچ کس سخنان رهبری را از نظر معنوی تحریف نکند. “نکته منفی سوم کاهش و کشف روزانه در این بیانیه است و این گفته نباید تأثیری در زندگی روزمره داشته باشد.”

وی در ادامه گفت: “در این بیانیه ، ولایت فقیه ذکر نشده است و وظیفه شما و من است که به آن توجه کنیم. این انقلاب همچنین توسط ولایت فقیه مطرح و برنده شد. ما برای اجرای این جمله ارزشمند ، ولایت فقیه داریم. -فقیه باید دنبال شود. همه باید خود را مخاطب این بیانیه بدانند و احساس مسئولیت کنند. ” سو، رانندگان تاکسی و مالکان مسئول هر و هر کس می باشد. “

انتهای پیام 4121/4062