استانی

تست کرونای ۳۵ تا ۴۵ درصد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی اصفهان مثبت است

به گزارش خبرنگار ماه نیوز از اصفهان ، “حجت الله غلامی” در مورد مسئله مطرح شده علیه کرو در مقر استان در دهه 80 اظهار داشت: این جلسه با حضور استاندار اصفهان و طبق گزارشات اصفهان و دانشگاه کاشان برگزار شد پزشکی این هفته علوم ، با افزایش تعداد ، در بیمارستان مثبت کرونا بستری شده و وارد موج چهارم آزمایشات می شویم.

وی افزود: نمودار شیوع کرونا در استان اصفهان در حال افزایش است و از ابتدای آوریل تاکنون تعداد پذیرش و مرگ و میر در بیمارستان کرونا پنج تا هفت برابر شده است.

سخنگوی ستاد مرکزی استان برای کرونا گفت: آزمایش کرونا برای 35 تا 45 درصد افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند مثبت است و سن پذیرش در بیمارستان کرونا به زیر 70 تا 58 سال رسیده است و این نشان دهنده شیوع بالاتر ویروس کرونا است.

وی با تأکید بر برنامه جامع مدیریت هوشمند کنترل های تاج در اصفهان ، اظهار داشت: تیم های نظارتی بر شدت و نظارت بر این برنامه پنج جامع نظارت می کنند و جلسات ستاد استانی سه بار در هفته برای مقابله با کرونا تشکیل می شود ، وضعیت.”

گلمی گفت مردم 75٪ از رهنمودهای کرونا پیروی می کنند و گفت: “در برخی از پنج مورد برنامه جامع مدیریت هوشمندانه محدودیت های کرونا ، ما به 90٪ رسیده ایم و اختلال در زنجیره انتقال کرونا به همکاری مردم و صنف “.”

وی افزود: در جلسه اخیر ستاد استانی علیه کرونا تأکید شد که کارمندان اداری باید با 3 کارمند در مراکز آموزشی نگهداری شوند و محدودیت های شدیدی برای حضور کارکنان در ادارات اعمال شود و خدمات از راه دور است.

وی افزود: نیروی مقاومت بسیج استان اصفهان با همکاری ارتش ، بزرگراه ها و حمل و نقل جاده ای ، هلال احمر و کلیه ارگان های تجاری مرتبط از جمله پلیس استان اصفهان بر تردد وسایل نقلیه غیر خانگی در استان اصفهان نظارت می کند. به طور جدی در حال تعقیب شبانه روزی است.

سخنگوی ستاد مرکزی استان در برابر کرونا گفت: 33 دوربین ثابت در کلانشهر اصفهان هرگونه تخلف رانندگی را که در برنامه جامع محدودیت های هوشمند جای نمی گیرد و جریمه ها برای مجرم ارسال می شود ، رصد می کنند.

وی همچنین به نظارت تصویری 440 دوربین در مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: پلیس راهور قادر به شناسایی هرگونه ترافیک در ساعات محدود ، ملموس و نامحسوس است و جریمه ها از طریق پیام کوتاه برای متخلفان ارسال می شود.

گلمی همچنین به نظارت توسط 130 دوربین جاده ای در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: “با تشدید نظارت بر همه دستگاه های استانی با توجه پلیس ، ما در تلاش هستیم تا گسترش تاج قابل تبدیل را کنترل کنیم و شهروندان باید در آن باشند. مردم برای کنترل موج چهارم. جانماتی. “بودن.

وی گفت: طرح زوجین و انفرادی در قسمت مرکزی شهر برای تأمین ترافیک با خودروی شخصی به مدت 10 روز لغو شده است و پلیس راهنمایی و رانندگی با هرگونه ترافیک در محدودیت زمانی شبانه برخورد جدی خواهد کرد.

سخنگوی ستاد استانی برای مقابله با کرونا با تأکید بر ترافیک در صومعه ها به دلیل افزایش تلفات کرونا اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی از روز جمعه در صومعه های استان اصفهان اعمال می شود و تعداد بسیار محدودی خواهیم داشت. دفن مردگان. “

وی افزود: مترو به دلیل کاهش مسافرت با حمل و نقل عمومی از فردا از ساعت 6 صبح تا 6 عصر به مدت 10 روز باز است.

غلامی همچنین به اطلاعیه های تورهای گردشگری در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: هرگونه اعلام تورهای گردشگری داخلی و خارجی در فضای مجازی پیگیری می شود و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان به فعالان منطقه اجازه می دهد سفرهای خود را این روزها اعلام کنند. .

وی افزود: حضور استاندار منجر به جلسه ای با بانک ها برای هماهنگی با اصناف ، تأمین اجتماعی و اداره امور مالیاتی می شود تا در این شرایط مفاهیم به مرور زمان با ضررهای اقتصادی کمتری روبرو شوند.

سخنگوی ستاد مرکزی استان در برابر کرونا گفت: “روشنایی در پارک ها و باغ ها به کمتر از یک سوم کاهش یافته و همه دکه ها ، میان وعده ها و اسباب بازی ها در باغ ها بسته است و شهرداری ها با هر فعالیتی که در پارک ها انجام شود مقابله می کنند. “

وی همچنین به ییلاق های سرگردان در سه شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: با برداشتن گام های تفکرآمیز اقدامات پیشگیرانه ای انجام می شود تا قانونگذاران با همکاری سازمان های مسافرتی و تیم های بهداشتی استان اصفهان در یک وضعیت نیمه مسری قرار گیرند. “

48