استانی

تشکیل کارگروه دانشجویی «حقوق کودک»/ شهر دوستدار کودک ایجاد می‌شود

در محمد حسام رفانیان در نمایشگاه برکی برّایی «آنلاین محبوب» دانگاش ازاد اسلامی استان خراسان‌رزوی که در برینکی برّایی در کراسان‌ایسلامی استان کراسان‌رضوی است که همت می‌کند.حقوق کودکان» در این دانشگاه خبرنگار خبرگزاری آنا در مشهد گفت: تشکیل این کارگروه ابتکاری است که برای اولین بار در کشور توسط دانشجویان رشته حقوق و حقوق این دانشگاه انجام شد و گامی بزرگ است. در راستای معرفی و ارائه حقوق کودک صورت گرفت.»

وی افزود: این کارگروه زیر نظر انجمن اسلامی حقوق کودک در خراسان و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد و موفق شدیم با استفاده از دانشجویان رشته های مختلف از جمله روانشناسی کارگروهی قوی، منسجم و دلسوز تشکیل دهیم. ، مشاوره، جامعه شناسی و … .

دبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد افزود: این هیجان و شور دانشجویان در استان خراسان تعجب همگان را برانگیخت و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با استفاده از تجربیات این انگیزه را به کار ببندیم.

عرفانیان درباره اهداف تشکیل کارگروه دانش آموزی «حقوق کودک» با عنوان: کودکان سالم اعضای اصلی جامعه سالم هستند و این جامعه سالم در گرو رفتار جامعه و خانواده در جهت رعایت حقوق و حقوق است. فرزندان.

आद्वाद शहर दोस्टडार मुक्टार

تشرفین کارگوه دیگه‌یی «حقوق بداک»/ شهر دوستدار بداک می‌شود

وی تاکید کرد: هدف اصلی کار برای حقوق کودک دانشگاه آزاد اسلامی است، شهر دوست کودک است. شهری که کودکان در آن از سلامت کامل برخوردار باشند، به خدمات ضروری دسترسی داشته باشند و به دور از هرگونه تبعیض جنسیتی و طبقاتی اجتماعی از زندگی خوبی برخوردار باشند.

دبیر دانشگاه علوم اسلامی مشهد افزایش آگاهی خانواده ها و کودکان را نسبت به حقوق خود بسیار مهم دانست و افزود: این افزایش سطح اطلاعات مردم در مورد حقوق کودک و خطراتی که کودکان و نوجوانان را در آینده تهدید می کند. به طور قابل توجهی کمک می کند সায়াজ্দ্ন ইন্দ্যান্যানা এন্র্যানান স্ট্র্যান্যানান স্ট্র্য়ান স্তে স্তা ইস্তা ইস্তা

عرفانیان از دانشجویان علاقه مند و دغدغه مند دعوت کرد تا به عضویت این کارگروه درآیند.

به گزارش آنا، غرفه حقوق کودک یکی از غرفه های نمایشگاه فعال «آنلاین محبوب» دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان بود.

انتهای پیام/4078/4062/