نماد سایت ماه نیوز

تاکید استاندار خوزستان بر حل مشکلات کارخانه فولاد شادگان

ماه نیوز/ خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات شرکت فولاد شادگان گفت: باید نگاهی به فعالیت های شرکت فولاد شادگان داشت چرا که اگر این شرکت کار کند به توسعه استان کمک می کند. از سوی دیگر، ما باید هر مورد را در چارچوب تخصص خود اجرا کنیم و فولاد موظف است الزامات زیست محیطی را رعایت کند.

صادق خلیلیان امروز 8 آبان ماه در جلسه شورای عمران شهر شدگان در اهواز با تاکید بر پیشرفت و توسعه استان گفت: .

به گزارش ماه نیوز، وی با اشاره به مشکلات شرکت فولاد شادگان گفت: باید به فعالیت شرکت فولاد شادگان نگاه کرد چرا که اگر این شرکت کار کند به توسعه استان کمک می کند. از سوی دیگر، ما باید هر مورد را در چارچوب تخصص خود اجرا کنیم و فولاد موظف است الزامات زیست محیطی را رعایت کند.

وی در پاسخ به درخواست مدیرعامل فولاد شیدگان مبنی بر عذرخواهی از جرایم زیست محیطی گفت: درست است که نگاه ما حمایت ویژه از تولید و صنعت است اما در برخی موارد باید مجازات هایی اعمال شود که مسائل زیست محیطی نادیده گرفته شود. است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم به بهانه تولید تحت تاثیر آلودگی های زیست محیطی قرار نگیرند، گفت: شدگان مشکلات فولادی دارد که باید به آن رسیدگی شود و برنامه توسعه شرکت پیگیری شود.

خلیلیان گفت: قرار است بخشی از زمین مورد نیاز کارخانه برای توسعه نیز در اختیار شرکت قرار گیرد.

استاندار خوزستان در خصوص طرح توسعه نیشکر در شادگان گفت: مجتمع فعال نیشکر شادگان باید به گونه ای کار کند که شاهد توسعه کشاورزی در شادگان باشیم.

وی گفت: «مشکلاتی در مورد استخرهای ماهی و شیلات وجود دارد که باید برطرف شود و ما باید در این زمینه ارتقاء دهیم.»

خلیلیان ادامه داد: طرح توسعه در شدگان باید در دستور کار قرار گیرد. همچنین صنایع جانبی این بخش باید بتوانند زنجیره ارزش مورد نظر را تکمیل و در شیدگون پیاده کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل