تندرستی و نشاط

تارتار: نتیجه بهتر از بازی زیباست/ از تراکتور پیشنهادی نداشتم

سرمربی پکان می گوید هیچ پیشنهادی از تیم تراکتور دریافت نکرده است.

مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان بعد از ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ برتر در یک نشست خبری گفت: “بازی بعدی برای تیم ما بسیار مهم است.” با توجه به اینکه میزبان هستیم ، اگر در بازی سه امتیاز بگیریم. وضعیت ما در میز بسیار خوب است. اگرچه ابتدای فصل است و تصمیم گیری قطعی در جدول امکان پذیر نیست ، اما این موضوعات مهم هستند. آقای خطیب آلومینیوم را به لیگ برتر آورده است و یک نجیب زاده کامل برای تیم خود است. او در بستن تیم خوب عمل کرده و یکی از بهترین مربیان فوتبال است ، اما ما خوش شانس هستیم که در این بازی پیروز شدیم. برای بردن در زمین باید هوشمندانه عمل کنیم.

وی در مورد عدم استفاده از هم تیمی خود مهدی شریفی گفت: این بازیکن هفته گذشته به بیماری قلبی مبتلا بود ؛ او همچنین با مشکلات ITC روبرو بود و اکنون این مشکل برطرف شده است و ما اکنون از بازیکنان راضی هستیم و به اسم اهمیت نمی دهیم و از بازیکن آماده استفاده خواهیم کرد. مهدی یکی از بازیکنان خوب ما است و امیدواریم در بازی های آینده از او استفاده شود.

تارتار درباره فرصت هدایت پکان گفت: “مدتی وقت داشتم ، با تمام وجود در کنار بهو ماندم تا با توجه به شرایط کارم را با کارمندان فلسفه تغییر دهم.” عقب نماندن از جدول دوره مهم است. ما باید نتیجه دلخواه را بگیریم و نتیجه بهتر از یک بازی زیبا است. ما باید نتیجه را با توجه به آنچه که داریم اندازه گیری کنیم و از آن استفاده کنیم.

پکان سرمربی تیم است تا ببیند آیا تیمش می تواند سهمیه آسیا را کسب کند یا خیر. “ما هیچ قولی به باشگاه نداده ایم ، اما بازی به بازی در حال حرکت هستیم. اگر همه ما در فینال موفق شویم ، هر اتفاقی می افتد.”

وی درباره گل نخوردن در بازی های لیگ برتر گفت: تیم ها به گونه ای بسته می شوند که نیمی از آنها مساوی هستند ، تیم های دیگر برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه می جنگند و مربیان نمی خواهند شغل خود را از دست بدهند. مهاجمان خوب کشورمان در حال حاضر به خارج از کشور می روند و ما نمی توانیم بازیکنان خارجی را جذب کنیم و طبیعی است که در گلزنی مشکل داریم.

تارتار افزود: هر مربی استراتژی خود را با توجه به داشته های خود اجرا می کند. ما باید از پتانسیل بازیکنان استفاده کنیم. به یاد دارم وقتی همه شروع به کار بیرانوند کردند ، همه با او سرگرم بودند. Nadar شبیه پرتاب محمدی است و کمی رایجتر می شود. ما همچنین سعی خواهیم کرد از این ترفند استفاده کنیم.

وی درباره شرایط جدول لیگ برتر اظهار داشت: شرایط این جدول اشتباه است. دیگر نمی توان در مورد موقعیت تیم ها قضاوت کرد. چند هفته طول می کشد تا موقعیت تیم ها مشخص شود.

آیا او فوراً پیشنهادی برای تراکتور دارد؟ “در حال حاضر من هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی ندارم و تمام تمرکزم روی تیم Pecan است و ما می خواهیم در نیم فصل موقعیت خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام