بین المللی

ترامپ: آیا مثل دوستم می‌میرم؟

به گزارش ماه نیوز ، سه منبع جمهوری خواه نزدیک کاخ سفید تأیید کردند که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در هنگام مجبور شدن به نفس کشیدن و رسیدن دمای بدن به 39.5 درصد ، علنا ​​ابراز نگرانی کرده است. است.

دو منبع به مجله گفتند ترامپ جمعه شب نیز پس از مصرف برخی از مواد مخدر دچار حمله قلبی شد. او صریحاً پرسید آیا می تواند این اپیدمی را ریشه کن کند؟ ترامپ خطاب به دستیار خود گفت: “آیا من مانند استنلی چرا (دوست تجاری او که بر اثر تاجگذاری جان خود را از دست داد) خواهم مرد

منابع تأکید کردند که ترامپ با ایده انتقال وی به بیمارستان به شدت مخالف است.

سه منبع آگاه به این مجله گفتند كه وقتی ترامپ به ترامپ گفت كه باید حدود یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری وی را به بیمارستان ورتر رید منتقل كنند ، بین مشاجره وجود دارد.

دو منبع از این سه منبع گفتند: پزشکان به ترامپ گفتند که قادر به راه رفتن هستند یا بعداً مجبور شدند با ویلچر به بیمارستان بروند ، زیرا وضعیت او بدتر شد و او تصمیم گرفت با دو پای خود به بیمارستان برود. پزشکان به ترامپ گفتند: یا شما الان باید به بیمارستان بروید یا ما بعداً شما را می بریم و هیچ بحثی در این باره نبوده است.

Vanity Fair نیز گزارش سایانان را تأیید کرد و گفت که خبر بستری شدن ترامپ پس از تعطیلی بازارهای سهام برای جلوگیری از نوسانات احتمالی مالی منتشر شد.

دو منبع آگاه گفتند که وضعیت ترامپ رو به بهبود است.

مک میدوز ، رئیس ستاد کاخ سفید به مقامات جمهوری خواه گفت ، چند روز آینده بسیار مهم خواهد بود. یک منبع تأکید کرد: میدوز گفت اگر ترامپ تا روز سه شنبه از بیمارستان مرخص شود ، به این معنی است که مرحله بدی را پشت سر گذاشته است ، اما اگر مدت طولانی در بیمارستان بماند ، به معنای فرا رسیدن روزهای بد است.

311311