نماد سایت ماه نیوز

بیت‌کوین مرز ۱۰ هزار دلار را رد کرد

برای نخستین بار از ابتدای ژوئن سال جاری ، قیمت بیت کوین اکنون دوباره به بیش از 10 هزار دلار رسیده است.

به گفته وی ، در حالی که بیت کوین در ماه های اخیر نوسان زیادی داشته است و پس از یک دوره طولانی که به 9000 دلار رسیده است ، اکنون دوباره از مرز 10 هزار و 10 هزار مارک عبور کرده است. طبق گزارش CNBC ، بیت کوین در هفت روز گذشته نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است ، در حالی که بازارهای جهانی سهام هفته گذشته با ادامه روند افزایش طلا ، در تلاش بوده اند.

قیمت بیت کوین که در هفته های اخیر به 10،000 10،000 رسیده است ، با فوران هسته های جهانی در مارس سال گذشته افزایش یافت. به کمتر از 5000 دلار هم رسیده است. نوسانات شدید بیت کوین باعث شده بسیاری از افراد از ورود به ارز بی احتیاط کنند. زیرا در دوره ژوئن تا دسامبر سال 2017 ، ارزش بیت کوین 400٪ افزایش یافته است ، اما در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال گذشته ، ارزش آن 30٪ کاهش یافته است.

با این حال هنوز چیزهای زیادی در مورد آینده بیت کوین مورد تجزیه و تحلیل نیست ، زیرا اخیراً بلومبرگ یادداشتی را منتشر کرد تخمین زده شد ارزش cryptocurrency بیت کوین در سال جاری به 20،000 خواهد رسید. کیتی Stockton ، یک متخصص و تحلیلگر در این زمینه گفت: بیت کوین از لحاظ فنی از 8000 دلار پایدار است و اگر بالاتر از 10،000 10،000 باشد ، می تواند افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

در حالی که شایعات مربوط به واکسن Corona در حال پخش است ، Vijay Ayre که اکنون مدیر شرکت Lono است ، یک شرکت سرمایه گذاری cryptocurrency ، معتقد است که بیت کوین از این شایعات سود خواهد برد ، گفت: اگر دولت های بزرگ به تخصیص بسته های پشتیبانی ادامه دهند ، این روند افزایش خواهد یافت. بازار این ارزهای رمزپایه ادامه خواهد یافت. این روند صعودی همچنین شامل بازار طلا و بورس سهام و پس از آن بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل